نسخه انحصاری Moto Edge X30 از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می کند – Zoomit

[ad_1]

برخی استدلال می کنند که آخرین باری که موتورولا برنامه Gosh را معرفی کرد، 7 نوامبر بود، زمانی که Motorola DROID به اندروید معروف شد. دیگران ممکن است موتورولا آتریکس نشان دهید که سال 5 گذشته است. Atrix Nahtenha اولین هدفون هوشمند مجهز به اسکنر بود. بلکه اولین دستگاه هوشمندی است که از یک جفت قیچی استفاده می‌کند و قادر است شبیه‌سازی‌های شخصی‌سازی شده از تجربیات شخصی، متصل به یک لپ‌تاپ خاص را ایجاد کند.

به گزارش فون آرنا، افکت اسکنر آتریکس بسیار بد بود و نمی توان آن را قدرتمندترین گوشی هوشمند دنیا دانست. Droid X به عنوان دلیلی برای شایعه پراکنی درجه یک برای ارائه یک صفحه نمایش بزرگتر در آن زمان مورد استقبال قرار گرفت. بعد از اینکه موتورولا از پرچمداران فاصله گرفت، موفق شد سنگ بنای آن را با هزینه شخصی تامین کند. به خصوص مدل های گران قیمت که دارای ویژگی های خاصی مانند باتری های بزرگ یا خودکار هستند.

موتورولا با Moto Edge Plus 2020 به دنیای پرچمداران بازمی گردد

دو سال پیش، موتورولا به عرصه تولید پرچمداران و Moto Edge Plus بازگشت آن را در صفحه نمایش دهیدمعرفی 2 اینچ هرتز و 2 گیگابایت حافظه و باتری 1 میلیون آمپر. ماه گذشته، آسپادراگون هوشمند مجهز به گوش هوشمند، نسل اول کوالکام را روانه بازار کرد. اگر به اخبار نگاه کنید متوجه می شوید که قدرتمندترین دسته یعنی کوالکام برای روشی جدید نامزد شده است تا عموم مردم به راحتی احساس کنند که چقدر قدرتمند است.

در دسامبر معرفی شد Moto Edge X30 به نام و امروز یکی از مدیران موتورولا عکسی از نسخه ویژه دستگاه مذکور را در شبکه اجتماعی وب به اشتراک گذاشت. به گزارش Gizmochaina، این مدل از Moto Edge X30 دارای تلسکوپ زیر نمایشگر است. شاید Lenovo متعلق به Canon Motorola به یک گروه بازاریابی جدید نیاز داشته باشد. تحت مدل ظاهراً نامگذاری شده Moto Edge X30 Under-Screen Camera Edition که خیلی دور است.

بسته بندی جعبه Moto Edge X30 نسخه دوربین زیر صفحه نمایش

فردی که این تصویر را در Weibo منتشر کرده، Chen Lenovo، یک مدیر تجاری چینی است. Motorola Moto Edge X30 Under-Screen Camera Edition مجهز به همان سنسور 3 مگاپیکسلی است که در نسخه معمولی دستگاه ظاهر می شود. اگر دستگاه جدید از مشخصات غیر دوچشمی نسخه معمولی Edge X30 استفاده کند، یک اینچ قدیمی با نرخ بازنویسی 5 هرتز و مشخصات 1080+ را نیز در صفحه نمایش می دهد.

مقالات مرتبط:

مشابه سایر ویژگی‌های نسخه قبلی مدل قبلی، Moto Edge X30 Under-Screen Camera Edition از افکت اسکنر زیر نمایشگر و 2 گیگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

دوربین دوچشمی اصلی نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که می تواند با دو لنز دیگر ترکیب شود. علاوه بر این انتظار مرود اندروید 7 به عنوان سیستم عامل اصلی استفاده خواهد شد. در غیر این صورت، بر اساس شایعات، این گوش اولین دستگاه هوشمندی خواهد بود که علاوه بر تلسکوپ زیر دید، قدرتمندترین گیره کوالکام را نیز در اختیار دارد.

طرفداران موتورولای چینی باید خوشحال باشند آخرین نسخه Moto Edge X30 قرار است به زودی عرضه شود. فقط در این کشور فروخته می شود. با بررسی تصاویر منتشر شده از جعبه بسته بندی مشخص شد که این گوش هوشمند به بهزودی عرضه می شود.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما