بازیکنان غیرقانونی جدید در لیگ برتر

[ad_1]

چند باشگاه لیگ برتری با ارائه مدارکی به دنبال هویت حسین ساکی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شدند.

باشگاه شاکی مدعی است ساکی اخیرا با شناسنامه فرد دیگری در فوتبال کشورش بازی کرده و به همین دلیل به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

ساکی پیش از حضور در نفت آبادان در لیگ برتر برای استقلال اهواز نیز حضور داشت و سابقه حضور و بازی با تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2020 بانکوک را در کارنامه دارد.

با این حال، اطلاعاتی که برخی از باشگاه های لیگ برتری از اعتبارنامه بازیکنان در سال جاری به دست آورده اند، آنها را بر آن داشته تا درخواست رسیدگی کمیته انضباطی را داشته باشند.

ساکی امسال برای صنعت نفت مقابل پکان، سپاهان، شامزار، پدیده، آلومینیوم و فولاد بازی کرده است.

صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قراردادهای باشگاه پکان با تایید شکایت این باشگاه و سایر تیم های لیگ برتری از حسین ساکی، عنوان کرد: لیگ به سازمان ارائه شد. به همین دلیل از باشگاه صنعت نفت به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز شکایت کرده ایم. این بازیکن احمد ساکی متولد 1350 است اما شناسنامه 76 ساله دارد و با نام حسین بازی می کند. نام پدر احمد ساکی جاسم و شناسنامه صادر شده از اهواز است، اما در شناسنامه سال 1355 با نام حسین ساکی از دشت آزاد دگان، نام پدر عبدالامیر ذکر شده است.

وی افزود: 24 ساعت پس از بازی صنعت نفت، باشگاه پکان اعتراض خود را طبق مقررات انضباطی ثبت و مدارک خود را ارائه کرد. سپس کمیته انضباطی از ما خواست تا جزئیات را ارائه کنیم. این مدارک نیز در کمیته انضباطی ثبت شد. امروز مدارک خود را به کمیته انضباطی فرستادیم و منتظر جلسه هستیم.

رئیس سابق امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون فوتبال گفت: اگر ساکی مقصر شناخته شود چه می شود چرا که از سال 76 با شناسنامه در لیست تیم ملی امید برای مسابقات قهرمانی آسیا 2020 حضور داشته است. هر بحثی باید در زمان مناسب مورد اعتراض قرار گیرد. اگر اکنون جعلی بودن مدارک ساکی ثابت شود، پس از اثبات موضوع می توان آن را بررسی کرد. اگر چنین وضعیتی برای ساکی ثابت شود و کشورهای دیگر مدعی آن باشند، احتمال بروز عوارض دیگری وجود دارد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما