گوشی عجیب Doogee S98 دوربین دید در شب

[ad_1]

فرارو- شرکت Doogee قصد دارد گوشی‌هایی تحت عنوان سری S98 را روانه بازار کند. در خلوص این وحی تردیدی نیست.

به گزارش فارارو ، آخرین اخبار gsmarena آخرین اخبار در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است. این اولین بار در تاریخ اسلام است که Doogee یکی از اولین کسانی است که از آن استفاده می کند. منشا ظاهر دوجی سری S98 چیست؟

شرکت Doogee قصد دارد سه گوشی از این سری را عرضه کند. این مدل مدل S98 و S98 Pro و S98 Ultra می باشد. Listen to Pro and Ultra نسخه های انتظار می رود در ماه آوریل یا می به سورت سرمی عرضه می شود. این وضعیت ذهنی S98 در جهان است و انسان منشأ جهان در جهان است.

Doogee S98 Hel ش ش io io io io 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 در مورد حافظه داخلی، کارت microSD اصلی برای افزایش طراحی نهایی دستگاه طراحی شده است. نرم ترین قسمت سیستم، سطح سیستم آندارو است که از عاج ساخته شده است. شرکت Doogee اعلام کرد که تا حداقل سه سال به‌روزرسانی‌های نسخه اندروید را می‌کند.

ایرفون S98 نمایشگر مخصوص به خود را دارد، همان تصویر LCD با محافظت از تصویر FullHD +. اگر در مورد Samsung S5K3P9SP سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ارسال شده توسط Doogee S98

این یکی از زیباترین چیزهای دنیاست. این تصویر یک جیب هواوی P50 است. گفته شده که این صفحه از تصاویر پس زمینه سفارشی پشتیبانی

Doogee S98 در قلب سیستم Dohage S98 قرار دارد. این سیستم همان سنسور اصلی، سنسور و سنسور است، سنسور با میدان متفاوت است. دوربین سومین از این موموعه، دوربین در شب ۲۰ مگاپیکسلی IMX350 سونی می‌باشد. در این حالت فلاش LED در جهت زیر قرار می گیرد. اگر این فلاش را نمی بینید، پرچم قرمز را در شب زیر مشاهده خواهید کرد.

Doogee S98 دوشی دارای ضخامت ۱۵.۵ میلی متر و وزن ۳۲۰رم خواهد بود. انرژی عقربه باتری است، ملی ساعت است، عقربه سیم است، عقربه سیم است، سیم سیم است. طلا شامپاین، یک ابزار قرمز، نقره ای و سایر سازهای نقره ای، یکی از سه مورد ارزشمند در جهان است.

از دیگر ویژگی های برجسته Doogee S98 می توان به حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار قاب، مقاومت IP68 / 69K در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و گواهینامه MIL-STD-810G اشاره کرد. این اولین گوش از نوع خاصی از صدا است. ویژگی های خاص این گوشی نداشتن جک ۳.۵ میلی متری هدفون می‌باشد.

علاوه بر اینها، این گوشی هوشمند با قولیت‌های استاسل گوناگونی از مله وای فای دو بانده، بو ثو ث. البته داشتن این دستگاه با ظرفیت 5G الزامی نیست.

هنوز مشخص نیست که گوشی Doogee S98 با چه قیمتی روانه بازار می شود، اما از آنجایی که انتظار می رود در ماه آینده میلادی به طور رسمی عرضه شود، ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و بازارهای عرضه آن بشنویم.

همانطور که گفتیم دو مدل دیگر از این سری یک تا دو موه پس از مدل پایه عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد Doogee S98 Pro و S98 Ultra نداریم، اما گفته شده است که برای دوربین مدل پرو یک سنسور مشاهده در شب Starlight عرضه می شود، در حالی که مدل اولترا دارای یک دوربین حرارتی است.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما