شما می توانید کیک و پارکت لمینت آرتا خود را نیز میل کنید

پارکت لمينت آرتا (ARTA) توسط گروه صنعتي آرتا و با نام تجاري آرتا کليک تحت ليسانس کمپاني يونيلين بلژيک در اردبيل توليد مي شود و اولين پارکت ايراني مي باشد؛ مزیت پارکت آرتا عبارتست از:ضمانتنامه 10 ساله براي فضاي مسکوني و 5 ساله براي فضاهاي اداري ،پارکت آرتا مقاوم در برابر خط و خش ،کلیک پارفین دار پارکت آرتا آن را در برابر آب مقاوم می نماید، لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا میشود، ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی، این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند، نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمیکنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمیباشد. لمينت معمولا مستطيل شکل هستند و ابعادي در حدود عرض بين 14 تا 25 سانتيمتر و طولي بين 120 تا 140 سانتيمتر دارند، ضخامت لمينت ها معمولا 7، 8 ، 10 و 12 ميليمتر است، لمينيت را به کف نمي چسبانند، بلکه در ابتدا يک لايه فوم به ضخامت 2 ميليمتر را بروي کف پهن مي کنند، و لمينت را روي فوم نصب مي کنند، لمينت ها دور تا دور و در هر چهار ضلع داراي شيارهايي (کليک) هستند که در هنگام نصب شيارها در يکديگر قفل مي شوند يا به اصطلاح کليک مي شوند و همين کليک ها عامل ثابت نگهداشتن لمينت ها بر روي کف مي باشند، و به همين علت نوع کليک لمينت انتخابي بسيار با اهميت است.

  1. طرح سنتی
  2. پارکت لمینت را تهیه کنیم؟
  3. طرح های مدرن
  4. آرتا پان
  5. تعداد بسته در هر پالت 60 بسته
  6. تعداد تایل در هر بسته 8 عدد

براي مشاهده قيمت پارکت لمينت آرتا کليک نماييد. لمینت آرتا – پارکت آرتا را با بالترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما تهیه نمایید , فروش پارکت آرتا و لمینت آرتا در سایت دکورینو ,در طراح ها و رنگ های مختلف. لمینت ها بر خلاف پارکت چوبی مستقیما از چوب درخت تهیه نمی شوند. جنس مغزی پارکت لمینت HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد، که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی پارکت لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش می یابد. کفپوش از جنس PVC است و يا به عبارتي پلاستيکي مي باشد و از امتيازات آن قابل شستشو بودن آن است، کفپوش در ابعاد مستطيلي تقريبا در ابعا 15 سانتيمتر عرض و 90 سانتيمتر طول در بازار موجود مي باشد، کفپوش را براي نصب به کف مي چسبانند، کفپوشها داراي ضخامت 2 و 3 ميليمتر مي باشند، نصب کفپوش نسبت به لمينت زمان بيشتري مي برد، کفپوش ها را معمولا در فضاهاي اداري و تجاري استفاده مي کنند که نياز به شستشوي مداوم است، در منازل مسکوني معمولا فقط در آشپزخانه ها که احتمال ريزش آب همواره وجود دارد نصب مي شود، بلافاصله پس از نصب کفپوش ميتوان اسباب را روي آن چيد، از نظر قيمت کفپوش از لمينتارزانتر است اما به دليل گرانتر بودن اجرت نصب و زير سازي، نهايتا قيمت تمام شده کفپوش و لمينت بسيار به هم نزديک است، البته با توجه به اين نکته که کفپوش کف زيرين خود را خراب ميکند و قابليت کندن و نصب مجدد در فضايي ديگر را ندارد و همچنين از نظر زيبايي نسبت به لمينت در رده پائين تري قرار دارد.

پارکت لمینت آرتا

با توجه به این که قیمت یک محصول در میزان فروش آن بسیار موثر می باشد، از این جهت این برند توانسته است بخش اعظم بازار را در اختیار خود بگیرد. ممکن است این کار هنگام نصب آخرین ردیف تایل یا در محلی که محدودیت فضا دارد یا غیر ممکن است، ضروری باشد. در دومین مورد از مقایسه پارکت ترک و پارکت ایرانی میتوانیم به مقاومت پارکت های ترک اشاره کنیم. از مزاياي اين نوع كف پوش مي توانيم این موارد اشاره کنیم: لمينيت مستقيما بر روي كف چسبيده نمي شود بلكه توسط شيار هايي كه دارد در هم قفل مي شود و همچنين بدون استفاده از چسب نصب مي شود، به علت نصب فوم در زير آن مانند نوعي عايق صدا ، حرارت و برودت عمل مي كند، قابل حمل است و مي توانيد در صورت نقل مكان به فضاي ديگري لمينيت ها را با خود به مكان جديد ببريد، در برابر آب مقاوم است، سرعت نصب آن بسيار بالا است، تنوع در رنگ و طرح هاي آن زياد است و از لحاظ هزينه مقرون به صرفه تر از ديگر كف پوش ها است . دلیل این مقاومت زیاد پوششی(از جنس پلاستیک) است که روی سطح این پارکت قرارگرفته می شود و از آن ها در مقابل خط و خش تا حد زیادی نیز نگهداری می شود..

به لاتین : ARTA.

گروه صنعتی آرتا با کنترل دقیق و سرویس مناسب در تولید محصولات خود به طور قطع غیر قابل رقابت در بازار کنونی پارکت در ایران می باشد. شرکت تولیدی پارکت لمینت آرتا در اردبیل است. وجود کلیک در هر چهار طرف پارکت لمینت آرتا نیز ضامن یکنواختی این کفپوش پس از نصب می باشد. شایان ذکر است که در بعضی از مناطق کشور که باران بسیار زیاد میبارد و رطوبت در همه روزهای سال فراوان است توصیه میشود از پارکت لمنیت به جای پارکت چوبی استفاده شود.. جایگزین کردن پارکت لمینت نو با کهنه هزینه بر است و برای هر شخصی مقرون بصرفه نمیباشد. برند پارکت لمینت به لاتین : ARTA. برند پارکت لمینت : آرتا. می خواستم براورد قیمت پارکت لمینت برای آشپزخانه 15 متر مربعی جهت خرید واجرا را در شاهین شهر اصفهان ارسال فرمایید . از معايب آن ها هم مي توان از اين موارد نام برد: زيبايي كمتري نسبت به پاركت و لمينيت دارد، نياز به زير سازي دقيق تر دارد، دوام بالاي آن و احتمال كمتر آسيب ديدن اجسام شكستني در برخورد با اين نوع كف پوش است.

هانتر که برای مشاهده آن بر روی نام آن ها کلیک نمایید.

ترب یک مرکز خرید است که قیمت هر محصول را از هزاران فروشگاه معتبر اینترنتی نشان میدهد. توضیحات. قیمت هر متر مربع : 89000 تومان. متراژ تایل در هر بسته بندی 1.96 متر مربع می باشد. پارکت لمینت آرتا یکی از محصولات پرفروش در طیف گسترده این متریال است. سری های مختلف پارکت لمینت آرتا داری ضخامت 8 میلیمتر و ابعاد متفاوت با توجه به سری تولید شده میباشند و هرکدام از سری های لمینت آرتا شامل قیمتی منصفانه و جداگانه میباشد، اما کم نیستند کارخانه هایی که محصولات بی کیفیت مشابه را با برندهای متفرقه تولید می کنند و با قیمتی بالاتر از پارکت لمینت آرتا به بازار عرضه می کنند. مزیت پارکت لمینت آرتا: 1-ضمانت 10ساله. 2-قیمت مناسب نسبت سایر برندهای پارکت لمینت های ایرانی. برندهای که مشابه قیمت و کیفیتی پارکت لمینت آرتا می باشند عبارتند از پارکت z4 ، پارکت دکو ، پارکت ماسیمو ، پارکت هانتر که برای مشاهده آن بر روی نام آن ها کلیک نمایید. پارکت لمینت آرتا | Arta کد 765. ٪7. قیمت مناسب نسبت به کیفیت پارکت آرتا، تنوع رنگ بندی بسیار زیبا پارکت لمینت آرتا است که شما مشتريان محترم را از خريد خود آسوده خاطر مي نمايد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پارکت ها میتوانید مقاله (تفاوت پارکت چوبی و پارکت لمینت) را مطالعه کنید.

سیستم کلیک می تواند در هر مکان و در هرجا استفاده شود .

پانل ها را در مکان هایی که دسترسی به آنان مشکل است قرارداده و آنها را یکی بعد از دیگری با استفاده از چکش یا قطعه ضربه زن یا اهرم در یکدیگر جا بزنید . این محصول با نام سدار و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. سیستم کلیک می تواند در هر مکان و در هرجا استفاده شود . بسیاری از خانمها برای شستشو و تمیزکردن و نظافت منزل از سفیدکنندهها و پاک کنندههای اسیدی بسیار قوی استفاده میکنند که اگر هنگام استفاده از این مواد مقداری از آن روی پارکت ها بریزد به هیچ عنوان جای نگرانی نیست . لمينت به کف زيرين خود آسيب نمي زند و مي توان تا چند بار آن را جمع و در محل ديگري مجددا نصب کرد. بر همین اساس آرتا کلیک در جهت حفظ سلامتی مشتریان خود اخذ استانداردهای سلامتی را بر خود واجب دانسته تا سلامت جسم و روح آنان را تضمین نماید. یا روش دیگر این است که به صورت شماتیک یک نقشه روی کاغذ رسم کنید و اندازه هر دیوار را روی نقشه بنویسد و همراه خود به دفتر فروش بیاورید تا هنگام خرید کارشناس فروش میزان مورد نیاز پارکت و قرنیز را برای شما محاسبه نماید.

ضعیف ترین Link شما: از آن برای پارکت آرتا استفاده کنید

استان تهران، تهران، شهران پارکت آرتا – نقشه و مسیریاب نشان. پارکت آرتا کد 840 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا کد 780 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا کد 770 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا کد 750 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC3 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. ما از مشتریان خود یاد گرفته ایم بعد از کیفیت، رنگ مهمترین معیار برای انتخاب پارکت است پس پارکت لمینت را از تیره تا روشن و با طرح های چوبی ارائه داده ایم. این کار تضمین کننده این است که یک سیستم نصب کامل خواهید داشت که در آن هیچ شکافی به وجود نخواهد آمد ، شما خواهید توانست از یک پارکت لمینت عالی برای سالیان متمادی لذت ببرید .

پارکت نوعي پوشش براي کف است ، پارکت پوششي مناسب براي کف منازل مسکوني است، که جنس آن از چوب طبيعي درختان مي باشد و در اندازه و ابعاد بسيار کوچک بر روي کف چسبانده شده و پس از خشک شدن روي پارکتها را ساب و سپس لاک مي زنند تا صيقلي شود و جلا يابد، پارکت از نظر خش پذيري دوام زيادي ندارد، و همچنين در اثر وزن سنگين اشياء مانند پايه هاي مبل و کمد و… یکی از محبوترین پارکت های خارجی نوع ترک آن میباشد که در بازار فروش بالایی دارد. ۱- تنوع رنگ: هر نوع طرح چوب که آرزوی آن را داشته باشید آرتا کلیک آن را به شما هدیه می دهد. گروه صنعتی آرتا نیز با ادغام طبیعت و صنعت، کفپوش چوبی با دوام را تحت عنوان پارکت آرتا تولید نموده است. به طور کلی اگر هزینه برای شما مهم نیست و به دنبال پارکت مناسب هستید بهتر است نوع ترک آنرا انتخاب کنید. پارکت ترک اگر اصل باشد در برابر آب مقاومت بسیار خوبی نسبت به خود نشان میدهد. این امر ممکن است بدیهی به نظر آید اما ممکن است در مورد سیستم های دیگر اینگونه نباشد .

دیگه کار همشهریم هست باید تعریف کنم😊😊 ولی قیمت ها بر اساس پارکت ها متفاوت است الان یه سری پارکت هایی وجود دارن که ضداب هستن و برای داخل حمام هم استفاده میشا . الان شوهرم ارتا رو متری 33500 می فروشه ولی مثلا مایستر الان متری 78000و 90000تومنه .. یه پارکت با قیمت مناسب و کیفیت معقول مثل بالتریو متری 60000تا 70000تومنه… سایر خدمات شرکت طرح آذین فروش کاغذدیواری ، کفپوش ، پوستر سه بعدی، دیوارپوش ، قرنیز و چمن مصنوعی می باشد.هدف این مجموعه ارائه سبد کامل از محصولات دکوراسیون داخلی با ارائه خدمات با کیفیت و درنهایت جلب رضایت شما مشتریان گرامی میباشد. با توجه به همه این مزایا و امکاناتی که با هم برشمردیم قیمت پارکت آرتا به نسبت سایر برندها مناسب تر است و توانسته در این امر از رقبای خود پیشی بگیرد پس شما می توانید با توجه به طرح و رنگ انتخابی خود از لحاظ قیمت نیز از قیمت مناسب پارکت آرتا مطمئن باشید و خرید خود را نهایی کنید. سایر خدمات شرکت طرح آذین فروش کاغذدیواری، کفپوش، پوستر سه بعدی، دیوارپوش، قرنیز و چمن مصنوعی میباشد. گروه صنعتی آرتا ، مجموعه ای است با بیش از 40 سال سابقه در امر تولید محصولاتی از قبیل انواع کفپوش های چوبی ، پارکت لمینت ، چمن مصنوعی و موکت ، که به همراه تیمی حرفهای و با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و همچنین پیشرفتهترین امکانات در مجموعه ای به نام آرتا پلاست و با برند تجاری به نام آرتا کلیک که تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک ، و واقع در استان اردبیل است ، به عنوان اولین تولیدکنندهی پارکت لمینت در ایران در حال فعالیت می باشد.

سابقه و تجربه ما سبب شده که نیاز بازار را بسنجیم و با سرمایه گذاری جدید با نام آرتا کلیک به تولید پارکت لمینت اقدام نماییم و اینکه با تولید سالیانه ۱۰۰۰۰۰۰۰ متر مربع به عنوان اولین و تنها تولید کننده پارکت لمینت در ایران و خاورمیانه شناخته می شویم. سرعت نصب لمينت بسيار بالاست به عنوان مثال 100 متر مربع تقريبا در يک روز به اتمام مي رسد و بلافاصله پس از نصب مي توان وسايل را بروي آن چيد، لمينتها به طور معمول آنتي باکتريال و ضد حشره هستند ، لمينت ها نسبت به آب نيز مقاومت خوبي دارند و به راحتي پارکت ، آب را به خود جذب نمي کنند، البته اين به معناي ضد آب بودن لمينت نيست و اگر آبي بروي آن ريخته شد بايستي به سرعت جمع شود، لمينت ها بر اساس ضريب سايشي (پاخور) داراي استانداردهاي مختلفي هستند که با AC نشان داده مي شوند مانند AC2 , AC3 , AC4 ، لمينت از نظر قيمت بسيار ارزانتر از پارکت، سنگ و تقريبا با سراميک در يک رده قرار دارند با اين تفاوت که امروزه از نظر زيبايي همچنان بالاترين رتبه را لمينت ها به خود اختصاص داده اند و از اين نظر با هيچ يک از ديگر متريالهاي کف قابل مقايسه نيستند.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما