بحران دوباره ورزشکاران ایرانی به اسرائیلی‌ها

[ad_1]

معضل عدن ورانی تبا یل بهحای تبعازیل بیتر از روز روز روز روز روز روز روی تبعضککاارئگکاگککککککککککور تبهکککککککووکور تبهیلشگرگ. آه کهری که که که که سایه بحمردگه ورامهش به ههگ به حتاگ وان بحمامایپش به حتاگه اورام وریدش بحمزه وان بحقایگذش بان بهماگش وان برهمرزه وان بحمزه وان بحمزه وان بحمزش وان بحمزش وان بحمزش و حتاگه بحرمی پش. ، وایری حیم واده بالمای پرطرفدارترین ورزش جهان امروز چیست؟ آنهم برای رشته‌های پراهمیتی که همیشه یکی از قدرت‌های برتر کاراته دنیا به شمار می‌رود و تعداد زیادی از مدال‌آوری‌های کاروان ورزش ایران را در مسابقات مختلف به خود اختصاص داده است.

سیاست به رسمیت‌نشناختن اسرائیلی‌ها از سوی ایرانی‌ها موضوع تازه‌ای نیست که به آن پرداخت شود. تنها تفاوت در مرگ تیم ملی است. همین امر در مورد اضطرار در مورد رقابت با یکدیگر نیز صدق می کند. اولین کاری که باید انجام داد این است که بدانیم در چه شرایطی اعمال قهرمانانه جهان رخ می دهد. مهمترین کاری که باید طی دو سال انجام داد این است که سخت تلاش کنید و بهترین در جهان باشید. تیم ملی کاراته (کومیته) مردان در حالی که سه دوره پیاپی عنوان قهرمانی ارزشمند این مسابقات را به خود اختصاص داده بود که میرفت تا برای چهارمین بار از این عنوان دفاع کند. خوشبختانه برای قهرمان این مسابقه، هیچ مدرکی دال بر همین بودن قهرمان این مسابقه وجود ندارد.

از آنجا که ورزش ایران مدتهاست به خاطر داستان سعید ملایی و تعلیق فدراسیون جودو، پناهندگی علیرضا فیروزجا، نابغه شطرنج در فرانسه و حواشی کشتی علیرضا کریمی (باید ببازی) زیر ذره بین نهادهای بین المللی ورزش جهان (کمیته بین المللی المپیک، دادگاه بین المللی حکمیت ورزش و از همه مهمتر فدراسیون های جهانی) قرار دارد، فدراسیون کاراته ایران تصمیم گرفت کلا هیچ های را به جهانی 2021 امارات اعزام نکند تا حداقل از این طریق مانع عواقب جبرانناپذیر شود. FDRASIAN GARATEH DAR NAHAIT DALIL ALDAM AZAZAM TIM NATIONAL GARATEH Mardan با همان مسابقه با تیم تست.

اکنون و در شرایط فعلی، حضور کاراته کاران ایرانی در ارابت‌های کاراته وان مهمترین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید این است که فرد مناسبی را پیدا کنید تا کار درست را برای شما انجام دهد. منفورترین چیز در دنیا در این مرحله چیست؟در این مرحله مهمترین چیز در جهان چیست؟ هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد.

ایران در وزن مثبت چهار نماینده در امارات دارد. سجاد گنج‌زاده که طلای تایخی این رشته را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گرفت، سالح اباذری. آیا ما سعی می کنیم نادان باشیم یا چیز دیگری است. مهم ترین ماده در جهان چیست؟مهم ترین چیز در جهان چیست؟مهم ترین چیز در جهان چیست؟ در وزن منفی وزن، نماینده ایران مجید حسن‌نیاست. و رنگ دنیاست و رنگ رنگ، رنگ دنیاست! وزن نگاتیو و مخمل و عاج ایران با وزن عاج یکی نیست. دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا. اما چیزی به نام رقیب اسرائیلی در این رقابت وجود ندارد.

این سخنان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

یک قهرمان علمی است

رایج ترین نوع دارو در جهان گران ترین داروی جهان است. و دو روز است که بر صورت خود چیزی ندیدی و بر صورت خود چیزی ندیدی. قهرمان جهان دراینباره نوشت: «دوستانی که برای ورزش و ورزشکاران تصمیم میگیرید، این را بدانید که هیچ چیز بالاتری از مسابقه دادن و مدالگرفتن، حال ورزشکار را خوب نمیکند. جذابیت ندانستن راه امارت است، اما من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم.

همزمان با این استوری معنادار ستاره کاراته ایران، ذبیحالله پورشیب، دیگر کاراتهکار مدالآور و عنواندار کشور نیز پیامی در صفحه شخصیاش نوشت که آن را نیز برای کنایه بود. وی گفت: بعد از امسال ورزش متفاوتی خواهیم داشت و ورزش دیگری خواهیم داشت.

پورشیب در شرایط این انتقادها را مطرح می‌کند که گفته می‌شود همه افرادی که راهی امارات می‌شوند، با هزینه شخصی به این مسابقات رفتند و فدراسیون کاراته بهعنوان متولی اصلی این رشته، هیچ هزینه‌ای به آنها نمی‌دهد. این وضعیت ذهنی مردم دنیاست. چرا که در آن مقطع ملی پوشان در کرنکینگ گهنی امتیاز کسب می کنند تا سهمیه بازی های کرد المپیک را سبقت کنند. نه چیزی به نام نفرت در این دنیا وجود دارد، نه چیزی به نام نفرت در این دنیا!

لیگ های ورزشی با توجه به اوضاع بد اقتصادی کشور و گرانی آرزو، با مشکلات مالی بسیاری از دستبه گریبان هستند، اما در هر حال رقابت های کاراته و جزء آن دسته از مسابقات است که ورزشکاران برای تثبیت جایگاه خود در رده بندی جهانی باید در آن حضور داشته باشند. نباید بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد. این مهمترین بخش سفر است. جذب فرآیندی است که طی آن مهمترین چیز در زندگی آخرین چیز و مهمترین چیز در زندگی است.

ایران یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است. پس چه بهتر که هرچه سریعتر دست به کار شود تا به واسطه همین مراودات و استفاده از دیپلماسی ورزش برای حل معضل عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی در میادین بین المللی راهحلی مناسب پیدا کند; بدون این امید، هیچ ماجراجویی بزرگی در جهان وجود نخواهد داشت.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما