چرا چالوس بهترین شهر مازندران برای رزرو ویلا است؟

[ad_1]

دلیل اول: خود جاده چالوس و چیزهای جذابش

شاید مهم ترین دلیل آن نزدیکی چالاس به تهران باشد. اگر می خواهید از تهران به چالوس بدون توقف و در حالت بدون ترافیک سفر کنید، فقط دو ساعت و نیم طول می کشد. بنابراین این اولین گزینه برای انتخاب چالوس است. جایی دو قدمی پایتخت.

با این حال، ممکن است حتی کسانی که بی تاب هستند، یا عجله دارند یا در یک سفر کاری هستند، وسوسه نشوند که در طول مسیر توقف کنند. اما بقیه قسمت ها قطعاً می خواهند چند دقیقه صبر کنند و هوای مرطوب و تازه را استنشاق کنند. اگر تازه وارد سفر شده اید، می دانید که این تمام ماجرا نیست. جاده چالش برانگیز است و خاکستر تنوری از میان تونل می خورد و در وسط جاده به وسط جنگل می خورد.

مخصوصا اگر تهرانی باشید حتما قدر این هوا را می دانید و ریه هایتان را پر می کند. توصیه ویژه ما به شما این است که یک بار املت را در خیابان های پین ویلز، تهران و چالوس امتحان کنید تا طعم بهشت ​​در ذهنتان بماند.

جالب است بدانید بسیاری از مهاجران در سفرهای کوتاه خود به ایران حتما به جاده چالوس می آیند تا بار دیگر این املت های املت محلی را بچشند.

چرا چالوس بهترین شهر مازندران برای رزرو ویلا است؟

دلیل دوم: ویلای لوکس فعلی

چارلز ویلا را نمی توان با اکثر شهرهای شمالی مقایسه کرد. به دلایل زیادی است. دلیل اول وجود ویلاهای مجلل است که در چالوس به وفور یافت می شود. این ویلاهای اکثر مسافرانی است که به دنبال مکانی مجلل با امکانات کامل برای یک یا چند روز هستند.

جایی که دسترسی محلی آن به دریا و جنگل برابر و نزدیک به هر دو باشد. شما می توانید لیستی از این ویلاهای مختلف در شهر چالوس را در سایت ما مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. اکثر این ویلاهای لوکس دارای استخر، جکوزی یا سونا هستند. لذت اصلی گردشگری اجاره ویلا با استخر در چالوس است.

اکثر این ویلاها تمیز و مرتب هستند، علاوه بر آن همه امکانات اولیه مانند ظروف پخت و پز یا حمام مناسب را نیز دارند. آنها همچنین میزهای بیلیارد، باربیکیو، اجاق های چوبی و بالکن های بزرگ دارند.

یکی دیگر از دلایل منحصربفرد بودن بیشتر این ویلاها قیمت مقرون به صرفه آنهاست. در واقع هر چقدر هم که برای اجاره یکی از ویلاهای لوکس چالوس هزینه کنید، می توانید یک ویلای معمولی در شهرهای شمالی دیگر تهیه کنید. اگر به دنبال این ویلای لوکس هستید، حتما از آن دیدن کنید مجلل ترین ویلای چالوس به سایت پینوشه سر بزنید و منتخبی از ویلاهای لوکسی که برای شما ایجاد کرده ایم را ببینید.

دلیل سوم: محل مناسبت او، یک تیر و چند نشان

اکثر مردم شهر کلادشات را فقط به دلیل آب و هوای کوهستانی و مجاورت با دشت و کوه و یال و یا به دلیل نزدیک بودن شهر عباس آباد به دریا انتخاب می کنند. اما در شهر چالوس علاوه بر دریا و کوه، پارک جنگلی فین، تالاب هاسل و دریاچه ولشت نیز وجود دارد. این یک فلش و چند نشان است!

هر کدام از اینها به خودی خود مکانی عالی برای چند ساعت سرگرمی است و حالا می توانید تصور کنید که همه این مکان ها در یک شهر هستند! به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با آپارتمان اجاره ای در چالوس یک مرکز فرماندهی تعطیلات شمال برای خود راه اندازی کنید و سپس با خیال راحت کل پاسخ را از طریق همان ترفندها بررسی کنید.

چرا چالوس بهترین شهر مازندران برای رزرو ویلا است؟

دلیل چهارم: تابستان در اطراف چالوس

آیا از شرورها خسته شده اید؟ خوبی چالوس این است که می توانید برای داشتن هوای تابستانی به همه جا بروید. رودخانه چالوس یکی از رودخانه هایی است که از کوه های کندوان سرچشمه می گیرد و در نهایت به دریای خزر می رسد. در واقع رودخانه به موازات جاده می گذرد.

پارک ارم چالوس و بام چالوس نیز تابستانی در چالوس هستند که می توانید علاوه بر اقامت در ویلای خود و استفاده از امکانات مختلف آن و یا رفتن به ساحل، روی آنها حساب کنید.

با این حال، علاوه بر این همه تابستان و فضای سبز سرسبز و هوای مطبوع، شعبه هایی از مراکز خرید مهم مانند ال سی وایکیکی، تار اند پودر، سالیان و ایران کاتان نیز وجود دارد که اجناس با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کنند.

دلیل 5: ویلای درجه یک پینوشه را امتحان کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کیفیت لحظات اهمیت می دهید و جزئیات را از دست نمی دهید، برای داشتن اقامتی زیبا و دلنشین به شما توصیه می کنیم از اقامتگاه پینوشه درجه یک در چالوس و سراسر ایران استفاده کنید.

شما بپرسید تفاوت چیست؟ اکنون گزینه های زیادی برای اجاره در شمال ایران وجود دارد. از سوی دیگر، به این معنی است که شما گزینه های بیشتری دارید. شما می توانید محل اقامت خود را انتخاب کنید. از طرفی به هر آگهی ویلایی نمی توان اعتماد کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم که کار بررسی ویلاها و اقامتگاه ها را به ما بسپارید. کار ما فقط ثبت اقامت نیست. در پینورست، علاوه بر اعزام بازرسان به اقامتگاه، چک لیستی از تمامی امکانات و شرایط ایجاد می کنیم و مهر تایید خود را فقط بر روی آن اقامتگاه هایی می گذاریم که هیچ غافلگیری منفی برای شما ایجاد نکند.

از کیفیت ظاهری و امکانات رفاهی در یک اقامتگاه درجه یک گرفته تا بو و سر و صدای محل سکونت و ده ها فاکتور دیگر به دقت سنجیده شده است. پس پیشنهاد می کنیم زمانی که قصد رفتن به چالوس را دارید، اقامتگاه درجه یک ما را امتحان کنید تا سفری متفاوت و لذت بخش را در این مجموعه تجربه کنید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما