اختلاف بر سر لوگوی پرسپولیس; سپاهان «ستاره» را قبول ندارد!

[ad_1]

در رفتن: پرسپولیس و سپاهان به عنوان دو تیم پرافتخار لیگ ایران حال خوشی ندارند. این دو باشگاه گهگاه از نظر مدیریتی به یکدیگر مزاحمت می زنند، علاوه بر تنش در زمین، مستطیل سبز و سکو در طول بازی.

به گزارش فرارو، جدیدترین جنجال در این خصوص مربوط به حذف «ستاره» لوگوی باشگاه پرسپولیس توسط سپوی است. در روز بازی با پرسپولیس، باشگاه سپاهان نه تنها روی پوستر ویژه این بازی تحریک آمیز که سه بازیکن سابق پرسپولیس را به تصویر می کشد، ظاهر شد، بلکه در اقدامی جنجالی ستاره لوگوی باشگاه پرسپولیس را که پیش از این برنده شده بود، نشان داد. به مناسبت کسب 10 عنوان قهرمانی در فوتبال ایران. حذف شد.

اختلاف بر سر لوگوی پرسپولیس;  سپاهان

این سوال که چرا او علیه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان دست به چنین اقدامی زد، روز گذشته سوژه یک رویداد ورزشی و عمومی شد. مدیرعامل سپاهان در واکنش به این موضوع گفت که قوانین فدراسیون فوتبال ستاره پرسپولیس را نشان نمی دهد و دلیلی ندارد که باشگاهش بخواهد آن ستاره را روی لوگو بگذارد. وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما هنوز قوانینی برای ستاره تعریف نشده است، تعبیر در دنیا؛ ستاره کیست و بر چه اساسی می تواند باشد، از بچه ها پرسیدم آیا کدی وجود دارد و شما قانون را زیر پا گذاشته اید؟ با بیان اینکه این یک آیین نامه نیست، سوال این بود که چرا ستاره ها با وجود قوانین پرچم آزادی را به اهتزاز در نمی آورند، گفت: «چون او آسیایی بود. توصیه ما این است که چون او نماینده ایران است، ستاره باشگاه حفظ شود.

صحبت های جنجالی مدیرعامل سپاهان درباره ستاره لوگوی باشگاه پرسپولیس

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به صحبت های مدیرعامل سپاهان

دیری نپایید که باشگاه پرسپولیس پس از این اظهارنظرها اظهارات تندی علیه مدیران سپاهان نوشت که شرح اظهارات وی حاصل خشم بود. باشگاه پرسپولیس در اولین بیانیه رسمی پس از تشکیل تیم مدیریتی جدید، به اظهارات محمدرضا ساکت واکنش نشان داد و مدعی شد که از پرسپولیس عصبانی شده است. در این بیانیه آمده است: پرسپولیس، سروش رفیع، شهریار مقانلو و فرشاد احمدزاده نسبت به اعتراض برخی رسانه ها به انتشار عکس آنها بر روی پوستر لوگوی سپاهان اعتراض کردند. یادآوری می کنیم. طبق اخبار رسیده اعضای تیم فوتبال سپاهان این اتفاق را به شدت محکوم کرده بودند و باز هم عوامل این تیم آن را غیرحرفه ای و اشتباه خواندند.

قرمزها در ادامه سخنان سکوت خود خاطرنشان کردند: از اقدام غیرحرفه ای، غیراخلاقی و غیرقانونی حذف ستاره از روی لوگوی باشگاه پرسپولیس دفاع کردند. در خصوص اظهارات کذب ساکت به اطلاع ایشان برسانیم که باشگاه لوگوی رسمی باشگاه را تغییر داده است. مشکل قابل تشخیص است.

پرسپولیسی ها این اظهارنظرها را “بی سر و صدا” خواند و گفت: اگر مدیرعامل سپاهان که می توان آن را رفتاری تنفرآمیز نسبت به پرسپولیس نامید، به نبود قوانین ستاره گذاری روی آرم پرسپولیس اشاره کند، علامت آن ستاره است.
قرمزها به تغییرات لوگوی خود اذعان کردند و نوشتند: این لوگو با تمام اجزای آن مورد تایید فدراسیون، اتحادیه لیگ و فدراسیون آسیایی است.

باشگاه پرسپولیس سوالی از مدیرعامل سپاهان نوشت و نوشت: چطور است که آقای ساکت ادعا می کند باشگاهش تجارتی است اما به اصول ساده و ابتدایی تجارت با احترام به لوگوی یک باشگاه دیگر پایبند نیست. نماد اصلی هویت او؟! آیا دنبال کردن هواداران زشت چند سال اخیر مقابل پرسپولیس نشان از حرفه ای بودن آن دارد؟! باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر عذرخواهی رسمی این باشگاه و مدیرعاملش است.

در پایان این بیانیه با کنایه از اوج گیری سپان از دهه 1380 به بعد، آمده است: امیدواریم فوتبال ایران به فضای احترام متقابل تبدیل شود و عملکرد و عملکرد برخی افراد با ظهور برخی در اوایل دهه 80 از این فوتبال حذف خواهد شد. در پایان تاکید شده است که باشگاه پرسپولیس صیانت از حقوق معنوی اعضای باشگاه و هواداران محترم را با جدیت پیگیری خواهد کرد و قدم کوچکی در این راستا برنخواهیم داشت.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما