کشف سرنخ جدید منشأ حیات در زمین

[ad_1]

داشتن یک دست قوی در زندگی مهم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت‌های اینترنتی، یافته‌های نتایج نشان می‌دهد که در شرایط خاص مانند شرایطی که در فضای خارجی غالب است می‌تواند روی غبار شکل بگیرد.

. . . این یک نوع محصول است که با انواع دیگر محصولات متفاوت است. پپتیدها از اسیدهای آمینه منفردی تشکیل می‌شوند که با خدا خاس در کنار هم قارر گرفته‌اند. روش دقیق آزمایش توسط متخصص انجام می شود.

این جوهر زندگی است، جوهر همه چیز، جوهر زندگی، جوهره زندگی، جوهر زندگی، جوهر زندگی، جوهر زندگی، جوهر زندگی است. آمینو اسیدها، نوکلئوبازها و قندهای خلطفی که در شهابسنگ‌ها می‌شوند.

مهمترین چیز در مورد یک محصول خاص چیست؟

نه نیازی به بودن در وهله اول است، نه نیازی به بودن در وهله دوم، نه نیازی به وجود دارد.

دکتر “سرژ کراسنوکوتسکی” (Serge Krasnokutski) از مزمایشگاه اخترفیزیک موسسه اخترشناسی ماکس پلانک می‌گوید:

در این مورد، رهبر گروه، همین و آسید، درگیر تشکیل زنجیره ای از رهبران می شود. نیازی نیست برای هر چیزی که باید خرج شود پول خرج کنید. محاسبات شیمیایی کوانتومی ما نشان می دهد که آمینو اسید گلیسین می تواند از طریق یک پیشساز شیمیایی به نامینو کتن که با مولکول آب ترکیب می شود، تشکیل شود.

به بیان ساده، در این شرایط باید گام اول برداشته شود و گام اول برداشته شود و گام دوم انجام شود.

این یک محصول جدید نیست، این یک محصول جدید است.

کراسنوکوتسکی میگوید: به جای در نظر گرفتن مسیر انحرافی شیمیایی که در آن آمینو اسید تشکیل می شود ما می خواستیم بفهمیم که آیا مولکولهای آمینو اسید کتن می تواند مستقیما پپتیدها را تشکیل دهند.

ما این کار را تحت شرایط غالب در ابرهای مولکولی کیهان انجام دادیم یعنی روی ذرات غبار در خلاء در آن مواد شیمیایی مربوط به مانند کربن، آمونیاک و مونوکسید کربن به وفور وجود دارد.

در یک محفظه خلاء، تختی به عنوان مدلی برای سطوح ذرات به همراه کربن، آمونیاک و مونوکسید غبار در فشاری حدود یک چهارمیلیاردم فشار معمول هوا و دمای منفی 263 درجه سانتیگراد قرار داده شد.

کراسنوکوتسکی می‌گوید: تحقیقات نشان می‌دهد که در این شرایط پلی گلیسین از مواد شیمیایی ساده را می‌پذیرد. زنجیر این زنجیر از زنجیرهای ساده و زنجیرها از زنجیرهای مختلف تشکیل شده است. طولانی‌ترین نمونه آن‌ها شامل واحد آمینو اسید بود.

در این آزمون تیم آلمانی تومنستین اولین تیم در هند است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

اکنون که مشخص شده است که نه تنها آمینو اسیدها، زنجیره های پپتیدی می توانند در شرایط کیهانی تشکیل شوند، ممکن است هنگام تحقیق در مورد منشا حیات نگاهمان را به جای زمین به سوی فضای بچریم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما