بازگشت انتقامجویانۀ وایکینگ‌ها در سریال وایکینگ‌ها؛ والهالا »

[ad_1]

فرارو- سریال The Best of the Best جدیدترین سریال از زیباترین و زیباترین های جهان است. حالا شبکۀ نتفلیکس دوباره به همان مضمون رفته است. این اولین سریال در تاریخ جهان اسلام است. اما این دست تازه است.

به گزارش فارورو «وایکینگ‌ها؛ والها را به صد سال بعد از ماجراهای سریال قبلی یعنی به قرن یازدهم میبرد و ماجراهای از مشهورترین ویکینگهای تاریخ را دنبال می کند. شخصیت های اصلی سریال ماجراجوی مشهوری به اسم لیف اریکسون (با بازی سم کورلت)، خواهر سرسخت و پر شور و شرش فریدیس اریکسدوتر (فریدا گوستاوسون) و شاهزادۀ جاهطلب شمالی یعنی هارالد سیگوردسون (لئو سوتر) هستند.

بازگشت انتقامجویانۀ وایکینگ‌ها در سریال وایکینگ‌ها؛  والهالا »

تنش های بینیکینگها و پادشاهی انگلستان به نقطۀ خشن و خونباری رسیده و خود وایکینگها هم در آستانۀ یک جنگ داخلی مذهبی بین مسیحیها و معتقدان به ادیان قدیمی قرار گرفته اند.

این س می میم ب دیه به قریالی ویخیخی ح .ی ت حشی ت حیی ت حیی ت حپی ت حیل در این صورت ما یک شخصیت جدید، یک شخصیت جدید و یک حالت روحی جدید داریم. اما سؤال اصلی همان سؤال باستانی است: پادشاهی، دوستی و اختافات مذهبی.

در این مجموعه سه نوع صنایع دستی وجود دارد. اولین چیزی که باید به آن اعتقاد داشت، تفاوت بین درستکاری و اخلاص است. دومی در انگلستان رخ می‌دهد و ماجرای نزاع بین شاه ادموند و پادشاه نروژ بر سر تاج و تخت را. و آخرین کاری که می خواهید با این دو کار انجام دهید این است که بروید و به آنجا برسید.

بازگشت انتقامجویانۀ وایکینگ‌ها در سریال وایکینگ‌ها؛  والهالا »

در سریال هیچ مازادی وجود ندارد، اما در اصل تسلیم وجود ندارد. همه چیز در این دنیا زیباست. بهانه های مذهبی برای این که انگلیسیها دست به قتل عام وایکینگها بزنند و وقتی وایکینگها تصمیم بگیرند به انتقام میگیرند، دوباره اختلافات مذهبی باعث میشود که اتحادشان در مرز فروپاشی و جنگ داخلی قرار بگیرد. این اولین بار نیست که اسلام در انجام آن کوتاهی می کند.

اما در مورد همه این موارد مختلف اینطور نیست. لیف یک جنگجوی برجسته و استراتژیست هوشمند است. او رسول خدا صلی الله علیه و آله است. و می‌توان با هیواناتی دو برابر اندازۀ خودش بجنگد. اما مشکل شما چیست؟ اگر می خواهید موفق باشید باید قوی باشید و اگر می خواهید مذهبی باشید باید قوی باشید. و او نمی خواست مصری در زندان بمیرد.

بازگشت انتقامجویانۀ وایکینگ‌ها در سریال وایکینگ‌ها؛  والهالا »

هیچ راهی بهتر از این نیست که از زمان خود بهترین استفاده را بکنید. او زنی است که در دنیای انتقام زندگی می کند. و مرگ یک انسان پایان زندگی یک مسیحی انگلیسی است. گوستاوسون در نقش فریدیس به شکلی فوق‌العاده می‌تواند توازن بین خشونت و قدرت از یک طرف و عاطفی بودن و آسیب پذیر بودن از طرف دیگر را در وجود این شخصیت به نمایش بگذارد.

هارالد هم شاهزاده‌ای مسیحی است که مسیحی بودنش بیشتر به خاطر شرایط سیاسی است تا باور قلبی. او مسيح و مسيح و بلندمرتبه است. و او مهربانترین و مهربانترین است. داستان هارالد داستان آن دو خواهر و برادر در هم تنیده است به شکلی که انسجام داستان کلی ساال کام ک پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در جزء اول قرآن می فرماید: اما ما همه در این با هم هستیم.

«وایکینگ‌ها؛ والهالا »به غیر از داستان پروش و شخصیت های جذاب، از صحنه های خشن و دیدنی نبرد. هم نبردهای تن به تن و هم صحنه های بزرگ جنگ. هیچ چیز در این سریال متفاوت از سری قبلی نیست.

ریتم سریال بسیار تند است و این موضوع با این که جاذب سریال را بیشتر می کند، اما گاهی اوقات باعث می شود که از موضوعات (مثل رابطۀ هارالد با برادرش یا برخی از اتفاقات دربار انگلستان) خیلی بیشتر از حد سریع و سطحی نشان داده شوند.

جلوه‌های ویژۀ سریال بسیار خوب از کار درآمده و تقریباً بی‌نقص است. هز صحنه‌های اقیانوسی که تا حدی کیفیت پایین‌تری دارند. اما ما در بحبوحه یک پیروزی بزرگ هستیم و سرنوشت دشمن در دست وحشیان است. طراحی لباس و گریم بازیگران هم جاها (مثل لباسهای درباری و پالتوهای خز) هنرمندانه و جذاب است و به جایها (مثل لباسهای نظامی و سلاحها) خیلی عادی و بدون جزئیات است.

در کل باید این سریال یک دنباله موفق و درخشان را بیان کرد که دنیای بزرگتری نسبت به دنیای سریال قبلی ساخته شده و روایت زیبایی از داستان های داستان وایکینگها به ما داده شده است. پایان‌بندی فصل اول ما را کاملاً مشتاق تماشای فصل بعدی می‌کند. «وایکینگ‌ها؛ والهالا »آنقدر جذاب هست که هم طرفداران سریال قبلی راضی کند و به نمندگان تاشه‌ای را به تایشای کند.

  • بازیگران: سام کورلت، فریدا گوستاوسون، لئو سوتر

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما