چهارمین “نمایشگاه کار” با حمایت انتخاب الکترونیک

[ad_1]

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه های انتخاب الکترونیک، این نمایشگاه در روزهای چهاردهم الی بهمن ماه در محل بوستان گفتگوی تهران با اهتمام ویژه به دستورالعمل های بهداشتی صادر شده از سوی وزارت بهداشت برگزار می شود و فعالیت های غرفه اختصاصی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز به عنوان حامی اصلی انجام می شود. همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند.

در طول سه روز فعالیت غرفه اختصاصی انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با شرایط و موقعیت‌های مکانی در محدوده بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران و نیازهای این گروه صنعتی در زمینه‌های مختلف و منابع انسانی آشنا شدند.

همچنین در روز پایانی این رویداد کریمی، معاون وزیر، کار و رفاه اجتماعی طی بازدیدی از غرفه گروه صنعتی انتخاب و نشست مشترک با مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نسبت به افزایش افزونه و توسعه این گروه صنعتی متخصص الکترونیکی و بر لزوم برداشتن تبدیل شدن تولید در صنعت لوازم خانگی، تاکید کرد.

سید حسین میرباقری معاون سرمایه‌های انسانی در انتخاب الکترونیک معتقد است ; استفاده از پلتفرم های نوین حوزه کسب و کار و کار و فعالیت، نقش مهمی در تامین منابع انسانی مورد نیاز بزرگترین مجتمع سازنده لوازم خانگی در ایران دارد و در نمایشگاه کار یکی از بسترهایی است که می تواند دوجانبه سازمان های میان کارجو و این گروه صنعتی ایجاد کند. .

وی در گفتگو با اصحاب رسانه در حاشیه اختتامیه چهارمین نمایشگاه کار ایران، افزود: ساختمان پایدار به عنوان یک رمز موفقیت همیشه در دستور کار انتخاب الکترونیک بوده است و بخش مهمی از اهمیت این گروه صنعتی برای تعیین ساختار و کارآفرینی در مسیر تحقق اقتصاد مولد ایران تعریف است. شده است.

میرباقری اضافه کرد: بازدیدکنندگان از غرفه انتخاب الکترونیک در چهارمین نمایشگاه کار ایران بودیم و امیدواریم با توجه به حجم رزومه های دریافتی می توان بخشی از نیاز خود را در زمینه منابع انسانی را با استعدادها و نخبگان حاضر در این نمایشگاه پاسخ داد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما