ناطق نوری از بدی سردار سلیمانی یاد کرد

[ad_1]

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصرار بر دفاع از سوریه و تامین امنیت آن هوشمندانه ترین اقدام مقام معظم رهبری برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان بود و نمونه ای از یک راهبرد عاقلانه است وگرنه باید با داعش می جنگیدیم. پشت مرزهای ما.»

به گزارش ایسنا، علی اکبر ناطق نوری به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سمینار امام حسن مجتبی (علیه السلام) در لواسان، شهید سلیمانی را مایه افتخار و برکت جهان اسلام خواند. انقلاب اسلامی گفت: این شهید با شهادت خود در تبلیغ مکتب تشیع و دفاع از آرمان های امام، انقلاب و رهبری نقش بسزایی داشت و نشان می دهد که انسان چقدر می تواند به رشد معنوی و کمال دست یابد. .

وی در ادامه گفت: خداوند انسان را اشرف حیوانات نامیده است زیرا به خاطر همین خودمختاری این انسان آنقدر فضای رشد و کمال را می طلبد که حد و مرزی ندارد و مصداق عینی چنین مرد زمان خود شهید حاج قاسم سلیمانی بود. چه کسی می تواند این مکان را بدست آورد

ناطق نوری از جذب شهید سلیمانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: یکی از فرماندهان سپاه به صراحت گفت زمانی که انتخاب سپاه در دست من بود، حاج قاسم برای ثبت نام در سن نوجوانی و پیوستن به سپاه آمد. انقلابی اش. به خاطر لباس.» پس از مدتی تلاش او برای پذیرش شکست خورد.

وقتی پیش من آمد و این نکته را مطرح کرد، با سپاه کرمان صحبت کردم، شناختن او چه مشکلی دارد؟ او گفت صلاحیت عضویت در سپاه را ندارد چون پیراهن آستین کوتاهی به تن دارد و ظاهرش اینطور است و ما فکر نمی کنیم که او به سپاه بپیوندد. من مخالفت کردم که این نباید ریاضت باشد و باید اجازه دهید ارتشی را که صلاحیت جذب آن را دارید جذب کنید و خوشبختانه آنها جذب شدند.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: افرادی مانند شهید سلیمانی به آنجا می آیند که جز خدا چیزی نمی بینند. «من خدا، خدا خداست» یعنی هر که برای خدا باشد، خدا برای او باشد، حاج قاسم به این مرحله رسیده بود.

ناطق نوری گفت: شهید سلیمانی از بصیرت، حیا و اخلاص بسیار بالایی برخوردار بود و از تیزهوشی نظامی فوق العاده ای برخوردار بود. یکی از بهترین مؤمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی مانند شهید سلیمانی با رسیدن به مقام بالاتر، تواضع خود را افزایش می دهند، ادامه داد: و مصداق بارز آن «توهین به مؤمنان، محبت به کفار» است.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سلیمانی فردی ارزشمند و دارای دیدگاه های گسترده است، گفت: هنر اینجاست تا با همه علاقه ها و افراد جامعه ارتباط برقرار کند و در تشییع جنازه او همه آن را دیدند، مردم از هر قشری این را دیدند. زندگی آمد؛ خانم بدحجاب، غیر از حجاب، ملحفه و ایمان و تواضع و ادب شهید سلیمانی همه را مجذوب خود کرد.

وی با اشاره به تصرف موصل توسط داعش گفت: تصرف این شهر وضعیت کردستان عراق را به خطر انداخته است و رئیس هواشناسی اقلیم آقای بارزانی از ایران درخواست کمک کرده و از حاج قاسم خواسته است که به او اطلاع دهد که من. فردا در کردستان خواهد بود.”

می گویند هنوز صبح نشده بود و مسئولان هواشناسی خواب بودند. حاج قاسم به کردستان آمد و توانست با آموزش نیروهای کرد حملات کردها را دفع کند و خاک کردها را بدون توجه به مذهب و مذهب آنها نجات دهد. سنی یا شیعه! نکته مهم برای حاج قاسم کرامت انسانی او بود و باید از او در برابر گروه جنایتکار داعش محافظت می کرد.

ناطع نوری با انتقاد از برخی مخالفان حضور ایران در سوریه گفت: این افراد نقشه و اهداف فرانسوی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها برای حمله به سوریه را درک نمی کنند! سوریه چنین منابع نفتی و دارایی خاصی ندارد اما جایگاه این کشور در رابطه با ایران و لبنان مهم است و اصرار بر حفظ سوریه و تامین امنیت آن هوشمندانه ترین اقدام مقام معظم رهبری برای حفظ امنیت آن بود. تمامیت ارضی کشورمان. این مصداق آینده نگری و برنامه ریزی مدبرانه است وگرنه ما الان باید پشت مرزهایمان با داعش می جنگیم.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با زیرکی احساس کرده اند که داعش را برای سرکوب دود مقاومت به وجود آورده تا بتواند پل بین جریان های مقاومت را بشکند.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، با حمله داعش، شر دفع شد و با تدبیر و هوشمندی ایشان، نیروهای مقاومت به رهبری شهید سلیمانی، توطئه های مردم آمریکا را خنثی کردند و فرانسوی ها نیز با تدبیر خود، توطئه های مردم آمریکا را خنثی کردند. حضور به موقع و شجاعانه.»

اعضای هیئت اعزامی با اشاره به اینکه طرح خاورمیانه بزرگ در دستور کار غرب قرار دارد، افزودند: زیرا آنها می خواستند پل ایران و حزب الله لبنان و گروه های مقاومت در فلسطین را بشکنند و وقتی خط ارتباطی سوریه و ما شکسته شد و حزب الله لبنان محاصره شد، درهم شکستن فلسطین فایده ای ندارد.

حجت الاسلام ناطق نوری در پایان با بیان اینکه دفاع ما از سوریه در واقع دفاع از ایران و حفاظت از دست قدرتمند حزب الله در منطقه است، گفت: حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ایران نیز همینطور است و سردار سلیمانی به دفاع از بشریت پرداخت و دفاع کرد. این سرزمین اسلامی

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما