ویژگی های خاص آنتی ویروس فارغ التحصیل چیست؟

[ad_1]

موضوع امنیت اینترنت و شبکه از همان روزهای اولیه فناوری اهمیت زیادی داشته است. ظهور بدافزارها و حملات هکری نیز به ارزش این مشکل به ویژه برای شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می افزاید. واقعیت این است که تداوم کسب و کار برای سازمان های دولتی و خصوصی مبتنی بر حفظ اطلاعات در یک محیط امن است. این امر بر نیاز سازمان های دولتی و خصوصی به استفاده از آنتی ویروس بومی تاکید می کند.

برای یک محیط امن، باید سطوح حفاظتی لازم را بسازید، از جمله نسل جدیدی از فایروال ها، سیستم های کنترل دسترسی، سیستم های جلوگیری از نشت داده ها و آنتی ویروس در برابر حملات سایبری. به خصوص زمانی که اطلاعات کافی در مورد دشمنان سایبری ندارید.

به یک آنتی ویروس خوب و کامل نیاز دارید

اگرچه بسیاری از نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی را می توان حتی به صورت رایگان در اینترنت یافت، اما امنیت اطلاعات آنقدر ارزشمند است که هر سازمان نرم افزاری منتشر شده نمی تواند به راحتی توانایی محافظت از امنیت اطلاعات را بپذیرد. درست است که گزینه‌های رایگان مقدار مشخصی از محافظت در برابر بدافزارها را ارائه می‌کنند، اما معمولاً از نظر عملکرد محدود هستند یا فقط به عنوان یک نسخه نمایشی کامل از نرم‌افزار آنتی ویروس عمل می‌کنند.

سیستم‌های آنتی ویروس شرکتی پیشرفته‌تر، محافظت‌ها و ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد و هرزنامه‌های آلوده به بدافزار را مسدود می‌کند، تلاش‌های فیشینگ را شناسایی می‌کند و وب‌سایت‌های بالقوه مخرب را مسدود می‌کند.

مقدمه ای بر آنتی ویروس پادویش

آنتی ویروس درجه اولین آنتی ویروس ایرانی است که تمامی مراحل ساخت، اجرا، مدیریت، بررسی و نگهداری را در کشور طی کرده است. این نرم افزار در نسخه های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد و هر کاربر خانگی یا شرکتی می تواند با توجه به نوع عملکرد آنتی ویروس پادویش نسخه مورد نیاز خود را انتخاب کند.

مسلماً بدافزارها امروزه از الگوریتم های پیشرفته و مکانیسم های پیچیده ای برای حملات خود استفاده می کنند. حملات بدافزار بسیار پیچیده هستند و در بسیاری از موارد عمداً برای حمله یا سرقت اطلاعات از یک سازمان خاص، یک تجارت خاص یا بخشی از بازار یک کشور طراحی شده اند. هدف این بدافزار این است که آن را فقط توسط آنتی ویروسی که بیشترین نصب را به صورت محلی و محلی در منطقه مورد نظر دارد قابل شناسایی و جستجو کند.

امنیت شبکه فرآیندی است که باید با شناسایی تهدیدات محلی و بومی سازمان حفظ و تامین شود. این امر مستلزم نظارت دوره ای بر عملکرد دستگاه های نرم افزاری و سخت افزاری است.

از آنجایی که تمامی مراحل توسعه آنتی ویروس فارغ التحصیل توسط متخصصان ایرانی نوشته، مدیریت و نظارت می شود، به راحتی می توان تغییرات و ویژگی های مورد نظر مشتریان ایرانی را اضافه کرد.

در نهایت، با ظهور آنتی ویروس های شرکتی، دیگر نگران محدودیت های شرکت های خارجی نباشید.

ویژگی های متمایز آنتی ویروس فارغ التحصیل

علاوه بر ویژگی های اولیه نرم افزارهای ضد بدافزار مانند پنل مدیریت مرکزی، فایروال، ضد فیشینگ، دستگاه کنترل، لیست سیاه نرم افزارهای اجرایی، ماژول ضد باج و به روز رسانی دائمی و روزانه، ویژگی های زیر می باشد:

  • سیستم جستجوی اتصال به اینترنت

پادویش با استفاده از این قابلیت مانیتورینگ، اتصالات سیستم کامپیوتری کاربران را مانیتور می کند و در صورت اتصال به اینترنت، پرونده را Log می کند و به مدیر شبکه اطلاع می دهد.

  • شبکه های غیرمجاز را پیدا کنید و از اتصال آنها جلوگیری کنید

اگر کاربر بخواهد سیستم خود را به شبکه ای غیر از شبکه مورد اعتماد متصل کند، اتصالات شبکه او مسدود شده و به مدیر شبکه اطلاع داده می شود. فعال کردن این ویژگی سیستم را از انتقال غیرمجاز داده از طریق تجهیزات شبکه یا هارد دیسک های NAS محافظت می کند.

  • مدیریت آسیب پذیری سیستم عامل

Padwish شبکه‌ها را برای سیستم‌عامل‌های ناامن نظارت می‌کند، آسیب‌پذیری‌های مهم را شناسایی می‌کند و به دنبال نصب وصله‌های امنیتی بر روی هر سیستم است.

  • محافظت قدرتمند در برابر هر نوع فلاش ویروسی با قابلیت UMP. با نصب آنتی ویروس درجه، هیچ فایل اجرایی نمی تواند با فلش کار کند.
  • ماژول ضد باج افزار Padvish با قابلیت نصب همزمان با سایر آنتی ویروس های خارجی از جمله بیت دیفندر و کسپرسکی
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات (جلوگیری از پشتیبان گیری اطلاعات) و جلوگیری از حذف این نسخه پشتیبان
  • امنیت پورتال های ایمیل فارغ التحصیل برای مقابله با تهدیدات پیچیده بر اساس ایمیل

ویژگی های خاص آنتی ویروس فارغ التحصیل چیست؟

ویروس ها و تروجان ها مخفیانه کار می کنند

برخی از مدیران شبکه استدلال می کنند که با استفاده از روش های حساس و محافظتی مانند باز نکردن ایمیل های اسپم، دوری از وب سایت های مشکوک و دانلود نکردن نرم افزارهای مشکوک، می توانند به راحتی از ویروس های رایانه ای جلوگیری کنند. اما متأسفانه، حتی افرادی که محتاط هستند نیز می توانند رایانه های خود را در حالی که آنلاین هستند آلوده کنند. در واقع، هر کامپیوتری که بدون آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی مناسب کار کند، در معرض خطر عفونت قرار دارد.

حفاظت از داده های با ارزش و شخصی

امروزه بیشتر لحظات زندگی ما و حتی داده های حساس سازمان های دولتی و خصوصی بر روی هارد دیسک های کامپیوتر تکه تکه شده است. عکس های خانوادگی، مشخصات حساب بانکی، اطلاعات شغلی، اسناد مدرسه، رمز عبور، نام کاربری، دفترچه آدرس، تقویم، موسیقی، فیلم، اسناد خصوصی، نقشه های تجاری و … از جمله اطلاعات مهم ما هستند.

تمام این اطلاعات می تواند به طور غیرقابل برگشت توسط کدهای مخرب یا ویروس ها از بین برود یا بدتر از آن به دست هکرها بیفتد. آنتی ویروس سازمانی نه تنها از رایانه ها در برابر حملات محافظت می کند، بلکه از تمام داده های سیستم نیز نسخه پشتیبان تهیه می کند.

هزینه تعمیرات بعدی کسر خواهد شد

خرید کامپیوتر یا نصب مجدد سیستم عامل می تواند دردسر جدیدی برای کاربران باشد. جوایز آنتی ویروس شرکتی با قیمت مقرون به صرفه و مقرون به صرفه ارائه می شود. بنابراین کاربران ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی و داخلی می توانند این آنتی ویروس را با قیمتی مناسب خریداری کنند و از هزینه های آتی جلوگیری کنند.

Abel Ryan Pouya بیش از یک دهه است که به عنوان نماینده مجاز شرکت های مهندسی BitDefender، Kaspersky و Padvish فعالیت می کند و طیف گسترده ای از سیستم های حفاظت از امنیت شبکه، سخت افزار و آنتی ویروس را برای امنیت سازمانی و خانگی ارائه می دهد. این محصولات با پشتیبانی تضمینی و رایگان به کاربران ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی ارائه می شود. شرکت آبل رایان پویا آماده ارائه مجوز آزمایشی و نصب رایگان آنتی ویروس شرکتی، امنیت درگاه ایمیل و سامانه خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر ITIL می باشد. یک سازمان برای همه مشتریان وجود دارد.

آنتی ویروس سازمانی

شرکت مهندسی آبل رایان پویا تامین کننده لایسنس های آنتی ویروس اورجینال می باشد. ما نمایندگان طلایی بیت دیفندر، کسپرسکی و پادویش هستیم.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما