یخچال فریزر بالای 100 میلیون تومان

[ad_1]

در رفتنال جی و ساسونگ با یخچال فریزر ساید بای ساید گران ترین مدل های موجود در بازار هستند. اگر در مورد قیمت این یخچال ها بیشتر صحبت کنیم، مدل هایی از این دو برند در بازار وجود دارد که بیش از 100 میلیون تومان ارزش دارند. مثلا یخچال فریزر همسایه و چهار در ال جی مدل MDP860DB که 142 میلیون تومان به فروش می رسد و تنها 30 میلیون تومان از پراید صفر کیلومتر ارزان تر است. یخچال هایی که با آنها آشنا هستید مجهز به ویژگی هایی مانند درب به درب، موتور اینورتر خطی و خنک کننده دقیق هستند و رتبه انرژی آنها کمتر از A + نیست.

یخچال فریزر چهار در در الجزیره; 142 میلیون تومان

به گزارش فرارو، یخچال فریزر ساید بای ساید و چهار درب مدل MDP860DB حدود 142 میلیون تومان قیمت دارد. این رقم آن را به گران ترین یخچال فریزر موجود در بازار امروز تبدیل می کند. وجود درب به در در این یخچال ها مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. یعنی با قرار دادن یک بطری آب یا غذا در درب از باز و بسته شدن درب اصلی جلوگیری می شود. وجود فیلتر سه مرحله ای آب در دستگاه تصفیه از دیگر ویژگی های قابل توجه مدل MDP860DB است. استفاده از فیلترهای بهداشتی در این یخچال ها بوی گوشت، ماهی و سایر مواد غذایی را نیز از بین می برد. یخچال ال جی MDP860DB دارای ظرفیت خالص 709 لیتر بوده و ارتفاع آن به یک متر و 80 سانتی متر می رسد. طول و عرض این یخچال به ترتیب 91 و 92 سانتی متر می باشد. یخچال MDP860DB دارای شش کشو در فریزر است و با رتبه مصرف انرژی A + و رنگ مشکی الماسی در بازار موجود است.

یخچال فریزر بالای 100 میلیون تومان

یخچال فریزر سامسونگ چهار; 120 میلیون تومان

مدل رومانو سامسونگ ساید بای ساید و چهار یخچال فریزر حداقل 120 میلیون تومان به فروش می رسد. بنابراین پس از مدل 142 میلیون تومانی ال جی یعنی MDP860DB، باید مدل رومانو سامسونگ را دومین یخچال فریزر گران بازار بدانیم. وقتی به سایت سامسونگ سر می زنیم متوجه می شویم که کره ای ها تاکید ویژه ای بر فناوری خنک کننده دقیق در این یخچال ها دارند. سیستمی که با کاهش نوسانات دما، کیفیت و طعم غذا را تثبیت می کند. ویترین غذا نیز بدون باز کردن در اصلی، غذاهای محبوب را به راحتی در دسترس قرار می دهد. وزن خالص این یخچال 171 کیلوگرم و دارای پنج طبقه است که دو طبقه آن مخصوص میوه و سبزیجات است. همچنین یخچال دارای نمایشگر LED بوده و مصرف انرژی آن A+ می باشد.

یخچال فریزر بالای 100 میلیون تومان

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی; 107 میلیون تومان

یخچال فریزر همسایه ال جی 334DPB با قیمتی در حدود 107 میلیون تومان یکی از مدل های گران تر از 100 میلیون تومان است. از نظر قیمت باید این یخچال را سومین محصول گران بازار بعد از یخچال فریزرهای چهار در ال جی و سامسونگ دانست. یخچال فریزر ال جی 334DPB دارای پنج درب با بار می باشد. ظرفیت آن 716 لیتر و ارتفاع آن به یک متر و 80 سانتی متر می رسد. این یخچال دارای سه طبقه برای یخچال و دو طبقه برای فریزر است و دو کشو در قسمت یخچال ظاهر می شود. در این یخچال از موتور اینورتر خطی استفاده شده که باعث می شود غذا دیرتر تازگی خود را از دست بدهد. به گفته ال جی، فیلتر Hygiene Fresh همچنین 99 درصد باکتری های مواد غذایی را جذب می کند و از بوی بد مواد غذایی در یخچال جلوگیری می کند. مدل یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی با رنگ نقره ای 334DPB و مصرف انرژی A++ در بازار به فروش می رسد.

یخچال فریزر بالای 100 میلیون تومان

یخچال فریزر چهار در ال جی; 101 میلیون تومان

قیمت یخچال فریزر چهار در مدل MDN73 هم اکنون به 101 میلیون تومان رسیده است. بنابراین باید این مدل را در لیست خود قرار دهیم و بعد از مدل های LG MDP860DB، Romano Samsung و 334DPB LG، مدل MDN73 همین برند چهارمین یخچال فریزر گران قیمت بازار است. یخچال فریزر MDN73 دارای کمپرسور اینورتر خطی، فناوری انجماد سریع، یخ ساز، کولر آبی و سیستم عیب یابی هوشمند می باشد. همچنین فیلتر تازه بهداشتی و سیستم جریان هوای متعدد در این یخچال MDN73 به یک متر و 80 سانتی متر می رسد و حجم خالص آن 567 لیتر است. قسمت یخچال سه طبقه و دو کشور و قسمت فریزر این یخچال دو طبقه و چهار کشو و در سه رنگ سفید، استیل و طلایی موجود می باشد.

یخچال فریزر بالای 100 میلیون تومان

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما