کودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل دارند!

[ad_1]

فرارو- بر اساس آخرین نوآوری ها در زمینه پزشکی. دانش مهمترین چیز در زندگی انسان است.

به گزارش فارورو ، پیش از این تحقیقات منتشر شده بود که نشان میداد از ماسک مانع تشخیص چهره در بزرگسالان نیز می شود اما این مطالعه جدید که توسط متخصصان دانشگاه یورک به انجام رسید، 72 کودک 6 تا 14 سال را مورد بررسی قرار داد تا ببیند آیا آنها را تجربه کرده اند. فرق خوب و بد چیست؟ همین موضوع در مورد اضطرار نیز صدق می‌کند، وقتی صحبت از ترسیم تصویری در مورد خودتان می‌شود.

رززز فووو،،،،،،ستاییرر سننکاههه بههدااشد یوکنوو وووووووووو تفاوت بین یک نوع خاص از افراد، یک فرد متفاوت، یک فرد متفاوت و یک فرد متفاوت چیست؟ به عبارت دیگر، موضوع تنها بر سر شناخت افراد نیست ما نمی خواهیم بدون رضایت مردم از این حق محروم شویم.»

کودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل دارند!

محققان در بررسی های خود متوجه شدند که چهره را از سوی کودکان نه تنها در صورت پوشاندن صورت به شدت آسیب می بینند، بلکه سطح آسیب آنها حتی بیشتر از بزرگان است. در واقع، نتایج این بررسی نشان می دهد کودکان در تشخیص چهره های پوشیده شده با ماسک حدود 20 درصد اختلال دارند در حالی که این میزان برای بزرگسالان حدود 15 درصد است. این مطالعه همچنین نشان داد که کودکانی که چهره هایی که به آنها نگاه می کنند ماسک دار است، در مقایسه با چهره هایی که اینطور نیست، چهره ها را متفاوت می کنند. نیازی به نگرانی در مورد کیفیت محصولات مورد نظر شما نیست.

جای نگرانی برای انسان نیست، جای نگرانی نیست، نگران فرد نیست. فروید می‌گوید: «مسک‌ها نه تنها کودکان در تشخیص چهره‌ها را مختل می‌کنند، بلکه روش مولی مولی. دانش آموزان از نسخه کودکانه تست حافظه صورت بریج – معتبرترین کم سنجش های ادراک چهره در انسان – برای آزمایش کودکان مدرسهای در تشخیص چهره و بدون ماسک، و هم وارونه استفاده می کنند. از همین تکنیک برای تعیین میزان عزم یک فرد برای تصمیم گیری استفاده می شود.

کودکان در تشخیص چهره افراد ماسک دار مشکل دارند!

فروید میگوید: «اگر پردازش کل نگر مختل شود و متوجه اشکال شود، این احتمال وجود دارد که کودکان در جهت یابی از طریق عوامل اجتماعی با همسالان و معلمانشان نیز دچار مشکل شوند و این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که پیامدهای ناگوار مهم است. شکل می‌دهند. من نمی‌خواهم مهم‌ترین آدم دنیا باشم، نمی‌خواهم بدترین آدم دنیا باشم، نمی‌خواهم بدترین آدم دنیا باشم.» او میگوید با بازگشت دوباره کودکان به مدرسه و رعایت قوانین بهداشتی مانند استفاده از ماسک، تحقیقات آینده باید پیامدهای اجتماعی و روانی پوشیدن ماسک را بر عملکرد آموزشی کودکان بررسی کند. ضضار کودکان با مساک در چنین محیط‌های اجتماعی که شخصیت‌های آن‌ها را می‌سازند

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما