افشای ویژگی ها و طراحی پرچمدار OnePlus 10 Pro

[ad_1]

در رفتن طبق ویدیوی تبلیغاتی فاش شده، OnePlus 10 Pro تاریخ عرضه 11 ژانویه (21 ژانویه) را دارد. طراحی این گوشی جدید نیز در این ویدئو مشخص شده است.

به گزارش فرارو، ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده نشان می دهد که وان پلاس 10 پرو در تاریخ 11 ژانویه در چین عرضه می شود. این ویدئو همچنین طراحی مدل های پرچمدار آینده را نشان می دهد. احتمالا وان پلاس به زودی وان پلاس 10 پرو را رسما معرفی خواهد کرد.

مدتی است که شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد OnePlus 10 Pro در اینترنت وجود دارد. این برند سرانجام هفته گذشته تاریخ عرضه رسمی دستگاه را اعلام کرد و تایید کرد که OnePlus 10 Pro در ژانویه 2022 در چین رونمایی خواهد شد. اگرچه تاریخ عرضه این گوشی قبلا تایید شده است، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است. اما اکنون با انتشار ویدیوی تبلیغاتی جدید در مورد وان پلاس 10 پرو، تاریخ دقیق عرضه این گوشی مشخص شده است. در این ویدیو برای اولین بار طراحی این گوشی پرچمدار به صورت رسمی نمایش داده می شود.

همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی فاش شده مشاهده می شود، پرچمدار OnePlus 10 Pro در تاریخ 11 ژانویه 2022 در چین عرضه می شود. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. به هر حال، این ویدیوی تبلیغاتی گوشی درخشان OnePlus 10 Pro را با شکوه تمام نشان می دهد. طراحی پنل پشتی دستگاه با رندری که مدت ها پیش به اشتراک گذاشته شده بود، کاملا مطابقت دارد.

افشای ویژگی ها و طراحی پرچمدار OnePlus 10 Pro
OnePlus 10 Pro در رنگ های مشکی و سبز در دسترس خواهد بود. نام برند Hasselblad نیز بر روی ماژول دوربین عقب حک شده است. سه دوربین در پنل پشتی دستگاه وجود خواهد داشت. در پنل جلویی، OnePlus 10 Pro دارای صفحه نمایش خمیده است. در سمت چپ بالای نمایشگر یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی وجود دارد. در پایین دستگاه، فضایی برای سینی سیم کارت، پورت شارژ USB Type-C، میکروفون اصلی و بلندگوها وجود دارد. در سمت راست دستگاه یک نوار لغزنده هشدار وجود دارد که از ویژگی های خاص محصولات OnePlus است و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ خواهد بود. این ها تنها برخی از ویژگی هایی است که می توان در ویدیوی تبلیغاتی لو رفته برای OnePlus 10 Pro یافت.

علاوه بر ویدیوی منتشر شده، منابع دیگر شامل ویژگی های کلیدی پرچمدار OnePlus 10 Pro هستند. گزارش شده است که OnePlus 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD + با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. پردازنده این دستگاه چیپست پیشرفته نسل 8 اسنپدراگون خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

در پنل پشتی دستگاه یک مجموعه دوربین سه گانه دارد. این مجموعه شامل دوربین های 48 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی است. پنل جلویی نیز دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سوراخ پانچ در سمت چپ بالای نمایشگر است. OnePlus 10 Pro از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. این باتری از شارژ سریع 80 واتی از طریق درگاه شارژ USB Type-C پشتیبانی می کند. در حال حاضر به نظر می رسد وان پلاس تنها قصد دارد وان پلاس 10 پرو را عرضه کند. هنوز خبری از عرضه مدل پایه وان پلاس 10 نیست.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما