چرا مشاوره تلفنی با پزشکان مورد قبول کاربران است؟

[ad_1]

امروزه دیگر لازم نیست برای مراجعه به پزشک از خانه خارج شوید و ساعت ها منتظر یک مراجعه ساده به مطب یا مرکز درمانی باشید. تنها وسیله ای که برای مشورت با پزشک نیاز دارید تلفن همراه است. پس از اپیدمی کرونا و نیاز به مراجعه به پزشک بدون خروج از منزل، اپلیکیشن های پزشکی آنلاین محبوبیت بیشتری پیدا کردند. SnapDoctor یکی از پلتفرم های سلامت آنلاین است که کاربران زیادی روزانه از آن استفاده می کنند. پلتفرمی که می تواند با ارائه دسترسی به خدمات پزشکی و خدمات با کیفیت، رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

مشاوره آنلاین پزشکی یکی از خدمات اسنپ داکتر است که روزانه مورد استفاده بسیاری از کاربران در سراسر ایران قرار می گیرد. برای نظارت بر تجربه کاربر، ما با اکثر مشاوران تلفنی از طریق برنامه Snapdocter تماس گرفتیم و توضیح دادیم که مشاوره آنلاین چگونه به آنها کمک می کند.

دکتر به جای گوگل!

حتماً از قبل یک جستجوی Google برای علائم یا بیماری ایجاد کنید. از آنجایی که به Google دسترسی دارید، اگر بتوانید به راحتی با پزشک متخصص تماس بگیرید، کدام یک را انتخاب می کنید؟ پاسخ الناز به این سوال «توصیه پزشک متخصص» است.

الناز یکی از کاربران اپلیکیشن اسنپ دکتر ساکن تهران است و با اینکه توانسته به مطب پزشک مراجعه کند، بارها از طریق اپلیکیشن اسنپ داکتر با پزشکان مختلف مشاوره تلفنی داشته است. او می‌گوید برای اینکه گمراه نشود، از طریق تلفن با پزشک مشورت کرده است که این ویژگی در جستجوی گوگل یافت نمی‌شود. الناز می گوید: «قبل از اینکه با اسنپ داکتر آشنا شوم، بدون هیچ علامتی به گوگل می رفتم، اما نمی توان به نتایج جستجوی گوگل اعتماد کرد. زیرا اغلب با شدیدترین نوع بیماری همراه است. حتی اگر پزشکان بتوانند به شما شرح حال بدهند، راهنمایی های دقیق و مناسبی به شما می دهند و استرس شما را کاهش می دهند.

مشاوره آنلاین سریع و بدون درد

علاوه بر جلوگیری از سردرگمی دریای اطلاعات در تحقیقات آنلاین در مورد بیماری ها، مزایای مشاوره آنلاین مانند هزینه کمتر، دسترسی به پزشک در هر زمان و مکان، حفظ فاصله فیزیکی و پیشگیری از بیماری های عروق کرونر قلب در مطب ها. اجتناب می شود. کاربران به دنبال مشاوره پزشکی هستند. آنلاین لذت ببرید. علی که کاربر اسنپ داکتر است و ساکن تهران است، می گوید: دیگر نیازی نیست وقت زیادی را برای ویزیت پزشکان و در صف انتظار بگذرانم، با پزشکان مختلف مشورت می کنم.

علی در توصیف خود می گوید که یکی از افرادی است که به شدت به فکر سلامتی خود است و ترجیح می دهد هر از چند گاهی برای بررسی سلامت خود به نظرات بسیاری از پزشکان گوش دهد. اپلیکیشن Snapdoctor به او این امکان را می دهد که به راحتی با هزینه های معقول و در مدت زمان کوتاهی با پزشکان مختلف مشورت کند. وی تجربه مشاوره تلفنی با پزشکان اسنپ داک را خوب ارزیابی کرد و گفت: مطمئناً هر پزشکی با طبع و مهارت متفاوتی نسبت به سایر پزشکان دارد و هیچکس نمی تواند از همه پزشکان چنین انتظاری داشته باشد. “

با خیال راحت آویزان شدم

هادی یکی دیگر از کاربران اسنپ داکتور ساکن ارومیه می گوید: اگرچه تعداد پزشکان اپلیکیشن اسنپ داکتور کم است، اما شاید بهترین گزینه برای افراد در شرایط مختلف باشد.

وی با اشاره به پزشکان Snapdrc به دلایل مختلفی که مهمترین آنها عفونت پروستات است، گفت: اکثر اوقات وقتی به پزشک مراجعه می کنید، پزشکان با شما صحبت نمی کنند. احتمالاً دلیلی برای اینکه چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند، دفاتر شلوغ است. بیشتر تجربه من از رفتن به مطب این است که چند سوال کوچک در مورد وضعیت و مشکل خود بپرسم. او می‌گوید با شک و تردید زیادی نسبت به بیماری‌اش و داروهای تجویزی، درمان‌ها و نگرانی‌ها در مورد بیماری‌اش از مطب بیرون می‌رود، در حالی که با انجام مشاوره‌های تلفنی، پزشکان زمان زیادی را صرف رفع تردیدها و نگرانی‌های او درباره این بیماری می‌کنند. می دهند.

هادی می گوید: در زمان شیوع کرونا حتی مکالمه دو دقیقه ای با پزشکان در مطب کمتر شد، ترجیح من به عنوان بیمار در مطب کمتر بود و اپلیکیشن اسنپ داکتور امکان گشت و گذار در فضای مجازی یا گفتگو را فراهم کرد. از راه دور از طریق تلفن با پزشک مشورت کنید.”

او با اشاره به شواهدی مبنی بر مراجعه به چندین پزشک برای درمان گفت: حتی پس از جراحی پروستات، با یک پزشک در اسنپ داک مشورت کردم و متوجه شدم دارویی که برایم تجویز شده نادرست است.

تشخیص صحیح و به موقع

به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، میریام بارها از طریق تلفن با سایر کاربران اسنپ داکتور مشورت کرده است. او می گوید در مواردی که از یک پزشک مشاوره تلفنی دریافت کرده، پزشک توانسته تشخیص دقیق بیماری او را بدهد. مری می گوید: من قبل از انجام آزمایش کرونا و گرفتن نتیجه مثبت گلودرد داشتم. من از طریق اپلیکیشن با پزشک تماس گرفتم و اصرار کردم که عروق کرونر ندارم، اما دکتر علائم من را معاینه کرد و مطمئنم عروق کرونر دارم و به من توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا دیگران به این بیماری، خودم را جدا نگه دارم. بودن. بعد از انجام آزمایش متوجه شدم که تشخیص درست بوده و آزمایش تاج گذاری مثبت بوده است.»

وی گفت: یک بار دیگر زمانی که به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شدم، توسط پزشک معالجه شدم و یک آمپول رامدسویر به من تزریق شد. اما استرس زیادی داشتم و برای کاهش این استرس ترجیح دادم علائم جسمی ام را توسط پزشک دیگری بررسی کنم. به همین دلیل از طریق اپلیکیشن با پزشکان مختلف مشورت کردم. حتی پس از بهبودی، با یکی از پزشکان اسنپداک تماس گرفتم و او اصرار کرد که سر کار برگردم، اما دکتر مخالفت کرد و گفت که من همچنان می‌توانم ناقل باشم. من آزمایش کرونا دادم و مثبت شد، بنابراین به جداسازی آن ادامه دادم تا زمانی که آزمایشم منفی شد.» مری می گوید: «حتی اگر از طریق مشاوره پزشکی تلفنی درمان قطعی دریافت نمی کنید، بسیار مفید است که بتوانید در اسرع وقت مشکل خود را با پزشک در میان بگذارید.

دسترسی به پزشکان بدون محدودیت

رضا که خود پزشک است از اپلیکیشن اسنپ داکتر برای مشورت با پزشکان دیگر استفاده کرده و بارها از همکارانش در مورد درمان سوال کرده است. وی افزود: در صورت نیاز به معاینه کامل، باید معاینه حضوری انجام شود، اما زمانی که نیاز به مشورت با تعدادی از پزشکان در مورد درمان و داروهای تجویزی دارید و نظر آنها را جویا می شوید، استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار مفید است. گفت.

او می گوید: «کاربردهای خدمات پزشکی شکاف در ارتباط با پزشکان را پر کرده است. مثلاً بعد از ابتلا به بیماری عروق کرونر و درد شکم و مشکلات گوارشی می خواستم به یک پزشک حاذق شاغل در شیراز مراجعه کنم اما نتوانستم سفر کنم. من متوجه شدم که او در اپلیکیشن اسنپ داکتور فعال است و از این طریق با او در مورد نحوه درمان بیماری خود مشورت کردم.

با یک پزشک مطمئن مشورت کنید

رضا همچنین از اپلیکیشن‌های سلامت انتقاد می‌کند و می‌گوید: گاهی مشکلات فنی اپلیکیشن‌های سلامت برای بیماران آزاردهنده است، گاهی ارسال عکس و پیام سخت است و این بسیار آزاردهنده است.

به گفته وی، دکتر ایمن یکی دیگر از مزایای استفاده از ارائه دهندگان خدمات پزشکی است. رازا می‌گوید: «برنامه‌های بهداشتی به افراد امکان می‌دهند ناشناس بمانند و در مشاوره تلفنی راحت‌تر در مورد مسائلی صحبت کنند که گاهی اوقات از صحبت کردن در مورد آنها خجالت می‌کشند.

در حالی که ارائه دهندگان خدمات پزشکی راه درازی را برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود در پیش دارند، اما می توانند بخش قابل توجهی از نیاز جامعه به مراقبت های پزشکی را برآورده کنند. عبور از مرزهای جغرافیایی و فیزیکی ارزان‌تر است و دسترسی به خدمات پزشکی و پرستاری یکی از ویژگی‌های این پلتفرم است که به افراد بیشتری اجازه می‌دهد به پزشکان و متخصصان مراجعه کنند. اپلیکیشن هایی مانند اسنپ داکتر با خدمات مقرون به صرفه توانسته است افراد بیشتری را تشویق کند تا در صورت بیماری با پزشک مشورت کنند و آنها را از خوددرمانی و مصرف بی رویه دارو منصرف کنند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما