ژاوی: با 17 غیبت، یک پیروزی تاریخی بود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا و مایورکا امشب در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا در ورزشگاه مایورکا به مصاف هم رفتند که بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

تک گل لوک دیانگ در دقیقه 45 سه امتیاز کاتالان ها را در اولین بازی خود در سال 2022 به ارمغان آورد.

اگر بارسلونا بازی را می برد، 10 بازیکن آن به دلیل کرونا و بسیاری دیگر به دلیل آمادگی ناکافی نمی توانستند بازی کنند. گونزالس از آلوارو سن استانیسلاس پدرولا استفاده کرد.

بارسا در هشتمین برد فصل خود 31 امتیاز کسب کرد و در رده پنجم جدول لالیگا قرار گرفت. این اولین برد خارج از خانه کاتالان ها پس از پیروزی 3-1 مقابل ویارئال در 26 دسامبر بود.

جاوی در کنفرانس خبری پس از بازی گفتما سه امتیاز طلا گرفتیم. با توجه به شرایطی که داشتیم و تعداد بیماران و مصدومان توانستیم برنده شویم. این یک پیروزی تیمی بود. توانستیم در آخرین دقیقه فشار حریف را تحمل کنیم و از آن بهره ببریم. سه امتیاز امشب حاصل اتحاد و صمیمیت گروه بود. ما مثل یک خانواده هستیم. در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و شخصیت تیم خود را نشان دادیم. من تیم را با انگیزه برای حرکت رو به جلو می بینم.”

ژاوی ادامه داد: این تیم بازیکنان جوان زیادی داشت. مطمئنم بازی امشب باید لغو می شد اما به تیمم افتخار می کنم. عملکرد ترستگنون استثنایی بود و پاسخ خوب او باعث شد سه امتیاز را حفظ کنیم. او به چنین بازی نیاز داشت. مارک دروازه بان بزرگی است و او امشب ناجی ما شد.»

درخشش جوان: جوانانی که به تیم پیوستند کمک زیادی به ما کردند و من از آنها کاملا راضی هستم. معتقدم باید از بازیکنان انسانی بیشتری استفاده کنم و این کار را خواهم کرد. ذهنیت تیم درست است و برای ادامه فصل آماده ایم. این سه امتیاز ما را برای ادامه فصل امیدوار می کند.

در مورد غیبت امشب نیازی به صحبت نیست اما تلاش بازیکنان در زمین جای تقدیر دارد. نیمه اول باید روی مسائل مثبتی مانند عملکرد ما یا کنترل تستوسترون تمرکز کند. امشب هم کلین شیت داشتیم و با توجه به 17 غیبتمان می توان گفت یک پیروزی تاریخی به دست آورده ایم. اهمیت این پیروزی در روزی بیشتر می شود که از بین 6 تیم برتر فقط اتلتیکو قهرمان شد. هنوز در میانه فصل هستیم و هنوز راه زیادی در پیش داریم. “بارا بهتر از این خواهد بود و بدون شک.”

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما