ویس کرمی بلاخره از مردم عذرخواهی کرد

[ad_1]

دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این است که اخیراً در توئیتی برای مخالفت طرح صیانت از دو عبارت «گرگ های مجازی» و «سگ های قلاده بلند» استفاده کرده است از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و عضو هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران از فضای مجازی در بیانیه ای با عنوان «پیام اعتذار و روشنگری دکتر ویس کرمی خطاب به مردم شریف ایران» گفت:

“بسمه تعالی”
خدمت مردم شریف ایران اسلامی
سلام و عرض ادب

به دنبال توییت اخیر اینجانب در مورد «ضرورت قانونمندی فضای مجازی»، اصطلاحاتی که ناظر به «دشمنان مردم و انقلاب اسلامی» بود از سوی برخی از انتشارات سیاسی با لطایف الحیلی به عنوان توهین به مردم ایران، منتقدان یا مخالفان «طرح موسوم به صیانت». … »تفسیر و باعث رنجش برخی از هموطنان عزیز، موکلان و بهانه آزار روانی مردم شریف لرستان و موج سواری دشمنان انقلاب و فرصت طلبان در داخل شدند که علیرغم انکار و توضیحات بعدی بنده نیز گویا این تلقی محدوده نگردیده است.

با کمال تواضع اعلام می کنم، بنده به عنوان نماینده مردم، کمترین ایجاد رنجش مردم انقلابی ایران را بر خود حرام دانسته و از این که چنین برداشتی باعث رنجش خاطر برخی از هموطنان شد، متأسفم.

بدین وسیله جهت تعداد ارادت به ملت شریف ایران و جلوگیری از سوء استفاده از دشمنان پلید انقلاب اسلامی، از پیشگاه ملت شریف کشورم، بابت شیائبه ایجاد شده پوزش می طلبد و بار دیگر مؤکدا اعلام می کند که از ابتدا نیز به هیچ وجه به معنای من عمومی مردم یا نیست. منتقدان و مخالفان طرح صیانت نبوده اند.

در حالی که رد بنده مخالفت با اینترنت و فضای مجازی، هیچکدام از نقل قول های منتشر شده از مواردی که در رسانه اینجانب منتشر می شود تایید نمی شود و چیزهایی از آنها ساخته می شود.

و العاقبه للمتقین

مهرداد ویس‌کرمی – ۱۴۰۰، ۱۲، ۱۴ »

در زیر خلاصه ای از نکات کلیدی مطرح شده در این گزارش آمده است:

در تبیین مخالفت های سورت گرفته شده با طرح صیانت نوشت:

«فضای مجازی؛
نه دلیلی بر اهمیت وجود دارد، نه مرجعی است و نه نیازی به تشریع.
۲. در سرزمین طلوع خورشید قانونی وجود دارد.
۳. چند وجهی ، پیچیده و نیازمند مدیریت فراقوه ای است.
۴. گرگ های مجازی و سگهای قلاده بلند غربگرا از ونونمندی آن میترسند.
۵. قانون پاداش اعمال نیک و نیکوکاری است».

استفاده از دو عبارت «گرگ های مجازی و سگ های قلاده بلند» در این توییت با واکنش های متعددی در فضای مجازی روبرو شد تا جایی که ویس کرمی ساعاتی بعد از توییت دیگری را برای ارائه توضیحات منتشر کرد و نوشت:

«سگ های قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می برند که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند; اگر نمی دانید با آن چه کار کنید، ندانید که با آن چه کار کنید!»

وی چندین روز گذشته نیز در پیامی دیگر در این پلتفرم مجازی بر مواضع خود در توئیتی نوشت:

«معنای نام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) چیست؟ بلکه مصادیق آن امثال “zzm” و “نوکران اجنبی وطنی” هستند.

این ادای احترام به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است.

در این مورد، این مردم هستند که قدرتمندترین، قدرتمندترین مردم جهان هستند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما