محتویات بشقاب شما در 20 سال آینده چگونه تغییر می کند؟

[ad_1]

در رفتن در قسمت دوم فیلم بازگشت به آینده در سال 1989، مارتی مک فلای گفت: “مامان، مطمئناً می توانی پیتزا را هیدراته کنی.” در یک صحنه در سال 2015، لورن مک فلای سالخورده (مادر مارتی) یک دیسک به اندازه یک کوکی را در یک دستگاه مرطوب‌کننده دکل سیاه فرو می‌کند و چند ثانیه بعد پیتزای پپرونی بخارپز شده در اندازه کامل را می‌آورد.

به گزارش فرارو؛ دنیای ماشین‌های پرنده و پیشخدمت‌های پرنده قرن بیست و یکمی توسط فیلمسازان رابرت زمکیس ممکن است هنوز به طور کامل محقق نشده باشد، اما نوآوری‌های غذا و آشپزی خوشمزه‌تر، سالم‌تر و هیجان‌انگیزتر از آن چیزی است که تا به حال تصور می‌کردید.

در ابتدا، باید توجه داشت که طی دو دهه آینده، تغذیه به شدت فردی خواهد شد. یک دهه پیش، فقط ورزشکاران به عادات ورزشی خود پایبند بودند. امروزه پیدا کردن دوچرخه سوار، دونده یا کوهنوردی که از ساعت، اپلیکیشن گوشی هوشمند یا ردیاب برای حفظ ثبات در هیچ تمرینی استفاده نکند، دشوار است. امروزه، همه مفتخرند که تلاش های عرق آور خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

عادات غذایی شما نیز همینطور خواهد بود. دستگاه های دیجیتال ما نکاتی را در مورد شخصی سازی غذا بر اساس وراثت، سبک زندگی و باکتری هایی که به روده ما حمله می کنند به ما می دهند. کالری شماری روز و رژیم غذایی یک وعده غذایی است.

از سال 2015، زمانی که دانشمندان کامپیوتر و زیست شناسان سلولی نشان دادند که چگونه غذاهای سالم مانند گوشت بدون چربی می تواند قند خون را افزایش دهد، توصیه های تغذیه ای متفاوت بوده است.

محتویات بشقاب شما در 20 سال آینده چگونه تغییر می کند؟

نرم افزار هوش مصنوعی قادر خواهد بود نحوه پردازش و جذب تریلیون ها باکتری موجود در نان روزانه و دیواره روده شما را پیش بینی و پیش بینی کند. امروزه ما خوشحالیم که درخواست هایی را برای شرکت های چند ملیتی که اصالتاً آفریقایی هستند ارسال می کنیم، به این امید که بفهمیم اجداد ما از کجا آمده اند.

به همین ترتیب، ما به زودی یک لوله (بله، واقعاً جدی است) با اندازه گیری خون، بزاق یا مدفوع خود را برای یک شرکت فعال در زمینه سلامت و ژنتیک ارسال خواهیم کرد. برای چند دلار یا یورو در ماه، الگوریتم داده های بیولوژیکی ما لیستی از غذاهای توصیه شده و پیشنهادات را برای ما مشخص می کند و نتایج مستقیماً به تلفن همراه، تبلت یا ساعت ما ارسال می شود و از مواد غذایی مناسب با ویژگی های منحصر به فرد درخواست می شود. انتخاب خود را انجام دهید همچنین به صورت حضوری این فرصت را خواهید داشت که عکسی از دستور پخت را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و آن را به صورت آنلاین نمایش دهید.

در دو دهه آینده شاهد خواهیم بود و روند دیگری که در حال قوی‌تر شدن است، پایداری است. تا سال 2050، زمین 9 میلیارد دهان گرسنه را در این سیاره پر خواهد کرد! برای جلوگیری از گرسنگی انبوه، تولید جهانی باید دو برابر شود.

با توجه به فاجعه آب و هوایی قریب الوقوع، برای دستیابی به این هدف در جهانی گرمتر، خشک تر و غیرقابل پیش بینی تر، به هوش و نوآوری بیشتر انسانی نیاز است و برخی از نتایج در بشقاب شما خواهد نشست. با توجه به اینکه اکثر جمعیت جهان و 80 درصد از جمعیت ایالات متحده اکنون در مناطق شهری یا حومه شهر زندگی می کنند، هیدروپونیک محصولات بیشتری را به خانه نزدیک می کند: کشت محصولات در داخل خانه بدون نیاز به خاک در حمام آب با مواد. مواد معدنی

مزارع عمودی در کلان شهرها فضای سبز جدیدی را در اختیار ما قرار می دهند و زمین های چند هکتاری را تبدیل می کنند. به همین ترتیب، ما شاهد گسترش بازیافت خواهیم بود. رستوران‌های سطح بالا در لندن قبلاً نشان داده‌اند که می‌توانید غذای باکیفیت و بدون زباله و بدون زباله در آشپزخانه ارائه دهید، زیرا همه چیز قابل بازیافت خواهد بود. حتی بشقاب های شکسته و اتاق های ناهارخوری شیشه ای تبدیل به اثر هنری می شوند.

یکی از شوم‌ترین پیش‌گویی‌ها (برای خیلی‌ها، اما دیگران هم خواهند بود که از این دیدگاه خوشحال شوند) این است که ما در جهانی بدون گوشت یا کمتر گوشت زندگی خواهیم کرد. در چند دهه آینده قطعا مصرف گوشت در کشورهای غربی کاهش خواهد یافت. با این حال، با وجود تعداد فزاینده گوشت خواران در کشورهای در حال توسعه، استیک و سیب زمینی سرخ شده به این زودی ها از بین نخواهند رفت.

غلاف ها ممکن است کمی قدیمی به نظر برسند، اما آنها غذاهای فوق العاده ای هستند که برای یک بازگشت بزرگ آماده می شوند. حبوبات پروتئینی کود کمی برای رشد دارند یا اصلاً کود ندارند و فقط با آب می توانند رشد کنند. ظرفیت گوشت آزمایشگاهی بالاتر خواهد بود.

در داخل فضای فلزی، سلول های ماهیچه ای همبرگر یا ناگت مرغ مخلوط با آبگوشت شیمیایی داغ، روغن، نمک و طعم دهنده ها را می سازند. گوشت و محصولات آزمایشگاهی احتمالاً در آسیای جنوب شرقی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

محتویات بشقاب شما در 20 سال آینده چگونه تغییر می کند؟

سنگاپور که 90 درصد مواد غذایی خود را وارد می کند، قبلاً گوشت و ماهی آزمایشگاهی را برای ارتقای امنیت غذایی طولانی مدت تأیید کرده است. با کاهش قیمت گوشت آزمایشگاهی، فرآورده های گوشتی فرآوری شده برای دنیا ارزان تر و بادوام تر خواهند بود. طی 20 سال آینده، روغن جلبک به یک روغن پخت و پز همه کاره برای سالاد تبدیل خواهد شد.

ممکن است اسپیرولینا را در اسموتی ها و فروشگاه های مواد غذایی دیده باشید. جلبک های سبز آبی سرشار از روغن های سالم و همچنین ویتامین ها و پروتئین ها هستند. به عنوان پودر، “ریز جلبک” یک ماده موثر در پر کردن شکاف تغذیه برای بسیاری از مردم در سراسر جهان خواهد بود. ریز جلبک ها با بیش از یک میلیون نوع و رنگ مختلف می توانند دی اکسید کربن را به غذا، جایگزین های پلاستیکی و حتی سوخت های زیستی تبدیل کنند. حتی در بیابان، ریز جلبک‌ها می‌توانند به تعداد زیادی در مخازن تقریباً در هر نقطه رشد کنند.

نگران نباشید، روغن جلبک طعمی شبیه آب استخر ندارد! جایگزین‌های ارزان‌تر پروتئین و آفات به‌عنوان خوراک دام و ماهیگیری نیز تضمین‌های خوبی را ارائه می‌دهند.

خزندگان مانند جیرجیرک و ملخ سرشار از پروتئین هستند. شاید فکر کنید همه اینها شبیه نسخه شام ​​پیتزا مک فلای در قسمت دوم بازگشت به آینده است. با این وجود، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت ممکن است هنوز کمی ناآشنا باشد. آنها اشاره می کنند که شما یک زندگی دیجیتالی موازی دارید.

امروز، شما می توانید از اینستاگرام برای تظاهر به زندگی بهتر استفاده کنید، اما فردا همه یک نسخه دیجیتال کامل خواهند داشت، آواتاری که در دنیای دیجیتال سه بعدی مانند شما سفر می کند.

دیگر نیازی به بزرگنمایی یا Google Hangouts برای جلسات کاری نیست. در طی چند سال آینده، ما از طریق آواتارها، صفحه نمایش ها یا هدست های خود با دیگران در دنیای فانتزی آشنا خواهیم شد.

جلسات کاری، قرار ملاقات ها و خریدهای ما از طریق نسخه آنلاین ما انجام می شود.

این نسخه شبیه شماست و ممکن است لباسی شبیه لباس شما داشته باشد یا نداشته باشد و انتخاب با شما خواهد بود و کیف پول شما درست مانند بازی های ویدیویی.

منبع: اروپای جدید

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما