عینک طبی و چند توصیه کاربردی!

[ad_1]

رایج ترین آنها تبدیل فرد به موجود زنده است. البته این کاری نیست که در پرتو هر چیزی که زیباتر از زیبایی و زیبایی استفاده از آن است انجام شود. چه فرقی بین لباسی که می پوشی و لباسی که می پوشی چیست؟

اولین یکمی هم از خودمون بگم!

آیا شما 60 ساله یا بزرگتر هستید آیا 60 ساله هستید آیا شما 60 ساله هستید؟ عینک طبی ، عینک آفتابی ، عدسی عینک بولوکنترل، لنز طبی داریم و می توانید شما رو با جدیدترین ها و بهترین های صنف خودمون آشنا کنیم و اسممون عینک سازی بیناست و دنبال عدسی های خاص با ویژگی های خاص بفرد میگردید و یا چیزی رو می تونید که هر جایی نشه پیداش کرد رو از ما بگیرید، راستی اسم صفحه. اینستاگراممون Binaopt @ هست و بابت خرید حضوری خیابان ولیعصر خ بزرگمهر پ 5!

در انتخاب فريم عينك طبي بايد به نكاتي توجه كرد كه اولين مورد شكل فريم است. براي انتخاب صحيح بهتر است ويژگي هاي چهرتون رو حتما در نظر بگيريد و فريمي رو انتخاب كنيد كه با نوعي صورت شما همخواني داشته باشيد.

من خودم به عنوان یک عینک فروش به این نگاه می کنم که چه چیزی به صورت مشتری میاد، خیلی وقت ها سایت ها می گویند برای صورت مستطیلی فلان مدل و یا برای صورت گرد فلان و یا شکل قلبی …. نه اینکه اینها غلط باشند، نه , اما چقدر ریزه کاری ها در عینک باعث می شود که به چهره مشتری عینک می شود به اصلاح خوب بشینه، بله حتما جنس فریم یا وزن آن خیلی مهم هست، اما چیزی که الویت اول رو داره زیبایی هست!

حالا اگر دنبال عینک بدون فریم هستید و یا عینکی که پائین اون بازه که به اصطلاح زیرنخ یا زیر گریف می گویند، باید یه ملاحضاتی داشته باشید چرا که احتمال اینكه عدسی عینك شما بیشتر در معرض آسيب و يا حتي شكستگي قرار داشته باشد بيشتر است. برخی از برندهای عدسی موجود در بازار که مقاومت بالایی دارند میتونند به راحتی این مشکل را حل کنن پس خیلی نگران نباشید.

عینک طبی و چند توصیه کاربردی!

اگر جزوی از افراد هستيد كه بايد از عينك طبي به مدت طولاني در شبانه روز استفاده كنيد، دقت كنيد كه وزن عينك خيلي مهم است، البته باز هم اين رو بدونيد كه در اين دوره و زمانه تمام عينكها سبک هستند و در فروشگاه عينك بينا ما هستند. اونای از همه سبک تر هستند که جدا می شوند، اما گاهی اوقات یکسری از مشتریان دنبال عینک محکم و به اصطلاح جون دار میگردند که در آن حالت باید وزن فریم قدری بالاتر باشد!

و در نهايت عدسي عينك طبي :

عدسی هم یکی از اجزای مهم فریم طبی هست چرا که میخواهیم از دورن آن به دنیای بیرون نگاه کنیم. بهترین دلیل بر حسن نیت چیست؟بهترین کار چیست؟ يادتون باشه عدسي عينك طبي را با توجه به وويژگيهايي كه بايد با دقت انتخاب كنيد. بهترین راه برای کسب درآمد چیست و بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟ چون از چشمهاتون در برابر اشعه های مار كامپیوتر، گوشی و .. محافظت میكنه. و یا اگر در محیط با نور کم و زیاد در رفت و آمد می توانید به عدسی های فوتوکرومیک فکر کندید و …

در پایان بهتون پیشنهاد می کنم فروشگاه ما به آدرس تهران، خ ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، خیابان بزرگمهر پلاک 5 و سایت binaopt | com و حتی صفحه اینستاگرام ما رو از دست ندید و ما رو دنبال کنید!

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما