واکنش سپاه به انتشار “پرونده فایل” فرمان سابق سپاه

[ad_1]

سردار رمضان با بیان اینکه پروندهان پرونده یکی از شرکت های وابسته به تشکیل خانواده محاکمه و در حال اسپری کردن محکومیت خود هستند، گفت: انتشار مجدد فایل صوتی مربوط به این پرونده در راهبرد ترمیم زخمهای ناشی از پیامدهای مجاهدتهای سپاه و شهید سلیمانی است. پ پیکره استکبار است.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی با اشاره به فایل صوتی جلسه قدیمی فرمانده سابق کل سپاه و معاونت اقتصادی این نهاد پیرامون پرونده سوءمدیریت و آسیب یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون. سپاه که اخیرا توسط یکی از رسانه های بیگانه منتشر شده است گفت: از 5 سال گذشته دستگاه های نظارتی نیروهای برابر روش های جاری و مراقبت های مستمر خود به عواملی از سوء مدیریت و خرابی در یکی از شرکت های وابسته به تعاونی سپاه مظنون شده و پس از بررسی پرونده. دقیق و حرفه‌ای به محاکم قضایی ارجاع و قوه قاضییه به همکاری سپاه، احکام

وی افزود: این موضوع در همان زمان از طریق رسانه ملی توسط بیان محمترم وقت قوه قضاییه به اطلاع رسانی

سردار شریف چرایی دوباره انتشار این فایل صوتی در روزهای آخر خاطر نشان کرد: بدیهی انتشار مجدد این فایل صوتی در شب 22 بهمن ماه و گرامیداشت انقلاب سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی در راهبرد ترمیم زخمهای عمیق بر جای مانده در پیکره استکبار که مجاهدتهاست. سپاه و فرمانده شهید جوادانه اش سپهبد سردار حاج قاسم سیلیمانی (ره) می‌باشد، سورت پذیرفته است.

نظر سپاه با نظریه هیچ تاکید بر این که سردار حاجقاسم سلیمانی نقش و مسئولیتی در بنیاد سپاه بدون است، بیان کرد: این ماجرا بار دیگر نشان داد شهیدلا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن قابل تحمل نبوده و این که دشمن از شهید است. اسلام قاسم بیشتر از قاسم اسلام ترسناکتر از اسلام است.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه سپاه و سردارانش در تاریخ 43 سال گذشته همیشه خود را پیشمرگ و فدایی ملت بزرگوار ایران و اسلام عزیز دانسته و تاکید کرد: قطعه قطعه شدن شهدا در میدان ها و عرصه های ماموریتی خود، بر فداکاری، جانبازی، امانتداری. و طهارت روحی و عملی سپاه گواهی می دهد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما