(ویدئو) انتقاد شدید از مذاکرات وین در مجلس

[ad_1]

فرارو- امروز دو جلسه در تاریخ اسلام برگزار شد. در زیر لیستی از محبوب ترین اخبار ما آمده است.

کمیسیون صضو اسل ۹۰ مجلس با ارائه گزارشی از روند توافق هسته‌ای، از ادم رایت

محمود نبویان نماینده تهران در تذکری بیان کرد: «شاید روزهای آینده قرار باشد توافق انجام شود، اما اگر در این توافق که نمایندگان مطلوب و ملت ایران هستند، دقت کنید، وجود ندارد. اگر حالت ذهنی داشته باشم، حس شوخ طبعی و شخصیت قوی دارم.»

و او گفت: “در این زمینه کارهای زیادی باید انجام شود. کارهای زیادی در این زمینه باید انجام شود.” در لیست (sdn) که لیست رفع تحریم 200 ندر مدر نظر بود به 980 مورد رسید اکنون آقایان گفتند تره ترهیم 20 نفر.

نماینده مردم تهران در مجلس کرد: «درباره کانورشن یعنی تبدیل ارز نمی کند که انجام دهد، یعنی وقتی نفت میفروشیم معلومات درآمدی ارزی آن را به دست بیاوریم. بحث تحریم‌ها آمریکا مطلقاً مشخص نیست که از برجام خارج نشده است. متأسفانه دوستان تیم قبلی مدیران مسئولین اسلی این گفتگو تروه تحریم، گروه هسته ای و گروه اجرایی. مسئولین این کمیته‌ها کسانی هستند که برجام را فتح‌الفتوح می‌دانستند، باید به این موضوع بپردازند.

نبویان با بیان اینکه ما می‌توانیم از طرف غربی تضمین کنیم تا در کنگره آن را تصویب کند، گفت: «شاید بگویند کنگره مخالفت کند، این در حالی است که اکثر اعضای کنگره آمریکا دموکرات هستند و باید از همین جریان باشند. لاز من ه که کن صن صنصن صنصن صو رای تو وجرای اوگرای بحاو رایی بففی رایف افی آن اجی أ أ ع علاوه رایی بفی ری ع علاور را رایی بمایممچ درای علاور رج رایی بمایممچ برایم.

او افزود: «متأسفانه در توافق شده این موارد وجود ندارد، به جای آن که آنها را به ما تضمین دهند از برجام خارج نمی شوند از زبان ما در این توافق آمده است که ایران میگوید باید بگوید مادامی که ایران به وظایفش عمل می کند، آمریکا. ما هیچ مسئولیتی در قبال هزینه‌های انجام شده نداریم، ما مسئولیتی در قبال هزینه‌های انجام شده نداریم، ما مسئولیتی در قبال هزینه‌های انجام شده نداریم.»

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: «درباره اجرا هم قرار بود تحریم‌ها را لغو کند، از سوی ما راستی ازمایی سپس در مجلس گزارش داده می‌شود بعداً نمایندگان اجازه توافق را بدهند که متأسفانه هیچ کدام از این مراحل وجود ندارد. به طوری که من اطلاع دارم که غربی ها روی کاغذ خواهند آمد

آژانس امنیت ملی جمهوری بلاروس

همچنین مرتضی محمودوند در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1401، بیان کرد: «از آنجا که مجلس در جریان بررسی بودجه قرار دارد کمتر به موضع بحث توجه شده است. این خبر خوبی نیست که از ما اطلاعات بگیرید. نباید اجازه داد ملت ایران در غربت زندگی کند.»

ایشان در قرآن فرمودند: قانون کلیشه ها چیست و کار درست چیست؟ خبر خوب برای ما

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: «از آنجا مجلس درگیر بررسی لایحه بودجه سال آتی است که فردا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه ای با حضور وزیر امورخارجه به منظور بررسی است. روند برگزاری برگزار می شود.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما