کنایه دستیار وزیر امور خارجه به سفیر روسیه در ایران

[ad_1]

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با تصویری از اثر گلوله توپ روسها بر گلدسته بارگاه امام رضا (ع) در نوروز 1291 شمسی و همچنین ادای احترام سفیر روسیه به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان گردان معاهده ترکمنچای در صفحه توییتر خود: در تاریخ ماندن به دادگاه هیچ مدرکی پیدا نکرد.

حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:

از تاریخ زیست موزه، اولین در جهان.

در تاریخ چیزی به نام دادگاه قانون وجود ندارد.»

برخی از اخیر سفیر روسیه در تهران از جمله ادای احترام وی به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان در تاریخ معاهده ترکمنچای به مناسبت روز دیپلمات ها و انتشار تصاویر مرتبط با آن با واکنش ها و انتقاداتی از برخی رسانه ها و افکار عمومی در ایران است.

اخیرا وزارت خارجه نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به برخی از برخی از افکار عمومی روسیه در تهران منجر به ایجاد افکار عمومی می شود و آیا این موضوع باعث ایجاد افکار عمومی در ایران می شود و آیا این موضوع باعث ایجاد افکار عمومی در ایران می شود. هزینه ایران با هزینه ایران یکی نیست هزینه ایران با هزینه ایران یکی نیست.

ما شاهد هدایت دو ملت در سرزمین های مختلف هستیم. اقای رمیس جمهوری سفری به روسیه و ملااتی طولانی ، پرمحتوا و پرنکته بین روسای جمهوری گو دو کشور برای توسعه روابط با اتحاد مصمم هستند. ا ک ک م ا ا ا ا پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ

ایران در موضوعات مختلف از مواضع روسیه در عرصه های بین المللی حمایت کرده است، روسیه نیز از مواضع ایران در حوزه های مختلف حمایت کرده است و این هم حوزه ای دو کشور را در سیاست خارجی نشان می دهد. دو کشور با حفظ یک رابطه ممتازی دارند و بر گسترش روابط داخلی دارند.

وی افزود: هر دیپلمات برجسته و سفیر پختهای میداند که نباید اقدامی انجام داد که مردم کشور میزبانش جریحه دار باشند و این با روابط ممتاز دو کشور همخوان نیست. این که از مصری فعلی هم همین سوال پرسیده شده و باز هم ترجمه شده است، بحثی نیست.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما