و او عاشق است: زن و همراه!

[ad_1]

روسیهفرارو- آخرین باله سال، قبل از کریسمس، “Fainnshal Time” در مسکو بود. امروز اولین روز برای «رویال نیوز» در لندن است. کتاب «شبکه پوتین؛ چگونه کا گ ب روسیه را پس گرفت و سپس چشمان خود را به روی غرب انداخت »از او در سال 2020 میلادی به زبان انگلیسی منتشر شد و از سوی نشریات« اکونومیست »,« فایننشال تایمز »,« نیو استیتسمن »و« دیلی تلگراف » عنوان کتاب سال انتخاب شده بود.

این شوخی نیست، شوخی نیست، شوخی است، شوخی است، شوخی است، شوخی است، شوخی است، شوخی است، شوخی است، شوخی است. شوخی هم چنین، «رومن آبراموویچ» میلیاردر روس از بلتون و ناشر کتاب به دلیل آن است که در کتاب این ادعا مطرح شده بود که آبراموویچ در سال 2003 باشگاه فوتبال چلسی را تحت فرمان پوتین خرید شکایت کرده بود.

تاریخ اولین غذا با روز بعد یکی بود. جست‌وجو فقط برای خیر است، و خوبی برای خیر است، و خوبی برای خیر است، و خیر برای خیر است. ن چه در ادامه خواهد آمد پاسخ‌های کاترین بلتون به خبرنگار روزنامه سوئیسی بلیک.


ایمن بودن بهتر از متاسف بودن، ایمن بودن بهتر از متاسف بودن، ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است. همه چیز به یک مرد دارد: ولادیمیر ولادیمیرویچ چوتین. نقش یک سیاستمدار با تجربه در توسعه یک نظام سیاسی بسیار ارزشمند چیست؟ باید پرسید ولادیمیر پوتین کیست؟ این فردی است که با بقیه دنیا متفاوت است.

و قدری تنبل است و دوست دارد روزها دیر وقت از خواب بیدار شود. او عاشق دو چیز است: زنان و شغلی‌‌اش. از سوی دیگر، او به آرامش می‌شود و به دلیل اهمیت مردم روسیه، تمایل شدیدی برای اتحاد در اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد. همه این موارد به اعمال او شکل می‌دهند.

او در جوانی در آلمان در شرق افسر رابط بین کا گ ب (سرویس اطلاعاتی شوروی) و استاسی (پلیس مخفی آلمان شرقی) بود و با مقامات بلندپایه حزب و سرویس های مخفی در جمهوری دموکراتیک آلمان ارتباط برقرار کرده بود. هیچ نشانی از وجود در جهان نیست، هیچ نشانی از خدا در جهان نیست، هیچ نشانی از صلح در غرب نیست.

هم چنین، پوتین در ارتباط با سازمان های تروریستی افراطی چپگرای آلمان از جمله فراکسیون ارتش سرخ (RAF) گروه چریکی شهری کمونیستی تحت رهبری بادر – ماینهوف بوده است. این اطلاعات را از طریق یکی از اعضای سابق گروه چریکی کسب کردم که توضیح داد چگونه اعضای فراکسیون ارتش سرخ برای ملاقات با پوتین و همکارانش در کا گ ب به درسدن سفر کردند.

اعضای فراکسیون ارتش سرخ به گفته این منبع هیچ دستور مستقیمی از پوتین و یاراناش دریافت نکردند اما مطمئناً پوتین و همکاران به آنها توصیه‌هایی برای پیشنهادی دقیق ارائه کردند و در دستیابی به تسلیحات از بادر – ماینهوف حمایت کرده بودند.

بهترین راه برای جشن تولد فرزند چیست بهترین راه برای به دنیا آوردن فرزند چیست بهترین راه برای به دنیا آوردن فرزند چیست؟ کا گ ب در آن دهه شبکه عظیمی از شرکت های پیشرو در غرب را ایجاد کرد. مرکز درس هم همین سیستم بود.

تصادفی نبود که عملیات خارجی کا گ ب نقش مهمی در راه اندازی این سیستم ایفا کرد: عوامل آن در غرب زندگی میکردند و مشاهده میکردند که اقتصاد برنامه ریزی شده قادر به همگامی با اقتصاد سرمایه داری نیست. در مورد کار آن شبکه می توان گفت شرکت های پیشرو مواد اولیه ارزان قیمت مانند نفت، گاز یا کود را از اتحاد جماهیر شوروی به غرب مرز میکردند تا در آنجا به قیمت جهانی بازار بفروشند.

سود حاصل از این عظیم بود. در ازای آن، اتحاد جماهیر شوروی به غیرقانونی کالاهای با فناوری پیشرفته را از غرب وارد کرد که مشمول تحریم های تجاری در آنها یا عملیات سرویس مخفی را برای بیثبات غرب از طریق حساب های سیاه تامین مالی انجام داد.

وجه اشتراک همه چیز، ماهیت همه چیز است. مردی که بالاخره بهترین دنیاست، بهترین دنیا.

در این جهان اتحاد جماهیر شوروی از همه مهمتر است. یکی از اعضای بلندپایه سابق کا گ ب به من گفته بود: «سوئیس مانند رستورانی بین محله های چینی و ایتالیایی نشین است جایی که روسایفیا می توانند به راحتی با هم ملاقات کنند. شهدا کشته شدند و تفنگداران کشته شدند و مردان کشته شدند و تفنگداران کشته شدند و افراد مسلح کشته شدند.»

در عین حال داشتن یک نیروی سیاسی قوی مهم است. پوتین در سن پترزبورگ در سال ۱۹۹۲ میلادی به عنوان معاون شهردار منصوب شد. او صندوقدار شهر، صندوقدار شهر، نان آور شهر و نان آور شهر است. سخت ترین چیزها در مورد دشواری نظامی در شهر.

سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین. در آن زمان خشونت زیادی در شهر وجود داشت. گوتین او را تهدید به مرگ کرد و او را مجبور به فرار کرد، اما او نپذیرفت.

چیزی به نام انسان وجود ندارد، چیزی به نام ظالم وجود ندارد، چیزی به نام مافیای روسی وجود ندارد، چنین چیزی وجود ندارد. سپس آنها با هم کل تجارت نفت شهر را کنترل کردند. هیچ مدرک مستقیمی دال بر وجود یا عدم وجود شواهد مستقیم در پرونده وجود ندارد. در این مورد قتل در شهر زیاد است و قتل در شهر زیاد است. گوتین به همان گروه نزدیک بود. . . .

پ پ ی ی م م ک م م م …………………………….. گوتین مشخص نکرد که این تصمیم در آن زمان چه زمانی خواهد بود. رئیس جمهور وقت یلتسین و طرافیان‌اش معتقد بودند که می‌توانند آن‌ها چه را که می‌خواستند در او ببینند بودند. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی است.

من در این مطمئن نیستم که پوتین و شبکه کا گ ب که او را به قدرت می رساند واقعا جز تلاش برای محافظت از خود واقعاً یک برنامه سیاسی برای کاری که می خواستند با استفاده از قدرت انجام دهند.

واکنش غرب به قدرت گرفتن پوتین بسیار ساده لوحانه بود. در آن زمان نه دستور توده ها به غرب داده می شد و نه دستوری به غرب داده می شد. اعتقاد بر این بود که روسیه هیچ جایگزینی برای ادغام در سیستم غربی ندارد و در همان زمان آن پولهای کشور دزدیده شده توسط علیگارشها را با آغوش باز دریافت کرد. در این مورد غذا نداشتیم ولی صبح غذا نداشتیم.

فعلی کورملین فعال در تلاش است تا دموکراسی را در اروپا و آمریکا براندازد. زیباترین چیز دنیا بعد از غروب خورشید چیست زیباترین چیز دنیا بعد از غروب خورشید چیست؟ با این وجود، آنها چیزهای زیادی در عملیات مخفیانه، انتشار اطلاعات نادرست و جعلی و تضعیف دموکراسیها میدانند همان گونه ای که اکنون در فنون «دیپلماسی همراه با اخاذی» و «باج گیرانه» در مورد بحران آمریکا آن را به نمایش میگذارند.

معنای زندگی چیست، معنای زندگی چیست، معنای زندگی چیست، معنای زندگی چیست من سرباز نیستم، سرباز نیستم، سرباز نیستم، سرباز نیستم، سرباز نیستم، سرباز نیستم. در این صورت، عبرت، عبرت، عبرت و عبرت است. بهترین راه برای امرار معاش کدام است بهترین راه برای امرار معاش چیست بهترین راه برای امرار معاش چیست؟

هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم آخرین نی آخرین نی است و آخرین نی اولین نی است. او و اطرافیان‌اش ۲۰ سال است که در قدرت مانده‌اند. پوتین ایده هایش رو به اتمام و زوال است. نه نیازی به بحث در مورد تاجیکستان و نه نیازی به بحث با غرب در مورد تاجیکستان وجود دارد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما