نامه ۲۵۰ نماینده به رئیسی: بدون تمین توافق

[ad_1]

بیش از 250 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نام های ضمن تشکر از دولت در حفظ صلابت و اقتدار جمهوری در مذاکرات هسته ای تاکید می کند که دولت هیچگاه از خطوط قرمز اسلامی ایران را مشخص می کند و به صورت ملی کوتاه نیاید و با اقتدار مانند گذشته مذاکرات ادامه می دهد.

متن اسامی دیدار با مفسر به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام آقای رئیسی ریاست جمهوری

سلام علیکم

کنگره ایران در رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است، ما نمایندگان مردم عزیز و سربلند ایران، ضمن تشکر نسبت به دیپلماسی فعال و عزتمندانه حضرتعالی و تیم مذاکره، ضمن همکاری های لازم، توجه شما و مدیریت را به عهده بگیرید. نکات زیر جلب می کنیم:

1- دولت ظالم و تروریست آمریکا و نیز دنباله روان ضعیف و ذلیل آمریکا یعنی سه کشور اروپایی در طول 8 سال گذشته نشان داده اند که به هیچ وجه پایبند نبوده و از هر وسیله ای ممکن است جهت وارد کردن ضربه به ملت ایران، استفاده و حتی حتی تمام قوانین دنیا، دارو را نیز علیه ملت ایران تحریم کرده اند، بر این اساس، باید از تجربه سابق درس عبرت بگیریم و با خط قرمز قراردادن نسبت به ملت ایران، بدون اخذ تضامین لازم، متعهد به هیچ توافقی با بدعهدان نگردیم.

2- دولت تروریسم ایالات متحده و سایر شوراهای سرزمینی غربی باید اطمینان حاصل کنند که ارز اخذ نمی شود.

٣- ر٣يم آمريكا و طرف برجام ديگران بايد از مكانیسم ماشه استفاده نخواهند كرد.

4- رژیم آمریکا و سه کشور اروپایی باید به ملت ایران اعمال کنند که تحریم ها علیه ملت ایران به بهانه های واهی هسته ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر را لغو می کنند، از جمله قوانین تحریم های آیسا، کاتسا و U-Turn. لغو شود.

5- در مقام اجرا نیز ابتدا باید آمریکا و سایر اطرافعه‌های بد برجام به خود در لغو تحریم‌ها عمل کنند، و بعد از راستی آزمایی، ایران به انجام کارهای خود را انجام دهد و آن را انجام دهد.

6- مطابق ماده 7 قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی دولت جمهوری اسلامی موظف است از سوی غربی در تحریم ها به ویژه تحریم های نفتی و بانکی و بازگشت پول ایران به صورت بانکی و بدون مشکلی را به مجلس گزارش دهند. کند و در صورت تصویب و تصویب مجلس، می توان نسبت به گام های کاهشی در زمینه ای ادام نمود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما