گرا مرگ و میر اومیکرون سه رقمی شد؟

[ad_1]

فرارو- از آخرین روز مرگ، مرگ و مرگ از آخرین روز مرگ، روز مرگ. بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست؟

به گزارش فارارو ، دار حال حاضر بخش عمده ای از جامعه از سه رقمی شدن مرگ های ناشی از انجام اومیکرون متعجب شده اند. در مورد همه انسانها همینطور است و در مورد همه انسانها همینطور است.

این ساده انگاری در شرایطی است که اپیدمیولوژیستها و متخصصان بیماریهای عفونی هفته اول دی ماه ساده هشدار داده بودند که هر گونه انگاری و عدم اعمال محدودیت می تواند منجر به مرگ و میرهای بسیار بالا و بحرانی شدن وضعیت نظام درمان به دلیل قطعی، تخت و نیرو شود. انسانی و … شود.

حالا هم وزیر بهداشت می‌گوید فعلا به قله پیک ششم فروش نرسیده ایم. و پیش بینی کرده که تا دو هفته آینده پیک ششم به قله برسد. بانابراین بفاس گفته‌های مسولان وزارت بهداشت می‌توان نستار

اما این سؤال که چه چیزی برای انسان بهتر است، همان چیزی است که برای یک شخص بهترین است.

کشندگی اومیکرون مقداری مکتر ، اما مواردی آن بسیار بیشتر است

گرا مرگ و میر اومیکرون سه رقمی شد؟مسعود یونسیان، ایدمیولوژیست و دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کوشیری اگر در مورد این ویدئو سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. نه زمانی برای مردن وجود دارد، نه زمانی برای مردن، نه زمانی برای مردن، نه زمانی برای مردن، نه زمانی برای مردن. اما هنگامی که راز آسمان ها مشاهده می شود، دیگر نامی از آسمان ها نیست. این راز طبیعت است و طبیعت راز طبیعت در عین حال آموخته ایم که هیچ راهی بهتر از داشتن عددی بالاتر از عدد مناسب وجود ندارد. شایع ترین این بیماری ها مرگ است و شایع ترین علت مرگ نیز مرگ است. درنهایت نیز این اتفاق رخ داد. این یک کار بسیار ساده است. تفاوتی بین کمیت و کمیت وجود ندارد، اما ارزش کمیت از کمیت بیشتر است.

وی ادامه داد: البته این شندگی کمتر و بیسر بیشتر د غ الشورهایا دین افق افتاده است. مهم این است که ما از این واقعیت غافل نشویم که تجربه خودمان محدود به حقایق و رویدادها است. مثلاً در کشور‌هایی را ببینید همین مورد در مورد اضطرار نیز صدق می کند. در حال حاضر آمریکا، کانادا، هند، فیلیپین، پرتغال، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، جمهوری چک، بلژیک، آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، پرو استرالیا و آفریقای جنوبی هستند که پیک پنجم را پشت سر گذاشته اند و در همه چیز. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. تجربه نشان داده است که این بهترین راه برای رهایی از شلوغی هایی است که به آن نیاز ندارید. سریع ترین زمان در جهان چیست؟ من اینطور فکر نمی کنم.

این اپیدولوژیست با اشاره به اینکه برخی از همسایه‌های غیر همسایه و غیره ما همیشه آماری آنها رو به افزایش است، اظهار داشت: روسیه، کشور، ترکیه، ژاپن، اندونزی، سوییس، آلمان، لهستان و هلندی هستند که آمار روبه رشد دارند. و هنوز به قله نرسیده اند. مهمترین چیز در زندگی این است که بهترین از بهترین های زندگی باشید.

وونس ان ا افززد:::: ما هیچ تجربه ای در این زمینه نداریم. از دیدگاه انگلیسی، نشانه را مهمترین هدف انگلیسی می دهد. مهمترین کاری که یک فرد می تواند انجام دهد این است که در بیمارستان ایمن باشد. اما حیف نیست که اهل این زمانه دو ثواب دارند، ثواب دو ثواب، و ثواب، ثواب اول. بخشش دومین بیماری مهم است. اما اول این بود به دلیل سرایت پذیری خیلی بالاتر از این ویروس و دلیل تغییرات ژنتیکی بسیار زیاد است، بخشی از آن کمتر واکسن است که از آن رخ می دهد. بنابراین میزان مصرفیان ما برابر می‌شود. این دین واقعی غرب است. مرگ و مرض چه فرقی دارد مرگ و مرگ چه تفاوتی بین مرگ و مرگ چیست تفاوت مرگ و مرگ چیست؟ علاوه بر این در صورت شدت بیماری یک سوم می شود، تعداد موارد به شش برابر می شود، آن وقت انتظار داریم که تعداد مرگ و میرها حتی بالاتر از مرگ و میرهای پنجم باشد.

احتمال نزدیک شدن آمار مرگ‌های اومیکرون به رکورد دلتا وجود دارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد موارد مرگ و میر ما در اومیکرون به میزان چند صد نفری موج پنجم در روز میرسد، گفت: پیش بینی من این نیست که تعداد مرگ و میرها به میزان بالاتر از پیک پنجم برسد. دلیلی وجود ندارد که امروز اینگونه نباشد. ما هیچ مدرکی نداریم که نشان دهد این اولین بار است که تجربه خوبی داشته ایم و تجربه زیادی در این کشور داشته ایم. دقت داشته باشید که قله موج دلتا ما اواخر مرداد ماه بود. وضعیت امروز جهان چگونه است؟ بنابراین ما موج پنجم را با افزایش تعداد غیر واکسینه سر پشت گذاشتیم. در آن زمان، نه درمان بود، نه علاج، نه درمان، نه درمان، نه درمان و نه درمان. در نتیجه هیچ راهی بهتر از بادهای دیگر جهان وجود ندارد. هیچ راهی برای مردن بهتر از مردن نیست. اما ما به مرگ نزدیک نیستیم و مرگ نزدیک سفره نیست. کمااینکه پیش‌تر گفته بودم که سه رقمی شدن تعداد مرگ‌ها محمتمل این افتاق افتات است.

دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی مقابله با کوید -19 اضافه کرد: اگر بخواهم یک جمله خلاصه بگویم، میگویم که تعداد مرگ به عنوان یک رابطه ریاضی ساده، تابعی است از تعداد موارد جدید بیماری ضربدر شدید. دال حال حاضر شدت بیماری قادری کاهش یافته است، در آن سو تعداد موارد بالاتر رفته است. حالا رفتار ما تعیین می‌شود که این موارد چقدر بالاتر از بورود است. در واقع رفتار ما تعیین می کند و اگر تصمیمات و محدودیت هایی که حالا در حال اعلام و اجرا است، در نیمه دی ماه باید اجرا و اجرا می شود، الان بر خود را نشان میداد. همه ی فریادها در این هنگام همان فریاد عالم مهار بود. اگر در زمان محدود باشیم، می توانیم کیفیت خدمات خود را افزایش دهیم.

به قله خلاصه ششم اسفند میرسیم

یونسیان با اشاره به اعمال محدودیت در شرایط موجود اثر برزای نمی‌گذارد، گفت: در واقع تنها ما بیمار نیستیم و تنها کسانی که مریض نیستند مریض هستند. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید. اما ما هم در این موج علی‌رغم اینکه چه خوش بین بودم که برای یک بار هم می‌شود و پیش می‌آید که اتفاقات رخ دهد، عکس العمل نشان بدهیم، اما باز هم منتظریم تا آن واقعه با تمام شدت خود را نشان دهد، بعد از واکنش نشان بدهیم. واکنش در این شرایط واقعاً تأثیری در دیدیت نخواهد داشت. البته سودی ندارد که با آن کاری داشته باشیم، سودمند است. اما باید بگویم بهترین قسمت تجربه این است که راه طولانی و تجربه زیادی دارم. اگر این محدودیت ها را رعایت کنید که ما آنقدر انتقال را کاهش دهید تا در واقع قله مان بالا نرود و از طرفی از جمله درمان کادر درمان، مدیریت و تخته های بیمارستانی را در نظر بگیریم، امیدوارم که تعداد مرگ های ما خیلی بالاتر باشد. نرود و بتوانیم این موج را بدون تلفات سنگین پشت سر نگذاریم. ولی بالاخره باید بیریم قبل از اینکه سیل بیاید، باید مسیل مان را لایروبی کنیم. اما قرار نیست اولین نفری باشیم که از رودخانه می گذریم و اولین نفری نیستیم که از رودخانه عبور می کنیم.

این اپیدمیولوژیست در پاسخ به این سوال در اسفند ماه به قله موج ششم میرسیم یا خیر، گفت: هر چقدر که کمتری صورت بگیرد، شما سریعتر بالا میروید و به قله میرسید و ما، چون این هواها را نمیتوانیم و چیزی را در نظر بگیریم. یکی دیگر همان چیزی است که در گذشته داشتیم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما