کشف «قاره فراموش شده» پس از ۴۰ میلیون سال

[ad_1]

فرارو- علم زمین شناسی به ما میگوید که میلیون ها سال پیش قارهای کم ارتفاع در اطراف قاره های کهن وجود داشته که در حدود 40 میلیون سال پیش به دلیل افزایش ارتفاع آبهای آزاد، به زیر آب رفته و اکنون به «قاره فراموش شده» مشهور است. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، می توانید آن را به همان روش انجام دهید.

به گزارش فارارو ، تحقیقات جدید نشان می دهد که قارهای کم ارتفاع که حدود 40 میلیون سال پیش وجود داشته و زیستگاه جانوران عجیب و غریب بوده است، ممکن است راه را برای استعمار پستانداران آسیایی در جنوب اروپا هموار کرده باشد. این قره فراموش شده است که بین اروپا، آفریقا و آسیا قرار گرفته و آن را «بالکاناتولیا» نامیده اند، در حدود 34 میلیون سال پیش، زمانی که سطح دریاها پایین آمدند، به عنوان یک پل خشکی شکل گرفت و به دروازه های بین آسیا و آسیا رسید. اروپا شد.

الکسیس لیخت و همکارانش در مطالعه جدید خود مینویسند: «اینکه چه زمانی و چگونه اولین پستانداران آسیایی به اروپای جنوب شرقی راه یافت، هنوز به درستی درک نشده است. اما این سوالی است که هفت روز است مطرح می شود. هزاران هزاره به هزاره جدید در جهان علاقه مند هستند. گراند کوپور شناخته می‌شود، تعداد زید از پستانداران بومی از اربی اربی ناپید شدند. در این صورت فصل پایانی فصل آخر همان فصل آخر است. این یافته ها به یک منطقه زیستی «عجیب» اشاره می کند که به نظر می رسد پستانداران آسیایی را قادر می سازد تا جنوب شرق اروپا را تا 5 10 میلیون سال قبل از رویداد گردهمایی کوپور مستعمره کنند. »

کشف “قاره فراموش شده” پس از ۴۰ میلیون سال!

برای این تحقیق، لیخت و همکارانش در مرکز تحقیقات علمی ملی فرانسه، شواهد مربوط به تمام مکان های فسیلی است که در این منطقه که شبه جزیره بالکان و آناتولی در غرب ترین منطقه آسیا را پوشش می دهد، دوباره بررسی می کنند. همان موضوع زمین تجهیزات قانونی است. گفتن نماز صبح در صبح و نماز صبح در صبح جایز نیست.

چه چیزی پیدا کردند حاکی از آن است که بالکاناتولیا تبدیل به یک خشکی باستانی از قارهای مستقل، به پل خشکی بدل شد که متعاقب آن زمینه حرکت پستانداران آسیایی به قره اروپا را ارائه کرد. این اولین بار است که یک منطقه جغرافیایی خاص در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

در حدود 50 میلیون سال پیش، بالکاناتولیا یک مجمع الجزایر منزوی و جدا از قره های همسایه خود بود، که در آن مجموعه ای منحصر به فرد و متمایز از حیوانات اروپا و آسیای شرقی رشد می کرد. سپس ترکیبی از عوامل محیطی مانند افت سطح دریاها، گسترش صفحات یخی قطب جنوب و تغییرات تکتونیکی بین 40 تا 34 میلیون سال پیش، قره بالکاناتولیا را به اروپای غربی متصل کرد. سوابق فسیلی نشان می دهد که این رویداد به پستانداران آسیایی از جمله جوندگان و پستانداران چهارپا (معروف به ونگلها) اجازه داد تا به سمت غرب مهاجرت کنند و به بالکاناتولیا وارد شوند.

لیخت و همکارانش همچنین تکه هایی از استخوان فک مربوط به حیوانی شبیه کرگدن را در یک مکان فسیلی جدید در ترکیه کشف کردند که قدمت آن را به حدود 38 تا 35 میلیون سال قبل برمیگرداندند. احتمالاً این فسیل قدیمی ترین صومعهدار آسیایی است که تا امروز در آناتولی کشف شده است و حداقل 1.5 میلیون سال قبل از رویداد انقراض گراند کوپوره است، که نشان می دهد پستانداران آسیایی از طریق بالکاناتولی به سمت اروپا در حال حرکت بودند. و همکارانش همچنین پیشنهاد می کنند که این مسیر جنوبی به سمت اروپا در سراسر بالکاناتولیا برای حیوانات ماجراجو بهتر از پیمودن مسیرهای با عرض جغرافیایی بالاتر از طریق آسیای مرکزی بود که در آن زمان استپ های بیابانی بسیار خشک و سرد بود.

کشف “قاره فراموش شده” پس از ۴۰ میلیون سال!

در این مورد، مهم است که به یاد داشته باشید که مهمترین چیز در زندگی داشتن بهترین های هر دو جهان است. در واقع این داستان که شرح داده شده است فقط بر اساس پستانداران ساخته شده است و هنوز یک تصویر کاملتر از تنوع زیستی گذشته بالکاناتولی ترسیم شود. بسیاری از تغییرات زمین شناسی که باعث ایجاد بالکاناتولیا می شود هنوز به طور کامل درک نمی شود و به این نکته مهم توجه می شود که این بررسی یک تیم از سوابق فسیلی است. »

این تیم نتیجه می‌گیرد که فسخ پستانداران و سایر مهره‌دارانی که در جزایر بالکاناتولیا زندگی می‌کردند، معمولاً پراکنده و محدود است، با این حال، پیشینه فسیلی غنی این قره فراموش می‌شود که فرصتی برای فرد برای ثبت و نابودی زیست‌های این جزیره در زمان‌های دور را فراموش کند. ارائه می کند. هیچ حیوانی در دنیا به جز قوی ترین حیوان دنیا وجود ندارد. این ترکیبی از موثرترین چیز در جهان است. حلقه‌هایی که به همراه یک قره فراموش شده ناپدید شده بودند. نتایج این مطالعه در نشریه معتبر بررسی های علوم زمین منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما