هیوندای سوناتا N Line Night Edition را معرفی کرد. نسخه محدود با چهره خاص

[ad_1]

هیوندای از Night Edition Sonata N Line رونمایی کرد. این نسخه ، که تنها 1000 واحد آن در ایالات متحده موجود خواهد بود ، سیاه است و همه اجزای داخلی و خارجی آن تیره هستند. از نظر فنی ، این نسخه شبیه خط استاندارد سوناتا N است و تفاوت چندانی با آن ندارد. علاقه مندان به نسخه Night باید 34750 دلار (بدون احتساب هزینه حمل و نقل 1025 دلار) پرداخت کنند.

از نظر ظاهر ، اسپویلر کوچک در وسط صندوق عقب و رینگ ها باید از ویژگی های متمایز نسخه Night از نسخه N استاندارد باشد. این دو قطعه جنسی از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است. علاوه بر این ، رینگ های مشکی مات 19 اینچی ، لوگوی کروم تیره و کالیپر ترمز قرمز از دیگر تفاوت های بصری با Night Edition و خط استاندارد سوناتا N هستند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition مجهز به همان موتور 2.5 لیتری توربوشارژ است. این موتور قادر است 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور تولید کند و با کمک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه ، چرخ های جلو را به حرکت در می آورد.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition را در دو رنگ Phantom Black و White Quartz عرضه می کند

به گفته هیوندای ، دیسک های این نسخه در جلو 13.6 اینچ و در عقب 12.8 اینچ است ، در حالی که ابعاد دیگر نسخه ها به ترتیب 12 و 11.2 اینچ است. از نظر نسبت فرمان ، این نسخه پس از 2.44 دور قفل می شود ، اما برای سایر اجزای این ضریب 2.6 دور است.

در داخل کابین Sonata N Line Night Edition ، شاهد استفاده گسترده از چرم ناپا و دینامیک میکروفیبر هستیم. دوخت صندلی ها مانند کالیپرهای ترمز قرمز است و نشان N می تواند در قسمت های مختلف ظاهر شود. در این نسخه ، یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت فرمان نصب شده و سیستم اطلاعات سرگرمی توسط یک صفحه نمایش 10.25 اینچی مدیریت می شود. سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سانروف پانوراما از دیگر ویژگی های استاندارد این نسخه است.

نسخه استاندارد خط 2022 هیوندای سوناتا N بدون هزینه حمل و تحویل 33 33450 قیمت دارد که 1300 دلار ارزان تر از نسخه نایت است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما