(ویدئو) محبوبیت جراحی گونه در میان زنان غزه

[ad_1]

اگرچه جراحی گونه در سراسر جهان رایج است، اما آنچه زنان را به غزه جذب می کند این است که در مقایسه با سایر عمل های زیبایی گران قیمت و خطرناک، ارزان و ایمن است.

به گزارش فرارو، هنگامی که شوروک شاهین، زن فلسطینی 26 ساله خود را در آینه نگاه کرد، پس از جراحی پلاستیک، عمل لیفت صورت را انجام داد که به قصد چسباندن استخوان گونه به صورت خود انجام داد. این جراحی در چند وقت اخیر در غزه بسیار رایج شده است.

این زن جوان که در زمینه ارتباطات فعالیت می کند، با پوشیدن برند دیور سفید و کفش های با کیفیت لویی ویتون، گفت: اگر لبخندتان زیباست، زیبا هستید.

شاهرخ حدود یک ماه پیش پس از عمل جراحی در کلینیکی در مرکز شهر غزه به آنچه می خواست رسید و از افسردگی گونه چپش بسیار خوشحال است. او قصد دارد این عمل را روی گونه دیگری تکرار کند، به خصوص که ساده و تا حد زیادی بدون درد است.

دکتر دکتر گفت: عمل روی استخوان گونه بسیار ساده، بسیار ساده و بسیار سریع است و خطر قابل توجهی ندارد، زیرا تنها ده دقیقه طول می کشد. جلا تلماس که دست شاهین را عمل کرد گفت.

او توضیح داد که قبل از ایجاد یک برش کوچک در عضله زیگوماتیک که از استخوان گونه تا دهان امتداد دارد از بی حس کننده های موضعی روی گونه ها و دهان استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد که هر ماه برای بسیاری از جوانان گودهای زیر چشمی انجام می دهد و اکثر آنها پس از مشاهده اثر بر چهره از اقوام و دوستان خود سوال کردند.

دکتر شاغل در خارج از کشور التلمس خاطرنشان کرد که شیوه ضرب و شتم در غزه بیشتر از سایر زنان در کشورهای عربی رواج دارد. او توضیح داد که زنان غزه از مسافران مصر و کشورهای عربی خلیج فارس در این مورد مطلع شدند.

او گفت که هزینه این عمل بین 30 تا 45 دلار برای هر نفر است، در حالی که در برخی از بیمارستان های غربی می تواند به هزاران دلار برسد.

خانم شروک شاهین تاکید کرد: در ساخت گود هیچ سختی و سختی وجود ندارد و مردم اغلب از من می پرسند که کجا و چه زمانی این کار را انجام دادم و از من می خواهند که تجربه این عملیات را با آنها در میان بگذارم.

دکتری که در مرکز زیبایی ویکتوریا در شهر غزه کار می کند. حسنعلی الجیش نیز گفت: اگر زنی بخواهد گونه ای بسازد تا شاد باشد چرا که نه؟

او که از سال 2018 عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی انجام می دهد، گفت که ماهانه حدود 30 درخواست برای گودی زیر چشم دریافت می کند.

دکتری که بارها بر روی مجروحان فلسطینی در جنگ بین اسرائیل و حماس جراحی ترمیمی انجام داده است. حسن معتقد است که اندکی شادی و زندگی عادی در پرتو جنگ، محاصره و سایر بحران ها می تواند از رنج زنان غزه بکاهد، اما ما باید این کار را انجام دهیم. فراموش نکنید که این غم هنوز وجود دارد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما