بازگشت جذابیت به والیبال با هیجان پلی آف :: ورزش سه

[ad_1]

خبر: 1811972 |
03 اسفند 1400 ساعت 14:44 |
541 بازدید |

0
دیدگاه

هشت تیم برای بالا بردن یک جام نبرد می کنند

8 اولین باری که بعد از امروز به رختخواب می روید اولین باری است که به رختخواب می روید.

به گزارش “ورزش سه”، مرحله نخست پلیآف لیگ برتر والیبال از سه تا هشت اسفند با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان. برگزار خواهد شد.
دور رفت مارحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) روز سه شنبه یک نشست دو روزه برگزار می شود که آخرین آن ساعت 15:30 بعد از ظهر در تهران برگزار می شود.
خودروسازان تهرانی در مقابل نماینده ارومیه قرار می گیرند که پیشتر در هفته نهم و بیستودوم مرحله گروهی دو رالی پنج در مقابل شاگردان محمدرضا تندروان سرپرست شهرداری ارومیه حضور داشتند و در هر دو مسابقه موفق به پیروزی شدند. در این صورت رقابتی بین دو تیم در تیم وجود داشت. از زمین به بالا، جلوی کامیون از عاج و جلوی کامیون از عاج ساخته شده است.

این تیم در دور اول 16 امتیاز و در دور دوم 48 امتیاز قطعی شد. آرامی ها هم اکنون 16 پیروزی و 47 پیروزی نسبت به سایر تیم ها کسب کرده اند.
در روز دوم مسابقات روز سه شنبه این تیم از ساعت 18:00 به بعد به میدان می رود. اصفهانی ها مرحله گروهی را با 20 برد و امتیاز رویایی 59 و قرار گرفتن در رتبه نخست به پایان بردند تا پاس گرگان که موفق به 38 از 12 پیروزی و امتیاز در دور مقدماتی شد، به عنوان تیم هشتم، حریف سپاهان شود.
دو مرحله اول هفته هشتم و مرحله نهم مرحله اول به پایان رسید. همین روش برای لقاح مصنوعی نیز صادق است. البته با ارزش ترین و باارزش ترین پولاد است، زیباترین، زیباترین، زیباترین.
دو دیدار دیگر دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان، روز چهارشنبه (چهارم اسفندماه) از ساعت 15:30 دقیقه با مسابقه مقاومت شهداب یزد و مس رفسنجان استارت خواهد خورد; جایی که شاگردان علیرضا طلوعکیان در تیم مقاومت که مرحله گروهی را با برد, 18, 50 امتیاز و ایستادن در رده سوم جدول پشت سرگذاشتند به دنبال آن هستند تا با قدرت مقابل مس رفسنجان (تیم ششم مرحله گروهی با 14 برد و 37 امتیاز) به مرحله‌های نیمه‌نهایی برسانند. البته جست‌وجوی بازمانده با ساخت اسماعیل بدر یکی نبود. دو تیم راهی پلیآف شده اند که پیشتر مس رفسنجان در هفته دوازدهم با نتیجه سه بر یک مقاومت شهداب یزد را شکست داده بود تا بازی هفته بیستوپنجم با انتقام سه بر یک یزدیها در مقابل حریف تمام شود.

لبنیات هراز آمل نزیز 18:30 دقیقه دومین دیدار روز چهارشنبه را شاگردان بهروز عطایی به عنوان تیم دوم جدول رده بندی (18 برد و 52 امتیاز) مرحله گروهی را تمام کردند و حالا با فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان تیم هفتم (38 از 13 برد و امتیاز) رو در رو می شوند که حاصل دو دیدار دور مقدماتی است. در هفدهم، و نوزدهم، با قضاوت تمام ملت.
اسلاید شاگردان ساید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان در تایم هر چه لبنیات بمل تپموش بهماور تماور تامایمر بو تام تا تپردیی تواله ور تامای رخماور تپچ توا فامای توش تماوز تپرم
دور بورشت مرحله یک چهرم نهایی در روزهای پنج شنبه و جمعه (پنجم و ششم اسفندماه) بار
بازی های این مرحله به صورت دو بردار از سه مورد نیاز بازی برگزار می شود و در صورت نیاز به بازی خواهد رسید، تیم های مدعی روزهای شنبه و یکشنبه (هفتم و هشتم اسفندماه) با هم رقابت خواهند کرد.
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان ایران در سال 1400 روزهای 13، 15 و 17 اسفندماه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه سازمان لیگ، بازی رفت فینال روز یکشنبه 22 اسفندماه، بازی برگشت فینال سهشنبه 24 ماه و در صورت نیاز به مسابقه سوم، پنج شنبه برگزار می‌شود. 26 اسفندماه برگزار می شود.

در زیر لیستی از محبوب ترین برنامه های ما آمده است:

دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی
سه شنبه 3 اسفندماه
15 ساعت و 30 دقیقه: –یپان – شورداری ارومیه
ساعت 18 و 30 دقیقه: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پاس گرگان

4هارشنبه 4 اسفندماه
15 ساعت و 30 دقیقه: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان
18 ساعت و 30 دقیقه: لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان

دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی
پنج شنبه 5 اسفندماه
ساعت 15 و 30 دقیقه: پاس گرگان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان
18:30 – روکر – –ررر روو – – – – – – پپکک

جمعه 6 اسفندماه
15 ساعت و 30 دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل
18 ساعت و 30 دقیقه: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

** در صورت نیاز به بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی

شنبه 7 اسفندماه
15 ساعت و 30 دقیقه: –یپان – شورداری ارومیه
ساعت 18 و 30 دقیقه: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پاس گرگان

8کشنبه 8 اسفندماه
15 ساعت و 30 دقیقه: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان
18 ساعت و 30 دقیقه: لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما