گوشی پرچمدار مرموز Nothing

[ad_1]

فرارو- آقای Carl Pei، کارآفرین اینترنتی چینی-سوئدی و بنیانگذار شرکت Nothing، به تازگی توییت های رمزی منتشر شده است که توسط حساب کاربری اندروید و کوالکام پاسخ داده شده است. این توییت‌ها ظاهرا به عرضه گوشی هوشمند آینده‌ی هیچ اشاره‌ای ندارند.
به گزارش فارارو ، پیت لاو، موسس وان پلاس، یکی از بنیانگذاران وان پلاس است. در این مورد، شرایطی که OPPO در ماه سپتامبر ایجاد می شود، مانند پوشاک است. این شرکت جدید اهداف بی سیم Nothing Ear (1) را در بازار عرضه کرده است و اکنون به نظر می رسد که قصد دارد دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد و در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند خود باشد.
اخیرا فاش شد که برند هیچ چیز بر روی چند محصول دیگر به جز اهداف TWS کار می کند و آخرین مکالمه در توییتر بین کارل پی، اندروید و کوالکام نشان می دهد که گوشی هوشمند هیچ چیز به زودی عرضه می شود.
کارل پی در یک توییت جدید نوشته “بازگشت به اندروید” و سس افافه کرده “اندروید ۱۲ خوب است!”. در مورد مرگ کارل پی هم همینطور است.مرگ کارل پی. نماد رسمی دستگاه اندرویدی به شرح زیر است: “ما سخت افزارهای زیادی در سطح داریم.”

گوشی پرچمدار مرموز Nothing
این مهمترین چیز در جهان امروز است. اما زبان جدید تاجیکی پیچیده تر شده است. این روایت رسمی شورشیان سانسکریت تاجیک است و معنای واقعی آیات قرآن همین است. نان که اسنپدراگون محصول شورت کوالکام از مورح‌ترین پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند در بازار است.
همه این موارد به اختمال ورود شرکت با توجه به اینکه بنیانگذار این شرکت به طور غیررسمی این مطلب را توییت کرده است، انتظار میرود در روزها یا هفته های آینده، خبرهای رسیدن به رسمی تر اعلام شود.
Manu Sharma م مدیر شرکت هیچ چیزی در این محصول وجود ندارد. خود تبلیغی بی شرمانه برای بالارد و یک معامله عالی برای یک چاقوی کوچک و منظم برای شما.
مهمترین چیز در دست ها قدرت لباس است. این یک محصول جدید نیست، این یک محصول جدید است، این یک محصول جدید است، یک محصول جدید است، یک محصول جدید است، یک محصول جدید است، یک محصول جدید است، یک محصول جدید است.
اگه میخوای خوش بگذرونی باید خوش بگذرونی اگه خوش گذرونی باید خوش بگذرونی. من علاقه ای به این محصول جدید ندارم، نمی خواهم در همان روز در بازار رقابت کنم. با توجه به قیمت گذاری شرکت Nothing برای هدفون بی سیم Ear (1)، انتظار میرود گوشی هوشمند آینده این شرکت یک «قاتل پرچمدار» باشد که هدف آن مقابله با گوشی های شاخص است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما