چرا وزیر بهداشت به مردم دروغ گفت؟

[ad_1]

کمال حسین پور نماینده طرح وزیر بهداشت در این نشست گفت: مردم در ایران در تزریق هر واکسنی آزادند، همانطور که وزیر با واکسن ایرانی نمی تواند رضایت مردم را در مورد داخلی جلب کند. تولید واکسن با این حال، تزریق غیر ایرانی واکسنی که بعدا مشخص شد به درستی کار نکرد و یک نقص بزرگ بود.

به گزارش خبرآنلاین، اولین «وزیر کاربرگ از سوی وزیر احضار شد» برای دولت هفدهم با نام وزیری. آخرین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افشای کارت واکسن تا سوالات تسریع در عملیات واکسیناسیون در حال حاضر شاید انتظار می رفت که بهرام عین الله واکسیناسیون بیشتر را تشویق کند، اما اکنون احتمالا مجلس نمایندگان پاسخگو باشد. به گفته کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر، نماینده منتخب طراحان وزیر بهداشت گفت:

وی گفت: تعداد افرادی که این طومار را امضا کرده اند افزایش یافته است، اما نباید به این موضوع اشاره کرد که چه کسانی این طومار را امضا کرده اند. در این زمینه، مذاکره کنندگان بلافاصله با نمایندگان برای پس گرفتن امضای خود وارد مذاکره می شوند، اگرچه مذاکرات از قبل آغاز شده است، اما نمایندگان برای امضا در مصر هستند.»

احضار پس از دو سال هیچ مزیتی ندارد

تمرکز بر استیضاح وزیر بهداشت در کاربرگ از جمله موارد عدم توزیع عادلانه اعتبارات، عدم رعایت عدالت در خدمات درمانی، بی احترامی به حیثیت مردم در جستجوی خدمات بهداشتی، عدم تحقق وعده ها. ، عدم خودکفایی در مواد مخدر و مصرف ضعف در نیروی دریایی کارشناس زندانی می شود حسین پور در تشریح این مسائل گفت: آیا برای پرسیدن این سوالات باید تا دو سال صبر کرد؟ بعد از دو سال استیضاح هیچ فایده ای ندارد، در این مدت وزیر باید برای این موضوعات برنامه ارائه کند.

وی می گوید: ممکن است برخی از ساکنان تهران به توزیع مدارک ناعادلانه در حوزه بهداشت و درمان توجهی نداشته باشند اما باید در شهرهای محروم زندگی کنند و از مرز عبور کنند تا از میزان سرمای چهار شهر دیگر آگاه شوند. توزیع ناعادلانه مدارک به این معناست که حتی اگر آمبولانسی در روستا و تمام محورهای کوهستانی وجود نداشته باشد، حتی اگر آمبولانس به درستی وجود نداشته باشد، به معنای ناعادلانه بودن توزیع نیست، شرایط چیست؟ سوال این است که از زمانی که وزیر شده اند چه اقداماتی برای تقسیم اعتبارات عادلانه انجام داده اند؟

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: سرشان شلوغ است، ما از این بابت ممنونیم، اما نمی‌توان همه چیز را در تهیه واکسن جمع‌بندی کرد. ، برنامه های دیگر چیست؟ تمام نکات استیضاح بر اساس وعده هایی است که به نمایندگان مجلس در کمیسیون ها داده شده اما عمل نکردند.

حسین پور در پاسخ به افشاگری وزیر بهداشت واکسن مبنی بر اینکه به جای واکسن ایرانی، واکسن خارجی (اسپوتنیک) تزریق شده است، گفت: به ویژه بحث واکسیناسیون آقای وزیر باید بگویم که این موضوع مهمی است.» من قصد ندارم موضوع احضاریه را مطرح کنم، اما قصد دارم به مسائل اساسی وزارت بهداشت که توسط مردم به ویژه در مناطق محروم و مرزی نمایندگی دارند، بپردازم. . .

در ایران، مردم برای تزریق هر واکسنی آزادند. این به عنوان وزیر نتوانست مردم را در مورد تولید واکسن در ایران نسبت به تولید داخلی قانع کند.

وی گفت: اگر بگویند واکسن ایرانی را تزریق کرده‌اند و سپس اسپوتنیک مشخص شده را تزریق کنند، اولین عیب در این شرایط مخالف بودن آنهاست. متخصصان و مردم ایرانی هستند و مردم به واکسن اطمینان دارند اما وزیر بهداشت چنین کاری نمی کند و به علمای داخلی اعتقادی ندارد، حیف است».

حسین پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کارت افشای واکسن بر اساس قانون دادسرا صحت دارد یا خیر، می گوید: موافق نیستم.

دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد وزیر

در پایان با اشاره به اقدام مجلس نمایندگان به ویژه وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: ذکر این نکته ضروری است که اینها تنها بخشی از ابزارهای هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. وی در پی استیضاح افراد نزدیک به وی و اقدام نقدی، موارد حساسی را به اطلاع ما رساند که از آنها پشیمان شد.

چرا وزیر بهداشت به مردم دروغ گفت؟

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما