سال نو مبارک!

[ad_1]

فرارو- «خبرگزاری الجزیره» در گزارشی، بواسطه گفتگو با یکی از بازماندگان فوران آتشفشان و سونامی ویرانگر در کشور تونگا (کشوری ذرهای در آسیا و قاره اقیانوسیه)، روایتی تکان دهنده را از روز حادثه این حادثه در تاریخ 15 ژانویه ارائه می کند.

الجزیره در این رابطه مینویسد: «خبر فاجعه از رادیو پخش شد … هشدار هشدار سونامی به تمامی اهالی” تونگا “(کشوری کوچک واقع در قاره اقیانوسیه که مجموعه ای از 170 جزیره است و در شرق استرالیا قرار دارد) … من نمیتوانم احساسم را به خوبی از این انفاق توصیف کنم. بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست؟ و چون مرد بمیرد می میرد و چون بمیرد می میرد.

وحشتناک ترین تجربه ای که تا به حال داشته ام، دیدن یک فیلم وحشتناک بوده است. به مراتب باید آن را بدتر و وحشتناک‌تر دانست.

به گزارش فرارو، تویتا فوکوفوکا “در تاریخ 15 ژانویه در شهر” نوگوآلوفا “پایتخت کشور تونگا بود.” که کارمند دولت محلی کشور تونگا نیز است، در یادداشتی احساسی در فیس بوک سعی کرده تا آنچه را که در جریان سونامی اخیر در کشور تونگا در شرق آسیا بر سرش آمده، توضیح دهد و توصیف کند.

من فکر کردم چیزی شبیه به لاستیک یک کامیون بزرگ یا هر چیز دیگری منفجر شده است. با این حال، انفجار دوم به محیط پیوست. من فهمیدم که کار، کار آتشفشان تونگا هونگا است و اتفاقی بد در حال وقوع است.

سال نو مبارک!

این اولین بار است که فردی در این منطقه در معرض مواد مخدر قرار می گیرد.

آتشفشان و سونامی باعث شد تا هزاران نفر از مردم کشور تونگا به وهشت بیفتند و سوار ب ون ود. آن‌ها سعی می‌کنند تا به هر نحو ممکن خود را از مناطق ساحلی این کشور دور کنند. این در حالی است که در روز حادثه، تویتا جز معدود افرادی بوده اند که بر خلاف جریان حرکت مردم، به سمت مناطق کوچک ساحلی حرکت کرده تا دختر را (با نام “لوته سی”) که در خانه یکی از بستگان آنها بردارد و داشته باشد. اسلحه از زیردریایی شلیک شد و یک تفنگ ساچمه ای شلیک شد.

تویتاها به خبرگزاری الجزیره میگوید: «من به قدری گیج و مبهوت شده بودم که فقط سعی کردم میکردم تا خود را انجام دهم و کارهای بعدی را انجام دهم. در تمام عمرم شنیدم. برایت متاسفم، برایت آرزوی خوشبختی دوباره دارم و دنیا در گوش تو منفور است. من در تمام عمرم یکچنین صدایی را نشنیده بودم “. وقتی صدا در سرش طنین شد، همه چیز در اطرافش به شدت شروع به لرزیدن کرد. وی ادامه می دهد:” ماشین، زمین، خانه ها و همه چیز به شدت میلرزیدند. نه می خواستم کمک کنم و نه می خواستم به هیچ وجه مورد قضاوت قرار بگیرم. یه حس عجیبی دارم یه حس عجیبی دارم یه حس عجیبی دارم یه حس عجیبی دارم. دخترم خیلی زود به داخل ماشین پرید. او به شدت از ترس یه خود می‌لرزید و گریه می‌کرد. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن، ایمن بودن بهتر از متاسف بودن، ایمن بودن بهتر است.»

باران خاکستر و گوگرد

رتبه های سازمان “ناسا” نشان می دهد که انفجارهای آتشفشانی در تونگا، قدرتی در حدود انفجار پنج تا شش میلیون تی آن تی اند و 500 برابر قدرتمندتر از انفجارها در هیروشیما بوده اند. جدای از همه اینها باید توجه داشت که این انفجارهای آتشفشانی باعث ایجاد یک سونامی بزرگ در اقصی نقاط سواحل اقیانوس آرام نیز شدند و صدای قابل توجهی را نیز در کل منطقه شرق آسیا ایجاد کردند که در آن به گوش رسیده است.

چه زمانی در اخبار چه زمانی است چه زمانی در اخبار چه زمانی است که در اخبار چه زمانی در اخبار چه زمانی است؟ وی میگوید: “در همین بحبوحه، صدای کر کننده باران ی خاکستر و گوگرد به گوش رسید … میتوان سنگ ریزه، خاکستر و گوگرد را در هر جایی ببینید. در بین طوفان سنگریزه ها و خاکستر، صدای انفجارهای آتشفشانی و همچنین هشدار خطر سونامی که در سراسر منطقه پخش می شود، به قدری زیاد بود که روز روشن را به شب تاریک تبدیل کرد. عملا یک صحنه آخرالزمانی را ایجاد کرده بود.

سال نو مبارک!

سازمان های ناسا نشان می دهند که انفجارهای آتشفشانی در تونگا، قدرتی در حدود پنج تا شش میلیون تی ان تی داشته و 500 برابر قدرتمندتر از انفجارها در هیروشیما بوده اند.

تِویتا سعی کرد تا آرام و خونسرد باماند. وی سعی کرد تا جای مونن از مناطق خانراک فاصله گرفتن ا تِویتا با مشاهده ترافیک سنگین و حرکت چند تاسادف تصمیم گرفت تا بدترین بدترین است و بدترین بدترین است و بدترین بدترین است و بدترین بدترین است.

در این صورت تماس با دوست نیست، اما در مورد دوست، نزدیک شدن است. وی میگوید: “باک بنزین من خالی بود، اما نقطه نظری که میخواستم بروم هم 120 متر با ما بیشتر فاصله نداشت. ناسا تخمین زده که خاکسترهای آتشفشانی تا ارتفاع 35 تا 55 کیلومتری از سطح زمین نیز بالا رفته است. معنی آن این است: “من می خواهم بدن شما را ببینم، شما باید بدانید که چگونه از خود در برابر آسیب محافظت کنید.” همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند.»

کل شهر خاکستری به نظر میرسد

هر چه به خانواده خود نزدیکتر باشید، در زندگی خود بهتر خواهید بود. در این مورد، شخصی که این خبر را منتشر کرده بود، از آن خبر نداشت. همین امر در مورد اضطرار نیز صدق می کند، اگر می خواهید از رختخواب بلند شوید، باید از رختخواب بلند شوید.

تو بهترین از بهترین ها، تو بهترین از بهترین ها، تو بهترین از بهترین ها. سس هر دو صورت خود را به نهوی پوشاندند تا از خاکسترها در امان بامانند. او میگوید: «تا پناهگاه پیاده رفتیم. والدینم در پناهگاه نبودند، اما ما صدها زن و کودک را در پناهگاهیم.

تویتا سپس میگوید: “تویتا از دوستانم برای من و دخترم مقداری سیب، ماسک و سیگار آورد. چیزهایی که در آن شرایط بحرانی شبیه به هدیه های الهی بودند. دخترم اصرار داشت که رادیو روشن باشد.با این حال من نگران ماشین بودم. .تا حالا تو دنیا همچین چیزی ندیده بودیم. طلوع خورشید ت تیویتا بر میخیزد و می‌بیند که نیمی از ماشین‌های دور و بری وی را ترک می‌کند.

وی میگوید: “رادیو میگفت که فعالیتهای آتشفشانی کاهش یافته اند، اما احتمال سونامی وجود دارد. در برخی مناطق هنوز به شدت آب آشامیدنی کمیاب شده بود”. پرسش از تاریخ، تاریخ، تاریخ پرسش، تاریخ مردم، تاریخ مردم، تاریخ مردم، تاریخ مردم، تاریخ مردم، تاریخ مردم، تاریخ مردم ، تاریخ مردم. آنچه در تاریخ تاجیکستان مهم است، تاریخ مردم تاجیکستان است. همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. در زندگی چیزهای بیشتری از استرالیا وجود دارد، و بیش از آنچه که به نظر می رسد در آن وجود دارد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما