افشای آزار و اذیت ولیعهد سابق عربستان؛ وارونه از سقف آویزان است

[ad_1]

نیویورک تایمز آزار و اذیت ولیعهد سابق عربستان و محل اختفای او پس از دستگیری وی در سال 2020 را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، در گزارشی که اخیراً توسط یک روزنامه آمریکایی منتشر شده، آمده است که محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان سعودی پس از دستگیری در سال 2020 هدف شکنجه از جمله حلق آویز کردن از مچ پا قرار گرفت.

نیویورک تایمز گزارش می دهد که مقامات ریاض شاهزاده سعودی بسمه بنت سعود را که از نوامبر 2019 بدون هیچ اتهامی از جمله دخترش سهود الشریف به دلیل انتقاد از پادشاه، اما چندین فرد برجسته از جمله اعضای خانواده بازداشت شده بود، آزاد کردند. حاکمان و فعالان سعودی همچنان در زندان هستند.

این فهرست به نقل از یک منبع نزدیک به زندانیان سعودی همچنین گفته است که در این فهرست شامل گروهی از فعالان کلیدی از جمله دو پسر ملک عبدالله ملک عبدالله سابق است و گزارش هایی از شکنجه نیز وجود دارد.

نیویورک تایمز می نویسد: معروف ترین زندانی، محمد بن نایف، ولیعهد سابق است که توسط محمد بن سلمان در سال 2017 برکنار شد.

این روزنامه به نقل از دو نفر از افراد آشنا به وضعیت محمد بن نایف که خواستند نامش فاش نشود (به دلیل حساسیت موضوع)، در سلول انفرادی حبس شد و مچ پاهایش از سقف آویزان شده بود و از خواب محروم بود. .

نیویورک تایمز به نقل از همان منابع گزارش داد که در پاییز گذشته، شاهزاده سابق از ویلا نزدیک کاخ سلطنتی الیمامه در ریاض بازدید کرد. به جایی که هنوز هست منتقل شد.

مطلعین همچنین گفتند که شاهزاده بن نایف به تنهایی در آنجا نگهداری می شود، ویلا تلویزیون و سایر تجهیزات الکترونیکی ندارد و او فقط اجازه ملاقات محدود با خانواده خود را داشته و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دروغگو در اثر گیر افتادن و آویزان شدن طولانی مدت زخمی می شود و نمی تواند بدون عصا راه برود.

دولت عربستان هیچ اتهام رسمی علیه بن نایف مطرح نکرده و دلیلی برای دستگیری وی ارائه نکرده است، اما گزارش ها می گویند که اکثر کارشناسان سعودی معتقدند دلیل ارائه شده این است که محمد بن سلمان می ترسد که ولیعهد سابق مانع از او شود. از رسیدن به عرش.

نیویورک تایمز به این نتیجه رسید که سفارت عربستان در واشنگتن به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما