ارائه دهنده اینترنت کره ای از Netflix به دلیل ترافیک سری “بازی یکپارچه” شکایت کرد

[ad_1]

ارائه دهنده خدمات اینترنتی کره ای SK Broadband از افزایش قابل توجه ترافیک شبکه به Netflix خبر داد. ارائه دهنده خدمات ادعا می کند که افزایش ناگهانی تعداد مشترکان Netflix به دلیل مجموعه ای مانند “Squid Game” مدیریت و نگهداری شبکه را برای آنها گران کرده است.

به گزارش رویترز ، اخیراً دادگاهی در سئول حکم داد که نتفلیکس باید هزینه بالای استفاده از این شبکه را به ارائه دهنده خدمات اینترنت بازپرداخت کند. گروهی از قانونگذاران کره ای اخیراً از ارائه دهندگان محتوا به دلیل عدم پرداخت هزینه استفاده از شبکه با وجود استفاده از ترافیک بالا انتقاد کردند.

نتفلیکس می گوید در حال بررسی ادعاهای SK Broadband است و با شرکت مذاکره می کند تا راهی برای رفع مشکل پیدا کند تا کاربران را اذیت نکند. محبوبیت سری بازی های ترکیبی جدید و سایر برنامه ها در این شبکه باعث شد تا نتفلیکس بعد از یوتیوب بیشترین ترافیک را در کره جنوبی استفاده کند.

Netflix و YouTube تنها شرکت هایی هستند که هزینه ترافیک بالای خود را نمی پردازند ، در حالی که بسیاری از شرکت های بزرگ ، از جمله Apple Moment ، Amazon Mazon و Facebook ، هزینه این شبکه را پرداخت می کنند. ترافیک Netflix در SK Broadband از ماه مه 2018 تا 24 برابر افزایش یافته است. SK می گوید که این شرکت 1.2 تریلیون بیت اطلاعات در ثانیه را از Netflix در ماه سپتامبر پردازش کرده است.

SK Broadband از Netflix خواسته تا هزینه خدمات اختصاصی این شرکت را که از سال 2018 در دسترس Netflix بوده و اطلاعات و محتوای باکیفیت بیشتری را به کاربران ژاپن و هنگ کنگ ارائه می دهد ، پرداخت کند.

در همین حال ، نتفلیکس برای تعیین اینکه آیا باید هزینه استفاده از شبکه SK را پرداخت کند یا نه ، شکایت کرده است. این شرکت می گوید مسئولیت Netflix با ایجاد محتوا و انتشار آن به پایان می رسد. با این حال ، یک دادگاه منطقه ای سئول در ماه ژوئن به نفع Netflix رای داد و گفت که ارائه خدمات از طریق SK گران است و Netflix باید این هزینه ها را جبران کند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما