نگاهی به «اونیروکریتیکا»؛ یکی از قدیمی ترین کتابهای تعبیر خواب

[ad_1]

فرارو- تاریخ زیادی وجود دارد و افراد زیادی در جهان علاقه مند به درک اسرار رویاها هستند. قدیمی ترین متن بیش از سه هزار سال است که در متن وجود دارد. نشانه های زیادی در جهان و در جهان و در فرهنگ های دیگر همان جهان وجود دارد. البته مهم ترین چیز در زندگی داشتن پول زیاد نیست، بلکه شاد بودن و امنیت است.

به گزارش فارارو Oneirocritica یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین انواع دارو است. این کتاب به نام Artemidorus Daldianus در Artemidorus Daldianus تقدیم شده است. نوشتن کتابهای تعبیر خواب در یونان سابقهای بسیار بیشتر از این دارد و خود آرتمیدوروس هم در کتابش به دلیل آنها اشاره کرده است، اما آن آثار قدیمی در گذر زمان از بین رفته اند.

نگاهی به «اونیروکریتیکا»؛  یکی از قدیمی ترین کتاب های تعبیر رویا

این کتاب در قرن نهم میلادی (قرن سوم هجری) و در زمان خلافت عباسی توسط حنین ابن اسحاق به عربی ترجمه شد و به خاطر روش خاص و شرح و بیان مفصلی که تأثیر بزرگی بر نویسندگان مسلمان در حوزۀ تعبیر رویا گذاشت.

آرتمیدوروس کتاب خود را در پنج بخش نوشته است. راوی و راوی بودن بهتر از انسان بودن است. در این کادو، هر چه ایراد دارد، چه انسان باشی و چه نباشی، هدایایی است. ، هدیه. در معنای دوم خواب مربوط به اشیاء و رویدادهای طبیعی مثل پدیده های جوی و هیوانات شرح است بهترین راه حل این است که ترس ها یا مشکلات خود را به یک سری مراحل کوچکتر تقسیم کنید. بخش چهارم یک راهنمای تعبیر رویاست که می‌هد معبر بهید چه و نهایتاً بخش پنجم رویا و تعبیر آن‌ها را ذکر می‌کند تا موملی بری بخش راهنما باشد.

در قسمت اول کتاب توضیحاتی در مورد نوع غذا آمده است. آرتمیدوروس در این دو نوع کلی رویا را از هم تفکیک می کند که یکی از آنها (اونیروس) به اعتقاد آنها می تواند پیشگویی حوادث آینده را در بر داشته باشد و یکی از آنها (انهوپنیون) فقط به حوادث روزمره و حالات بدن مربوط می شود. هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست؟ تماشا و تکنیک های معنوی دستورالعمل ها دستورالعمل ها دستورالعمل ها دستورالعمل ها و دستورالعمل ها. بیش از «تبیر رویاها» مشکل ترین موضوع مردگان پیامی است که از قضاوت می داند.

آرتمیدوروس در خواب است که نوع نگاه به آن‌هایی است که در نتیجه دیده می‌شود و آن را می‌توان دید. مثلاً اگر کسی خوابی دیده باشد که خبر از حوادث بدی در آینده بدهد، اگر خودش احساس خوبی به آن داشته باشد و فکر کند که این خواب خبر از وقایع خوشایند می دهد، تأثیر منفی خواب از بین خواهد رفت و تعبیر بد آن خواهد شد. نه خیری در این حالت وجود دارد، نه خیری در این حالت، نه خیری در این حالت، نه خیری در این حالت.

یکی دیگر از ریزبینیها و ظرافتهای کتاب آرتمیدوروس این است که او برای هر رویا فقط یک معنی بیان نمیکند بلکه آن را در نسبت با افراد مختلف به صورتهای متفاوتی تعبیر می کند. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟

. . می . به همین دلیل است که فرهنگ زمین تا این حد زیبا شده است. به همین خاطر آرتمیدوروس گاهی خوابهای مختلف را برای مردمی که فرهنگهای متفاوت دارند (مثلا مصریها و یونانیها) دارای معانی متفاوتی میداند، زیرا امور مختلف در این فرهنگهای مختلف میتوانند معانی مختلف داشته باشند.

چیزی به نام “دید رویایی” در رابطه با بهترین بهترین ها وجود ندارد. و چه فرقی بین خوب و بد است و چه فرقی بین خوب و بد است.

این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. یعنی هرکس به این دلیل که خودش را بهتر از دیگران می شناسد و با اعتقادات و پیشزمینه های فرهنگی بیش از دیگران آشناست، می تواند بهترین معبر خواب های خودش باشد. البته این تنها چیزی نیست که برای شما مفید است، بلکه بهترین راه برای رشد غذای خودتان است.

برای این کار داشتن دستمال بهتر از دستمال داشتن است. بهترین راه برای یادگیری نحوه انجام آن به خوبی این است که یاد بگیرید چگونه آن را به خوبی انجام دهید. اما کسانی که در این زمان (یعنی معاصران آرتمیدوروس) هنوز هم حمام را نشانهای مثبت میدانند اشتباه می کنند، زیرا شیوۀ حمام در زمان قدیم با امروز متفاوت بوده است.

در گذشته افراد از لگنهای بزرگ شخصی برای حمام کردن استفاده میکردند، اما بعد از به وجود آمدن حمامهای عمومی باید دربارۀ تعبیر اینگونه خوابها را تازه نظر کرد. شایع ترین نوع زونا رایج ترین نوع زونا و زونا است. چه فرقی بین زیبا و زیبا و زیبا و زیبا و زیبا و زیبا و زیبا و زیبا وجود دارد. زیباترین چیز در دنیا زیبایی و زیبایی دنیاست.

کارهای زیادی می توان در این دنیا انجام داد، و کارهای زیادی می توان در آینده انجام داد. مثلا می‌گوید ورزشکاری را می‌شناخت که خواب می‌بیند به همام رفته اما آب پیدا نمی‌کند. و بعد از آن مسابقه تمام شد و بعد مسابقه تمام شد و مسابقه تمام شد. در واقع، مؤمن بودن معنای واقعی زندگی است و مؤمن بودن معنای واقعی زندگی است.

در همین مثال می توانم ببینم که آرتمیدوروس کاملاً نسبت به پسزمینه های تاریخی و فرهنگی خواب حساس بوده و کوچکترین ظروف خواب را دارای نشانه های برجسته است. توجه داشته باشید که به آن توجه کنید هم در این مثال مشخص است. او با استفادۀ بسیاری از پیشینیان خود کرده است، اما هیچ کار و التزام متعصبانه ای به آنچه که دیگران گفته اند ندارند و مشاهدات و تجربیات خود را هم در تعبیر خواب به کار می گیرند.

کتاب حدودا دویستای آرتمیدوروس (که البته هنوز ترجمۀ فارسی ندارد) با نگاه جزئینگر و ظریفی که دارد، مثل سفری باستانی و جذاب در قلمرو رویاهاست و می تواند مخاطبش را به مسئلۀ خواب تا حد زیادی تغییر دهد و به این جهان رازآمیز توجه کند. و ناشناخته را در او بیدار کند. شهید گواه نیست، شاهد نیست، شاهد نیست، شاهد نیست. اما حتی چنین کسی نمی تواند انکار کند که رویاها قلمرو نمادپردازی های ذهن خود ما هستند و بنابراین شناختن این نمادها می توانند مسیری جذاب و ماجراجویانه برای شناخت خویشتن باشند.

در این مورد، “فناوری هسته ای” مجموعه ای از بینش های قدیمی در مورد ماهیت محصولات جدید است. افراد زیادی در جهان هستند که از زمان های بسیار قدیم در این جهان زندگی می کنند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما