پیام سردار جوانی در پی مصاحبه کاترین شکم با بیبیسی

[ad_1]

در پی فضاسازی های رسانه های اخیرپیامون نفوذ کاترین شکدم نویسنده در ایران، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پیامی را خطاب به ملت ایران صادر کرد.

آخرین روز ماه رمضان، ماه رمضان، روز جاسوسی فارس، روز جاسوسی ایران است.

متن پیام سردار جوانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران

سلام علیکم

ملت عزیز و بزرگوار ایران، از روز دوشنبه نهم اسفند تا روز دوشنبه شانزدهم اسفند 1400 به مدت یک هفته، مطالبی در فضای مجازی رها شده با مطالعه بر نام این خادم شما، انتشار یافت که به طور قطع، آزمون بزرگی برای همگان بود.

هدف اصلی این صنایع دستی مصنوعی و هزینه نیروی اخلاقی و انسانی، انسان و انسان بودن است. نقشه فضای مجازی شیطانی در طراحی جنگ شناختی علیه ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام ولایی بود و پردههایی از این نمایش مضحک در فضای مجازی اجرا شد.

مصاحبه شبکه بیبی‌سی فارسی با خانم کاترین پرز شاخدام به سورت خال که خداوند متعال، م ِر شیاطین را به برگرداند و تیر آنان به سنگ خورد. شدام شما مردم شریف ایران که هزاران بار جانم فدای شما باد، عرض می‌کنم:

1 خ خداوند را به خاطر نعمت آرامش که در این روزها بر لق من و همسر و

2 عمده نگرانی‌ها در این روزها، به گناه از طریق قاوت‌های نادرست و نشرد، عده‌ای هم‌وطنان هستند. تا آنجا که به اینجانب برمی گردد، در این موضوع به جز شیادان دستاندرکار طراحی و اجرای این نقشه شیطانی و راهزنان عقیده و باورهای مردم، همه را بخشیده و حلال می کنم.

3 ه بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ توصیه می کنم تا قبل از رسیدن به پایان عمر دنیایی و ورود به روز حساب، از قصه خانم کاترین پرز شاکدام و آنچه به نام او در فضای مجازی به دروغ منتشر شد؛ عبرت بگیرید.

4 ـ سران محترم قوای سه‌گانه درخواست می‌کنم در رستای حفظ و تومین حقوق مردم،.

سرباز ولایت و فدایی ملت
یدالله جوانی

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما