آموزشگاه کنکور – 10 تا از بهترین کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی تهران و ایران

1. ببخشید با کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور مهروماه (3پایه) آشنایی دارید ؟ در پکیج آمادگی کنکور و 1401 نکات تجربی و ریاضی کنکور همه چیز را حضوری برای شما توضیح داده ایم! سلام استاد برای ادبیاتعمومی انسانی بین همه منابعی که موضویی معرفی کردین کدوم بهتره واسه ۱۰۰ زدن؟ این منابعی که فرمودین برا همه پایه ها صدق میکنه؟ اگر نظام قدیم هستید و احساس نیاز به کتابی برا پوشش بعد آموزشی می کنید کتاب ریاضیات جامع خیلی سبز برای رشته ی ریاضی و همینطور ریاضی با طعم آلبالو انتشارات کوله پشتی برای شما مناسب است. برای شیمی 1401منبع اول ک خیلی سبزه رو ب عنوان تست اموزشی کارکنیم، برای منبع دوم برای تست سنجشی کدوم کتاب روپیشنهادمیدین؟ برای کنکور سال ۱۴۰۱ ، فیزیک میکرو طلایی جامع، چاپ سال ۱۳۹۷ رو باید تعویض کرد یا خیر؟ اولین کاری که یک داوطلب کنکوری برای رسیدن به موفقیت انجام می دهد ثبت نام در کنکور می باشد .

این موضع باعث میشه تا مشاور بتونه خیلی خوب یک داوطلب کنکور سراسری رو درک کنه و برای مخاطب هاش راهنمایی های سازنده ای رو برای موفقیت داشته باشه. همان طور که اشاره کردیم حوزه فعالیت آموزشگاه های علمی در زمینه کنکور پیرامون آموزش، از درس های پایه، درس های دوران متوسطه، کنکور، آزمون های تیزهوشان، المپیاد ها گرفته تا آماده شدن برای آزمون های تخصصی علمی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین برای آماده سازی افراد در مقاطع دکتری و بهترین رشته های دانشگاهی است. مدت زمان آماده سازی داوطلبان برای حضور در جلسه کنکور سراسری، نسبتا محدود می باشد. من تو یه کانالی دیدم یکی از مشاوران با قاطعیت هر چه تمام میگفت کنکور هفته ی دوم یا سوم مهر برگزار میشه! اول از هر چیز باید بدونی چی میخوای و چرا میخوایش. به نظر تون میتونم توی یک و نیم ماه دهم رو از اول تستی با مرور بخونم یا زمان بیشتری بزارم ؟ اگر به کلاس کنکور می روید ، جزوه ی مناسبی دارید یا دی وی دی های آموزشی تهیه کرده اید می توانید در مرحله ی اول از کتاب ریاضیات تجربی آبی قلم چی استفاده کنید. سلام اقای افشار خواهش میکنم جواب سوالمو بدین.خواهر من سال دوازدهم ریاضی هست ازسال یازدهم تا همین یک ماه پیش مریض شد و اصلاااا نتونست درس بخونه الان یک ماهه شروع کرده برای امتحان نهایی بخونه ولی شیمی رو اصلا متوجه نمیشه به نظر شما چیکار کنه از چه منابعی استفاده کنه !

یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در شیراز پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در شیراز را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید! مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی خویش در شیراز، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چرا که برترین مشاوان تحصیلی دنیا و برترین روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست. هندسه پایه آبی قلمچی از معدود کتاب های سری آبی قلم چی است که درسنامه و پاسخنامه ی خوبی نیز دارد. و متونیم آزمون های 15آذر،20 دی و 15 فروردین قلم چی رو برای جمع بندی (سه روز یک بار) بزارم ؟

مفهوم درس به خوبی بیان می شود و مطالب چند بار تکرار می شوند. مطالب توضیح داده شده همه از مفهوم بررسی می شوند؛ در طی سال به دانش آموزان با سطوح متوسط و پایین تر پیشنهاد می شود.این استاد از نظر روحی و انگیزشی نیز با دانش آموزان ارتباط خیلی خوبی برقرار میکند و علاوه بر مدرس ریاضی میتواند یک سخنران انگیزشی کنکور نیز تلقی گردد. در این بخش می خواهیم بهترین منابع کنکور رشته ریاضی در درس حسابان را در سه سطح معرفی کنیم. تجربه کسانی که از خدمات موسسات مشاوره کنکور استفاده کردهاند نشان داده است که بازده فعالیتهای تحصیلی دانش آموزان در صورت انتخاب بهترین موسسه و مشاور برای دریافت خدمات کنکور با افزایش چشمگیری همراه خواهد شد و داغ شدن بازار کنکور در ۱۰ سال اخیر زمینه را برای گسترش و پیشرفت مجموعههای مختلف فراهم کرده است.

زمانی که افرادی نظیر سینا تهرانی ، پوردستمالچی ، ایمان سرورپور و میرصادقی هنوز یک دانش آموز ابتدایی یا راهنمایی بودند، او به کار مشاوره تحصیلی مشغول بود. اهداف تا پیش از داشتن برنامه بر تحقق آنها جز یک فانتزی چیز دیگری نیستند. مشاورانی که از تجربه نسبتا بالایی برخوردارند، مبنای کار خود را بر اساس شناخت توانایی ها و نقاط ضعف داوطلب قرار می دهند و با لحن و نیتی محبت آمیز و دلسوزانه نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف این افراد اقدام می نمایند. منابع گاج و خط سفید برای شروع کار زبان بهتر هستند ولی خب شما باید روش مطالعه زبان هم بلد باشید . برای قبولی در رشته های پرمتقاضی از جمله پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه های دولتی یا غیردولتی و همچنین برای قبولی در رشته های مهندسی پرطرفدارتر، رشته حقوق و سایر رشته های پرمتقاضی در یک دانشگاه دولتی معتبر از جمله رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان باید حداقل از ۹۸ درصد رقبا بهتر عمل کنید و جزو ۲ درصد برتر داوطلب های کنکور باشید. در صورتی که در بین لیست مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور کشور به هنگام انتخاب رشته دست به انتخاب بزنید، باید مشاور مورد نظر بتواند به شما در رابطه انجام انتخاب رشته کمک نماید.

ما در ایران آموزشگاه سعی نمودیم تا ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری شیراز را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … برای آمار و احتمالات رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی انتشارات گاج پیشنهاد می شود. ریاضیات گسسته گاج میکرو طبقه بندی برای نظام قدیم و کتاب گسسته و آمار و احتمال میکرو طلایی گاج برای نظام جدید جزو منابع خوب این درس هستند. سلام خسته نباشید من برای زبان انگلیسی خیلی سبز جامع رو تهيه کردم. چند سال پیش یه سایت خبری متنی رو درباره همین موضوع کار کرد. و برای من که ۱۴۰۰ کنکور دارم بنظرتون از تابستون ریاضی جامع کار کنم یا با کتابهای قبلیم سال به سال؟ با سر نخی که مشاور در اختیار شما قرار میدهد، آمادگی شما برای شرکت در کنکور و پاسخ دادن به سوالات، بیشتر خواهد شد. بین گاج نقره ای و خیلی سبز پیشنهاد شما برای فیزیک چیه؟ دردرس فلسفه ومنطق انتشارات مشاوران بهتر است یاخیلی سبز؟ بهترین منبعذدرس فلسفه و منطق رشته ی انسانی کتاب خیلی سبز است گرچه کتاب فلسفه و منطق انتشارات مبتکران آقای حجازی نیز کتاب خوبی است.

سلام برای منطق فلسفه پایه مشاوران بهتره یا گاج؟ شما کنکوریها معمولا برای انتخاب یک مشاور از آشنایان و دوستان خودتون پرس و جو میکنید. ما در مجموعه مشاوران ۱۰۰ این امکان را فراهم کرده ایم که قبل از پرداخت هرگونه هزینه ای، دانش آموز و مشاور یک جلسه مستقیما با یکدیگر صحبت کنند تا توافق های لازم صورت گیرد و ابهامات قبل از شروع مشاوره و برنامه ریزی رفع گردد. هرچند مؤلف کتاب کنکور اتمی هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و در کنکور سراسری نودو شش چند رتبه سه رقمی را روانه دانشگاههای خوب تهران کرده است اما انتظارات از این مشاور تحصیلی با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا دیبازر با تغییر سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. حتما مشاوری انتخاب کنید که مسیر کنکور را با موفقیت طی کرده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد.

شما برای رسیدن به این اهداف نیازمند راهنمایی هستید که مسیر را به شما نشان دهد تا بتوانید در مسیر خود حرکت کنید و روز به روز به اهدافتان نزدیک تر شوید.این زاهنما همان مشاورتان است پس مهمترین کار در ابتدای کنکور این است که مشاوری را انتخاب کنید که به کار وی اعتماد داشته باشید. با سخت گیری های صورت گرفته و تخلف های فاحشی که توسط طراحان سوالات اتفاق افتاده است، احتمال کمی برای طرح مجدد این گونه سوالات در کنکور ۱۴۰۱ وجود دارد، اما به طور قطع این اتفاق غیرممکن نیست. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز میتواند به شما در این زمینه کمک نماید. بهترین کتاب تست فارسی برای دانش آموزان متوسط و ضعیف ، کتاب های هفت خان خیلی سبز در مبحث های قرابت، آرایه، دستور و لغت است.

کتاب هندسه ی تحلیلی انتشارات خیلی سبز از سایر گزینه ها برای این درس بهتر است گرچه اگر علاقه ای به تست های سنگین تر داشتید مانند هندسه ی پایه برای حل تست بیشتر به سراغ هندسه ی تحلیلی انتشارات نشر الگو بروید. در تاریخ و جغرافیا رشته ی انسانی اولویت با متن کتاب درسی است و بعد از آن می توانید به سراغ سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه بروید. همچنین کتاب لقمه ی مهر و ماه خانم چینی ساز اگر سطح خوبی در درس اقتصاد دارید مناسب است. اگر دواطلب نظام جدید هستید و دنبال کتابی برای بعد آموزشی ریاضیات میگردید به شما ریاضیات جامع مهر و ماه را پیشنهاد می کنیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین مشاور کنکور گرگان وب سایت خود باشید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما