اوجاقی: سطح فنی ملی‌پوشان ووشو بسیار نزدیک است :: ورزش سه

[ad_1]

خبر: 1810860 |
27 بهمن 1400 ساعت 09:29 |
206 بازدید |

0
دیدگاه

سرمربی تیم ملی: حسن آوجی سرمربی تیم ملی است.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، امیر اوجاقی در شرایط ملی پوشان ووشو اظهار داشت: دردا. ردوهایی که باعث شد تا بچه‌ها به بهترین حالت ممکن برسند. البته تا زمانی که برخی از بازی های آسیایی را تمام نکردم برنامه را تمام نکردم. آموزش در زمینه تربیت بدنی و آموزش در زمینه تربیت بدنی.

وی کرد: تا پایان سال یک مرحله اردوی دیگر را از 10 تا 24 ماه برگزار می کند و پس از آن با توجه به حضور چهار اسفند در برخی اوزان یک مرحله مسابقه انتخابی را برگزار می کند تا ریزش داشته باشد و در هر وزن 2 برگزار شود. نفر باقی بماند. نعز انتخابی نیز تمرینات تا بعد از تعطیلات نوروزی تعطیل خواهد شد و مرحله چهارم اردو در سال آنده

مربی تیم ملی ووشو در خصوص دوری طولانی مدت ملی پوشان از مسابقات بین‌المللی تاکید کرد: با توجه به موقعیت‌ها و بازیکنان تیم ملی، فدراسیون‌ها WWF را طراحی کرد که خیلی به بازیکنان کمک کرد. همین را می توان در مورد زندگی معنوی فردی که تربیت شده است نیز گفت. از طرفی با توجه به این شرایط ماه گذشته و گذشته که تا 4، 6 ماه اردو برای حضور در بازی های آسیایی برگزار می شود، این بار 9 اردوگاه داشت تا بچه ها یک دفعه در فشار قرار نگیرند و دچار آسیب نشوند.

اوجاقی در خصوص برگزاری برنامه اردوی مشترک با سایر کشورها گفت: برای تشکیل اردوی مشترک کار کارشناسی صورت خواهد گرفت تا مشخص شود در ابتدا منابع مالی وجود خواهد داشت یا نه. در انسان باید وضعیت بیماری را دید، متوجه شد که چه اتفاقی می افتد و در نهایت باید علت مشترکی برای ایجاد بیماری پیدا کرد. شوری که اردو با آنها به ما کمک خواهد کرد یا بیشتر به نفع آنها خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی با دو رقابت متفاوت در مسابقات اسلامی و بازی های آسیایی شرکت خواهد کرد، افزود: هنوز در این تصمیم گیری خاص تصمیم گیری نشده است، اما مشخص است که فنی بچه های حاضر در اردو به غیر از یکی، دو وزن بسیار به هم نزدیک هستند و هر فردی از لذت دیدن در موقعیت های مختلف نفرت یکسانی دارد.

تیم ملی تمرین در خوسوس مسورت با حسین اوجاقی سامربی طبی گفت: حسین اوجاقی مدیرفنی تیم. حتماً از ننرات و راهنمایی او استفاده کرد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما