نسل جدید سایبان ماشین پیش ساخته بدون پایه مزاحم

[ad_1]

از سقف بزرگمهر می توان برای پارکینگ و سایه بان خودروها استفاده کرد زیرا هر خودرو برای نگهداری آن نیاز به فضایی دارد. محافظت از خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش نه تنها در تابستان بلکه در طول سال بسیار مهم است. عمر خودرویی که در پارکینگ سرپوشیده نگهداری می شود بیشتر از خودرویی است که در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار دارد.

از طرفی سایبان سرپوشیده بعد از ماشین کثیف می شود و در جایی که سایبان ماشین است کمتر به کارواش نیاز است.

سایبان پیش ساخته ماشین چیست؟

طرحی که فرآیند ساخت آن در محیط کارخانه و زیر نظر واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد و پولیش می شود و تمامی قطعات توسط پیچ و مهره به هم متصل می شوند.

سایبان پیش ساخته ماشین چه مزایایی دارد؟

کلیه مراحل ساخت کانکس پیش ساخته در کارخانه انجام می شود و فقط مراحل نصب و مونتاژ سازه در محل و در حداقل زمان انجام می شود. اسکلت سقف اصلی عموماً از پروفیل های آهنی با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک ساخته شده و تمامی قسمت ها توسط پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. یکی از مزیت های خرید کانکس خودرو این است که در کمترین زمان ممکن در محل نصب بدون هیچ گونه صدا و بدون زباله و ریزش نصب می شود.

نسل جدید سایبان ماشین پیش ساخته بدون پایه مزاحم

انواع مهتاب ماشینی پیش ساخته

گروه صنعتی بزرگمهر کانکس پیش ساخته خودروی خود را بسته به نوع طراحی و نحوه نصب به چهار دسته کانکس پیش ساخته فرج، کانکس پیش ساخته خودرو نگین، کانکس پیش ساخته خودرو بارون و پیش ساخته تراز طبقه بندی می کند.

سقف ماشین پیش ساخته تراز:

پایه های CNC کانکس تراز خودرو بسیار زیبا و چشم نواز می باشد که با قابلیت افزایش طول جهت افزایش تعداد پارکینگ ها این سقف امکان استفاده از کانکس پارکینگ در منازل، پارکینگ ها به عنوان نهادها و سازمان ها را فراهم کرده است. . ورق CNC در دو قسمت زیرین پهن و بزرگ کانکس تراز تعبیه شده است که با استفاده از فناوری لیزر نمایی زیبا از محیط اطراف ایجاد می کند و در عین حال دوام و استحکام را افزایش می دهد.

سقف ماشین پیش ساخته طرح فرج:

سازه سایبان طرح Farage به دلیل سهولت نصب و عدم نیاز به روسازی و عدم ایجاد مزاحمت برای ستون ها و پایه ها مورد استقبال قرار می گیرد. این نوع سقف در مواردی که فضای زیادی برای سقف وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی است چرا که سقف خودرو فرج بزرگمهر دو طبقه بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. برای برخی از خانه ها محدودیت هایی وجود دارد. در ساخت و ساز سقف، و ممکن است نیاز به تعویض سقف یا جابجایی سقف از مکانی به مکان دیگر باشد. ارائه شده است. و پاسخگوی نیاز این هموطنان باشد تا به راحتی سقف خودروی خود را باز کرده و به مکانی جدید نقل مکان کنند.

سقف ماشین پیش ساخته با طرح نگین:

خرپا لیزری در سایبان ماشین پیش ساخته طرح نگین بزرگمهر دارای روکش رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. در فرآیند ساخت و مونتاژ سقف نگین بزرگمهر برای استحکام و دوام بیشتر سقف از سیم بکسل استفاده می شود. ناگفته نماند که در طراحی سقف نگین بزرگمهر بسته به شرایط محل نصب ممکن است نیاز به تکمیل باشد. این کار باعث افزایش استحکام و طول عمر کانکس خودرو می شود.

سقف ماشین پیش ساخته طرح باران:

گروه صنعتی بزرگمهر با ایجاد تنوع در طراحی پایه سایبان پیچ و مهره ای خود همواره در تلاش است تا هر نیاز سلیقه ای را برآورده سازد. سایبان طرح باران نیز به دلیل انحنای که در طراحی به پایه داده شده است، یک نمونه طراحی منحصر به فرد است که زیبایی فضا را دو چندان می کند.

بهترین پوشش برای سایبان ماشین پیش ساخته:

UPVC (ایالات متحدهnپلاستیزه شده پتنها در مقابل.اینیل جhloride) یکی از باکیفیت ترین و بادوام ترین مصالح ساختمانی و دارای فرم سفت یا به عبارتی فرم بدون پلی وینیل کلراید می باشد. عدم خوردگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی و زنگ زدگی از بارزترین ویژگی های UPVC می باشد.

مهتاب ماشینی پیش ساخته با روکش upvc از ورق های درجه یک upvc برندهای معتبر و معتبر ایرانی ارائه می شود. این نوع ورق علاوه بر مقاومت در برابر ضربه و فشار بالا، خاصیت ارتجاعی خوبی نیز دارد. و به دلیل وجود اشعه ماوراء بنفش در ماده اصلی خود مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و حیات دارد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما