محمد هاشمی: دلیل رد صلاحیت لاریجانی محبوبیت وی بود

[ad_1]

هاشمی با اشاره به نامه ای به دبیر شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت علی لاریجانی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دقیقاً با قانون آشنا نیستم اما صحبت های سخنگوی قبلی شورای نگهبان را به خاطر دارم. آنها تأیید می کنند که اگر در کار و مسئولیت خود چیز دیگری ببینند، شورای والدین ممکن است فوراً اقدام کند و آن افراد را رد صلاحیت کند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: اگر مبنای کار شورای اولیا همین است، استدلال هایی که به آقای لاریجانی ارائه می شود حیرت آور است؛ زیرا این اتفاقات یک شبه رخ نداده است، آقای لاریجانی یک فرد عادی نیست. سیستم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: او فردی است که از سال 70 و قبل از آن در مسئولیت های حساس نظام حضور داشته و نقشه ای ساخته است. در حالی که شورای نگهبان تخلفاتی را علیه او یافت، شری. طبق دستور کدخدایی باید حداقل به موقع تذکر می داد. حالا می گوییم رد صلاحیت و رد صلاحیت لازم نبود ولی حداقل می توانستند به او بگویند اینجا اشتباه کردی لطفا خودت را اصلاح کن. اما به نظر من چنین موردی تا به حال گفته نشده یا اگر گفته شود شما نمی دانید.

هاشمی یادآور شد: با توجه به مجموعه این اصطلاحات، به نظر من آنچه گفته شد با توجه به آنچه که الان اکثر افراد جامعه در عامه و اموال می گویند و به قول آقای لاریجانی انجام می دهند، توجیه بیشتری داشت، اگر ایشان کاندید شوند. برای این پست، او فرصت رای خواهد داشت و رای او بیشتر می شود و مردم او را انتخاب می کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان می کند: اخیراً در مورد آقای هاشمی، وزیر اطلاعات آقای احمدی نژاد اعتراف کرد که گفته است اگر آقای هاشمی نامزد شود 30 میلیون رای می آورد و هاشمی کنترل نمی شود. با 30 میلیون رای یعنی محبوب شدند و با رای رد صلاحیت شدند. او همچنین گفت که در آن زمان به دلیل سنش محروم شد.

وی افزود: تصور جامعه این است که نظرسنجی ها حاکی از آن است که آقای لاریجانی احتمالاً رأی می آورد یا به دور دوم می رود، بنابراین سعی کردیم ایشان را در صحنه نگه داریم. به هر حال آنچه در لوکمت آمده این است که شری. دلیل قبول نشدن صلاحیت لاریجانی به دلیل محبوبیت وی در جامعه و احتمال رای دادن وی بود.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما