نصرالله: حزب الله موشک نقطه زن و پهپاد می‌سازد

[ad_1]

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت گرامیداشت یاد فرماندهان شهید مقاومت به سخنرانی و خبر داد که حزب الله خیلی از هزاران موشک خود را نقطه زن کند.

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، در جریان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید مقاومت سخنرانی کرد.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان پیش از پرداختن به تحولات منطقه و جهان ابتدا به تمام مردم سالروز ولادت امیر مؤمنان (ع) را تبریک گفت و گفت: «زمانی که نام علی (ع) را به یاد می آوریم، خداوند خداوند را شکر میگوییم و از آن. ما بهترین از بهترین ها، ما بهترین های بهترین ها، ما بهترین های بهترین ها، ما بهترین های بهترین ها، ما بهترین های بهترین ها هستیم.

سید حسن نصرالله در ادامه یادآور شد: ۱۴ سال از شهادت فرمانده‌ جهادیمان حاج عماد مینه گذشته و از

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: این خون شهید است، این خون شهید است و این خون شهید امروز است.»

سید حسن الهاشمی گزارش داد: این بخشی از تاریخ و سرمستی است. مجموعه کامل آثار شیخ راغب تکمیل و عرضه خواهد شد. چند روز بعد با شبکه المنار برای گفتگو درباره عباس الموسوی مصاحبه خواهم کرد و همچنین یک کنفرانس فکری و فرهنگی از زندگی و اندیشه سید عباس برگزار خواهد شد ».

مقاومت مقاومت توسط فرماندهان شهید

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: نمی دانستم چه کنم، نمی دانستم چه کنم، نمی دانستم چه کنم، نمی دانستم چه کنم، نمی دانستم چه کنم، نمی دانستم چه کار کنم. حمله سال تهدیدی فوق‌العاده برای لبنان، منطقه، آرمان فلسطین و سوریه بود. اما خطر بزرگتر از لبنانی ها وجود داشت. ارتش لبنان در خطر بود و همین ارتش بدون ارتش اسرائیل در مرز مستقر شد. یأس و یأس جایز نیست و یأس و یأس جایز نیست.

سید حسن نصرالله گفت: این شیوه زندگی است. مهمترین و مهمترین جزء اسلام چیست؟مهمترین و مهمترین دین چیست؟ این همان دینی است که مهم ترین دین در جهان است. کشته شدن شیخ در جنگ جایز نیست، اما کشته شدن او در جنگ جایز است.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان افزود: «تثبیت شیوه، مقاومت، راه آن، نهادینه سازی این مقاومت و تبدیل آن به یک موجودیت سازماندهی شده، قوی، مستحکم و آسیب با سید عباس بود. سید عباس عنوان ثبات و حرکت ما در مسیر پیروزی بود. با حاج عماد مغنیه بود که مقاومت در مرحله عمل، تغییر معادلات، لهکردن رژیم دشمن، نابود کردن افسانه آن ارتش شکستناپذیر و همچنین ایجاد توانمندیها و توسعه کمی و کیفی قرار گرفت ».

سید حسن نصرالله بیان کرد: «معماد مغنیه در این مسیر همان پیروزی بود که شیخ راغب شد. این پیروزی به دستان حاج عماد محقق شد. حاج عماد عنوان توسعه هواشمندانه ، مبتکرانه و توسعه نظامی و امنیتی این مقاومت است. مهم ترین این بازی ها و ماجراجویی ها، توسعه و استفاده از این بازی ها است.

عقب‌گرد و زوال رژیمی

دبیرکل حزب الله در ادامه گفت: «مقاومت بهرغم تمام توطئه ها و سختی ها در داخل و خارج، از لبنان محافظت می کند و ملت فلسطین را یاری می دهد و چشمانش به قدس و مقدسات دوخته شده است. برخی گمان می کنند که آینده منطقه به یک عنصر سوم به نام اسرائیل گره خورده است و برای منطقه آینده بدون آن چشماندازی نمیبینند .. جنبشهای مقاومت در منطقه -من جمله ما- نگرش متفاوت و واقعنگران داریم. این ایمان من است، این زمان من است، این سفر من است. قوس نزولی این رژیم در سال 1985 آغاز شد از آن زمانی که مقاومت لبنان دشمن را مجبور به عقبنشینی از بیروت صیدا، بقاع غربی، راشیا و النبطیه کرد تا برود و در پشت آن نوار امنیتی معروف پنهان شود ».

سید حسن النصرالله گفت: مسیر کلی این رژیم، یک راه سراشیبی است و این تنها ارزیابی من نیست، سران ارشد دشمن، فیلسوفان و نظریه پردازان ارشد این رژیم و بسیاری از آنها با این ادبیات صحبت می کنند. بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست و بهترین راه برای خلاص شدن از شر آکنه در دوران بارداری چیست؟ آنچه فرق بین خیر و شر است، فرق بین خیر و شر است. خطرناک ترین گروه جهان کدام است خطرناک ترین گروه جهان کدام است خطرناک ترین گروه جهان کدام است؟ ما مصمم هستیم که بهترین و بهترین از بهترین ها باشیم. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: «در رژیم اشغالگر اسرائیلی ها برای خطرات ناشی از جنگ و اعتماد آنها به ارتش و نهادهایشان کاهش یافته و مهاجرت معکوس در آنجا افزایش پیدا کرده است. سیستم اقتصادی در این سیستم قوی و کارآمد است و معیار آن بالاست. سربازی را در مرز لبنان در مقابل سربازانی دیدم که می خواستند غذا بخورند. هیچ ابهام و ابهام سیاسی وجود ندارد. امیدی نیست، امیدی نیست، امیدی نیست، امیدی نیست، امیدی نیست، امیدی نیست، امیدی نیست.

ساخت موشکهای نقاط زن و پهپادها در حزب الله

سید حسن نصرالله همچنین خبر :در: [در استراتژی مذکور که در سه دهه اخیر توسعه یافته است، یک طرف سعی خواهد کرد در حدفاصل بین دو جنگ توانمندی‌های طرف مقابل، ساختار سازمانی، تسلیحاتی و انسانی آن را تضعیف کند]. مختل کردن حمل‌ونقل از ایران به لبنان یک تهدید بود. اما این تهدیدی برای امنیت مردم نیست و همچنان تهدیدی برای امنیت امنیت مردم است. به دشمن میگویم که ما این را میتوانیم پیدا کنیم که خیلی از هزاران موشکهایمان را نقطهزن کنیم و این کار را از چند سال پیش آغاز کردهایم و موشکهایمان را نقطهزن کردهایم و دیگر نیازی به انتقال آن از ایران نداریم. این دین اسلام است، این دین اسلام است، این دین اسلام است، این دین اسلام است، این دین اسلام است، این دین اسلام است، این دین اسلام است.

دزیرکل حزب‌الله اززود: «با خودمان، خودمان، [عملیات انصاریه، کمینی بود که حزب‌الله ۲۴ سال پیش (۱۹۹۷) در روستای انصاریه برای شماری از کماندوهای صهیونیستی گذاشت و دوازده‌نفرشان کشته شدند] من تصمیم خواهم گرفت. ” سید حسن نصرالله در ادامه خباب به اشغالگرانی که به دنبال موشک‌های نقاط زن هستند، گفت: ما منتظر شما هستیم. امروز ما در لبنان هستیم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.»

سید حسن نصرالله الهاشمی گفت: اما ما نمی دانیم چگونه بهترین ها را در جهان بسازیم. دشمن به دنبال جذب سرباز در داخل [کشور] رفت تا ناتوانی خود را در ارسال پهپاد به لبنان را جبران کند. در حالی که برخی ها در داخل کشور نشسته بودند و دسترویدست گذاشته بودند و سفارت آمریکا میلیونها دلار خرج میکرد، ساختن برترین برنامه آموزشی و آماده سازی خود را در ده سال گذشته در تابستان و بهار امسال اجرا کرد. در قرآن هیچ شکی در آن نیست.

مزارکت فعال حزب‌الله در انتخابات

دبیرکل حزب الله در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات داخلی لبنان پرداخت و در این خصوص گفت: «کسی که ما را به تعویق می اندازد و از نظر سخنان میگوید در واقع او این را میخواهد و در حقیقت آنها خود را در معرض خطر قرار نمی دهند. ما ما هیچ پیش داوری نداریم، نه نصیحت می کنیم، نه سوال می کنیم، نه نصیحت می کنیم. شعری که می گوییم «مهمانم، یار و دوست من» است.

حق آزادی‌بیان مردم یمن و بحرین

سید حسن نصرالله همچنین اشاره ای نیز به مردم بحرین و ایمان داشت و درباره آنها گفت: «در لبنان -کشور آزادیها- این حق ملت مظلوم بحرین است که سالروز خیزش 14 فوریه را زنده بدارند. ملت مظلوم یمن این حق را دارند که از کودکان، زنان و مردمشان حرف می زنند او بهترین از بهترین های جهان است.»

راهنمای مردم لبنان در روایت قرآن می فرماید: این است زندگی این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی، این زندگی. بیش از 30 سال از آغاز سال جدید، بیش از 30 سال از آغاز هزاره جدید. و با آن پول‌هایی که از خارج آمدند؟ ول‌هایی که آمریکا و عربستان در لبنان خرج کردند، چه شد؟»

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما