چرا اسنپ فعال است؟

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی این شرکت، اسنپ اخیرا کمپین سراسری جدیدی را بر روی بیلبوردهای شهرهای سراسر ایران راه اندازی کرده است که تا 5 بهمن ادامه خواهد داشت.

اسنپ ​​از طریق این کمپین سعی دارد توجه شهروندان را جلب کند که برای کسب درآمد بیشتر بتوانند علاوه بر کار و تحصیل در اسنپ کار پاره وقت داشته باشند و با یک یا دو سفر در روز و یک روز با استفاده دائمی امرار معاش کنند. ویژگی مقصد انتخاب شده

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن زندگی راحت تر و تامین مخارج زندگی خود ترجیح می دهند در کنار شغل معمولی خود شغل پاره وقت نیز داشته باشند و این یکی از مشاغلی است که در چند وقت اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر زندگی افراد مطرح شده است. زندگی می کند. زندگی کار کردن به عنوان یک راننده است. در تاکسی اینترنتی است. بسیاری از افراد در سراسر جهان این فعالیت را به عنوان شغل دوم یا دائمی خود انتخاب کرده اند. جالب است بدانید که در سال 2021 تعداد رانندگان اوبر در سراسر جهان به حدود 3.9 میلیون نفر خواهد رسید. بر اساس آمار منتشر شده توسط اسنپ، در ایران بیش از 3.4 میلیون نفر عضو این ناوگان تاکسی های اینترنتی هستند.

در گفت و گو با تعدادی از رانندگان شاغل در ناوگان اسنپ، در مورد شرایط کاری آنها و آزادی انتخاب ساعات کاری و سایر امکاناتی که اسنپ در اختیار کاربران رانندگان قرار می دهد و اینکه آیا آنها از درآمد پاره وقت راضی هستند یا خیر جویا شدیم. گره زندگی روزمره را با اسنپ رها کنید. ?

درآمد روزانه از محل کار تا خانه

ناوگان اسنپ محدودیت زمانی ندارد و افراد بسته به سبک زندگی خود می توانند به صورت شبانه روزی کار کنند. یک فرد می تواند تنها دو روز در هفته در این کاروان کار کند و بقیه هفته را صرف کارهای دیگر کند. این شرایط در اکثر مشاغل وجود ندارد.

اپلیکیشن کاربری اسنپ درایور قابلیتی به نام «مقصد انتخابی» دارد که بسیاری از رانندگان پاره وقت از آن استفاده می کنند. با استفاده از این ویژگی افراد می توانند منطقه مورد نظر را روی نقشه به عنوان مقصد خود مشخص کنند، به عنوان مثال موقعیت منزل یا محل کار خود را مشخص کنند و فقط درخواست هایی را از مسافران به مقصد کلی دریافت می کنند. این ویژگی علاوه بر کسب درآمد در مسیر خانه از محل کار، می تواند به کاهش تردد خودروهای تک سرنشین و همچنین کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کند.

زهرا رضایی، راننده اسنپ که در یاسوز کار می کند، می گوید: “من متاهل هستم و در حال حاضر بچه ندارم. معمولا صبح و شب در اسنپ کار می کنم. این یک گزینه عالی برای کمک به من است. هزینه ها.”

هر چه هزینه بیشتر باشد، درآمد بیشتر است

از آنجایی که ساعات کار افراد فعال در ناوگان اسنپ متغیر است، میزان درآمد نیز بسیار متفاوت است، اما با صحبت با برخی از رانندگان موفق و فعالی که به صورت تمام وقت در سامانه اسنپ مشغول به کار هستند، به نظر می رسد که درآمد ماهانه آنها تقریباً نزدیک است. 11 میلیون تومان .. طرح های پاداش که در بازه های زمانی مشخص برای رانندگان فعال می شود نیز به افزایش درآمد کاربران راننده کمک می کند. نمونه ای از این جایزه عضویت در سرویس اسنپ است که زهرا رضایی درباره آن می گوید: «اگر بعد از ثبت نام سفر خاصی داشته باشیم تا 1.5 میلیون تومان پاداش می گیریم که توانستم از آن بهره ببرم. ”

البته نباید فراموش کرد که در شرایط اقتصادی کنونی هزینه استهلاک و نگهداری خودرو بسیار بالاست. پائوریا آزادی 23 ساله پس از کسب تجربه در بسیاری از مشاغل دیگر، اسنپ را به عنوان شغل دائمی خود انتخاب کرده است. او که حدود 17 سفر فوری در روز انجام می دهد، می گوید: “من هزینه مادر و خواهر کوچکم را می پردازم.” ممنون نمیشم ولی هزینه زندگی و ماشین خیلی بالاست. من قبلاً در رستوران کار می کردم و درآمدم کافی نبود.»

این کار آسانی نیست

محمدعلی محمدی، راننده کامیون پیش از پیوستن به ناوگان اسنپ در سال 95 می گوید: «به نظر من کار در اسنپ بهتر از بسیاری از مشاغل است. درآمد حاصل از اسنپ به میزان فعال بودن شما بستگی دارد و می توانید میزان درآمد خود را تنظیم کنید. یکی از دوستانم که مهندسی پزشکی خوانده بود و در شرکتی کار می کرد نمی توانست ماهی 6-5 میلیون تومان حقوق بگیرد اما الان در اسنپ کار می کند و درآمدش خوب است.

جواد سلیمی نیز پیش از این در یک شرکت مشغول به کار بود و مانند بسیاری از افراد تغییر شغل ابتدا به آژانس و سپس به ناوگان اسنپ پیوست. این راننده 56 ساله که درآمد بالایی در اسنپ دارد، گفت: خوبی این موضوع این است که ساعات کار کاملاً به ما بستگی دارد. زمانی که گوشی خود را روشن می کنید شروع می شود و هر بار که آن را خاموش می کنید به پایان می رسد. من معمولا از ساعت 7 صبح کارم را شروع می کنم و مدت زمان ادامه کار بستگی به شرایط روز دارد.

این راننده پردرآمد درباره کار به عنوان راننده اسنپ می گوید: «فکر نمی کنم کار آسانی باشد، من افرادی را می شناسم که وارد آن شدند و موفق نشدند. درآمد ما حاصل تلاش ماست. من کارم را به خوبی انجام می دهم و همیشه سعی می کنم رضایت مسافرانم را جلب کنم.»

جواد سلیمی با اعتقاد به کار خود می‌افزاید: «فکر نمی‌کنم در کشوری که در سیستم جهانی اوبر، کسی بتواند مانند من عمل کند! از زمانی که به مدرسه رفتم، همیشه به آنچه می خواستم رسیدم، زیرا از رکوردشکنی خوشحالم. دلیل درآمد بالای من در اسنپ همین است.

راننده پردرآمدی که بیش از پنج سال با اسنپ کار کرده است، ایده جالبی در مورد طرح های تشویقی دارد: “من به برنامه ها پایبند خواهم بود.”

سرویس اسنپ برای کاربران راننده

علاوه بر قیمت گذاری پویا برای سفرها، اسنپ درایور به دنبال ساده سازی هزینه ها برای اعضای ناوگان خود با ارائه خدمات به کاربران است.

علاوه بر طرح های تشویقی روزانه و هفتگی برای کاربران رانندگان، خدمات دیگری نیز به آنها ارائه می شود. از دیگر خدمات ویژه کاربران رانندگان می توان به سلامت، تخصیص وام، تخفیف 75 درصدی، امکان گازدار شدن خودروهای اسنپ و اختصاص سهمیه بنزین اشاره کرد.

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ سرویس جدیدی به نام «کارفیکس» راه اندازی کرده است که قطعات خودرو (باطری، لاستیک، روغن موتور و …) را با قیمت کمتر از بازار در اختیار رانندگان قرار می دهد. تمامی کاربران راننده اسنپ که به تازگی در سامانه ثبت نام کرده اند و تاکنون تنها یک بار به اسنپ سفر کرده اند می توانند این قسمت را خریداری کنند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما