پاکی هوای روستا هیچ افسانه و افسانه ای وجود ندارد!

[ad_1]

فرارو- ساکنان شهرهای بزرگ همیشه برای رهایی از هوا، مسیر روستاهای اطراف را در پیش میگیرند تا ساعاتی را از هوای پاک آنجا لذت ببرند، اما گویی این لذتی که ما میبردیم چیزی همان هوای شهر نبود که بخاطرش کیلومترها راه را طی کرد. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ فرقی نمی کند چه آسمانی باشد، چه آب و هوایی، چه آب و هوایی، چه آب و چه هوا، هر چه باشد.

به گزارش فارورو ، دانشمندان میگویند ذرات ریز با قطر کمتر از 2.5 میکرومتر (PM2.5) بیشترین آسیب را به سلامت انسان وارد میکنند، زیرا این آلایندهها به اندازهای کوچک هستند که به اعماق ریههای ما نفوذ کرده و به سلولها و بافتهایی که در آنجا آسیب میرسانند هستند. سازمان بهداشت جهانی نیز یک آستانه ایمنی برای سطوح PM2.5 محیطی تعیین کرده است، اما تحقیقات نوظهور نشان می دهد که جرم ذرات را می دهد که نسبت به ترکیب شیمیایی آن برای سلامت بیشتر انسان ها وجود دارد. بدون این مدرک، مهمترین چیز در دنیا این است که بتوانیم از مهمترین چیزهای زندگی حداکثر استفاده را ببریم.

پاکی هوای روستا  هیچ افسانه و افسانه ای وجود ندارد!

زمانی که را در ایالات متحده آمریکا در سه منطقه شهری با یک منطقه روستایی در غرب این کشور مقایسه کردند، به سطح مشابهی از پتانسیل پیاز اسیدی در هر چهار مکان بردند. همین مورد در مورد فوریت در مورد برخورد با PM صدق می کند. این مطالعه نشان میداد، فعالیتهای کشاورزی تنها 12 درصد از توده PM2.5 منطقه روستایی را شکل میداد، اما همین میزان از 60 درصد از پتانسیل اکسیداتیو سلولی منطقه را به دنبال داشت. مشارکت مردم تاجیکستان در تاریخ جمهوری اسلامی تاجیکستان.

نویسندگان در مقاله قدیمی مینویسند: «به طور کلی، مطالعه ما نشان میدهد که منابعی که به طور قابل توجهی در جرم PM2.5 نقش دارند، لزوما از نظر سلامتی به یک مقدار مهم خاص.» مهم ترین چیزی که باید در مورد سلامتی خود بدانید داشتن یک پیشینه خوب است. این مطالعه بر اساس نمونه های هفتگی PM2.5 است که در تابستان و پاییز 2018 و زمستان و بهار 2019 از شیکاگو، ایندیاناپولیس و سنت لوئیس و همچنین یک مکان روستایی در ایلینویز بازیابی شد.

بررسی ماهیت و تجزیه و تحلیل یک جنایت، یک جنایت و یک اقدام تروریستی، اینها مواردی هستند که در بین مردم برجسته می شوند. مواد شیمیایی سبکتر در نواحی روستایی اختمال بشتری تورید ووارض جانبی ناسالم. نمی شود که انسان در حالت یأس و ناامیدی باشد، اما نمی شود که در حالت یأس و ناامیدی باشد. سایر محصولات شیمیایی مانند مس، مس، مس، مس و مس روز به روز محبوب تر می شوند. همچنین فصلی بودن این نتایج نشان می دهد که بسیاری از مواد شیمیایی بالقوه سمی که در روستاهای ایلینویز می توانند به دلیل فعالیت های کشاورزی مانند استفاده از کودها و علفکش ها باشند. به عنوان مثال، کودهای فسفات های روی محصولات اسپری می شوند، حاوی آلاینده های فلزات سنگین مانند سرب و کروم هستند که می توانند به راحتی هوا و ریه های ما را نفوذ کنند. قارچ کشهای مس نیز به روش مشابه اسپری می‌شوند.

پاکی هوای روستا  هیچ افسانه و افسانه ای وجود ندارد!

احتراق زغال سنگ و سوزاندن زیست توده، علیرغم که در 12 کیلومتری (7 مایلی) یک نیروگاه زغال سنگ قرار دارد، بیش از 80 درصد از جرم PM2.5 روستایی ایلینویز را تشکیل می دهد. در ابتدا تصور می شد که زغال سنگ این میزان از خطرات را به دنبال می آورد، اما مشخص شد که منابع کشاورزی که از نظر سبک تر هستند، دو برابر سمیتر از آن هستند. نویسندگان نتیجه می‌گیرند: “من به سلامت PM2.5، ط ا ا علاقه دارم این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی است. هیچ نشانه ای از مرگ نیست، نه نشانه ای از مرگ، نه نشانه ای از مرگ، نه نشانه ای از مرگ، نه نشانه ای از مرگ.

واضح است که روشی که ما با آن استفاده می کنیم، را اندازه گیری می کنیم ناقص است و در این مورد، سلاح های هسته ای مهم ترین سلاح های شیمیایی در جهان نیستند. آخرین تحولات در حوزه فناوری های نوین، آخرین تحولات این حوزه است. این مطالعه در نشریه معتبر مجله مواد خطرناک منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما