احسان حدادی در کیش 3 میلیون در یک شب!

[ad_1]

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون دوومیدانی روز چهارشنبه 8 دی ماه در قالب وبینار در آکادمی ملی المپیک به منظور تصویب قوانین این فدراسیون برگزار شد.

این نشست با حضور بنیامین شکوهفر معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان، مجلس و استان ها به عنوان نماینده وزارت ورزش و خسروی میدار در اداره کل امور مشترک فدراسیون ورزش برگزار شد.

در ابتدای این نشست هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 1399 ارائه کرد.

یکی از موضوعات حقوقی مطرح شده در قوه مقننه بحث توافق صورت گرفته برای فتو فینیش 70 میلیون تومانی در دوره ریاست جمهوری قبلی بود. این مبلغ در نهایت به 60 میلیارد تومان رسیده است. موضوع در حال حاضر در حال پیگیری است. سرویس زمینی ارتش در محوطه مجتمع خورشید کرانتی نیز در حال پیگیری است.

در ادامه حسابرس، خزانه دار و بازرس گزارش خود را ارائه و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

پنج ماده قانون فدراسیون، ابلاغیه اعتماد و اعتماد و کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان رای گیری و تصویب شد.

هزینه یک شب اقامت در حدادی کیش سه هزار تومان است!

هاشم قبل از رای گیری مجمع برای فروش آپارتمان فدراسیون در تهران به دنبال رضایت اعضای صیامی رفت و گفت: سه آپارتمان داریم که برای فدراسیون بد است، دو پیشنهاد داریم یکی خرید آپارتمان در تهران. و دیگری خرید آپارتمان در کیش آپارتمان در کیش است.

وی در ادامه گفت: مدیران منطقه آزاد کیش در حال همکاری هستند تا بتوانیم در اولین اقدام این سه واحد آپارتمان را قیمت گذاری و بر اساس آن مبادله کنیم. در غیر این صورت خرید و فروش این به نفع ماست چرا که محل اسکان بازیکنان ما در کیش بسیار زیاد است و اکنون هزینه اقامت آقای حدادی شبی سه میلیون تومان است. مزیت بعدی تفاهم نامه ای است که با بلاروس امضا کردیم و می توانیم اردو و دوره آموزشی مشترکی را در کیش بگذرانیم. “

مجمع همچنین فروش خودروهای اسقاط شده توسط فدراسیون را تصویب کرد.

با حدادی تماس بگیرید و کمپ پرتاب را پیشنهاد دهید

در این مجمع با احساس حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا تماس گرفته شد تا درباره برپایی کمپ ساختگی در مجموعه ورزشی آفتاب انجلاب توضیح دهد. وی ادامه داد: به نظر من باید یک کمپ پرش و پرتاب راه اندازی کنیم و مربیان خارجی را به اردو بیاوریم. زیرا این پیشنهاد به تصویب نمایندگان مجلس قانونگذاری رسید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما