گزارش های تضمین کیفیت منتشر شده در Tribune

[ad_1]

سایت Statista نتایج جالبی از بررسی سرعت مشتریان منتشر کرده است. این مطالعه به خوبی نشان می دهد که مرزهای مردم آمریکا، حتی پس از یک مورد منفی در تجربه خود، تصمیم گرفته اند خود را جایگزین کنند. این آمار برای هر کسب و کاری که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه نمی دهد مانند یک کابوس وحشتناک است.

نتایج همچنین نشان می دهد که افرادی که در صورت کشف خدمات پشتیبانی بد، تجربیات خود را با 15 نفر دیگر به اشتراک می گذارند. آمار نشان دهنده اهمیت تعامل با مشتری است. در عین حال، آنها در تلاش های تجاری خود موفق هستند و به روشی ادامه می دهند که رضایت مشتریانشان را جلب نمی کند.

کسب و کارها دائما به دنبال رضایت بیشتر مشتریان هستند تا آسایش خود را از دست ندهند. کسب‌وکارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، در پیگیری مشتریان و عدم حضور ارتباطی مشکل دارند. علاوه بر این، رقابت زیادی در دنیای آنلاین وجود دارد و مشتریان به احتمال زیاد با ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می توانند امرار معاش کنند.

در بین کسب و کارهای آنلاین، کسب و کارهایی که پلتفرم هستند به سختی راهی پیدا می کنند. پلتفرم ها در واقع دو نوع مشتری دارند و در هر دو جهت باید حداکثر رضایت را بگیرند و این دو مشتری را به شکلی مناسب به هم متصل کنند تا برند آسیب نبیند.

خدمات تریبون جدید برای رضایت بیشتر مشتریان

تریبون همواره مورد توجه مشتریان خود بوده و اقدامات مختلفی را انجام داده است. هدف تریبون نه تنها جلب رضایت حداکثری مشتریان، بلکه تبدیل آن به مدل کسب و کار و تفکیک مشتریان برای سایر مشاغل است.

تریبون همیشه به خدمات ناشران و تبلیغ کنندگان برای ارائه خدمات بهتر گوش داده و از آنها استفاده کرده است. یکی از مسائلی که در ماه های اخیر با تعداد کسب و کارهایی که با آن مواجه هستند، نبود تضمین کیفیت برای انتشار گزارش است. این دادگاه برای حل این مشکل مذاکرات مختلفی را با رسانه ها انجام داده و در نهایت با بررسی ها و ارزیابی های متعدد خود کیفیت بخشی از کسب و کار را برای تبلیغ کنندگان تضمین می کند تا بتوانند تبلیغات خود را انجام دهند. با راحتی خیالی

البته در مواردی که تریبون ضمانت دارد، از رسانه ها هم امتیاز زیادی وجود دارد. اما اتفاق نظر بر این است که برای شفافیت بیشتر، مبلغان باید نرم‌تر عمل کنند و رسانه‌ها قوانین و مقررات خاص خود را دارند. دادگاه مربوط به کارت که موارد زیر را انجام می دهد، تضمین کیفیت است تا آن را از سایر رسانه ها متمایز کند، و برای سایر رسانه هایی که کارت زیر را نیز دریافت می کنند:

  1. نمایه سازی به معنای در رسانه است
  2. با پیوندهای گزارش دائمی پیگیری کنید
  3. ویرایش رپورتاژ با اجازه آگهی دهنده
  4. همیشه یک لینک وجود دارد

در این 4 مورد، بالاترین سطح نظارت از سوی آگهی دهندگان بوده و رسانه ها همواره به این موارد توجه داشته اند. اما جایی برای اعلام آنها وجود ندارد. تریبون در این سمت جاده است تا رسانه خیالی راحت را انتخاب کند که متناسب با نیاز شما باشد و از انتخاب شما آگاه باشد. از یک سو بهتر است رسانه ها به صورت اصولی و شفاف به مشتریان خود توضیح دهند که از هر یک از شرایط اجتناب کنند.

چگونه یک رسانه را با ضمانت تشخیص دهیم؟

در پنل تریبون، فهرست رسانه هایی که برای تضمین کیفیت مورد بررسی قرار گرفته اند، مشخص شده است. شما می توانید لیست کاربران را به تنهایی مشاهده کنید. در صورت تضمین حضور شما در رسانه، گزارش باید منتشر شود و طبق شرایط در نظر گرفته شده، کلیه مبلغ از شما کسر خواهد شد.

نیازی نیست مبلغان زیر نظر داشته باشند و هزینه هایی که متحمل می شوند هدر نخواهد رفت. سایر رسانه ها در صورت شفافیت، می توانند مفاد آیین نامه رفتاری را که در کارتل گنجانده شده است، رعایت کنند و تمامی کاربران و تبلیغ کنندگان می توانند در زمان انتخاب و انتخاب، این موارد را رعایت کنند. سپس تصمیم خود را بگیرند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما