بهترین مشاور کنکور را بشناس!

خواندن تجربیات مشاوران موسسه که خودشان رتبه برترهای سال های گذشته هستند و مسیری که شما الان دارید طی می کنید را سال های گذشته با موفقیت طی کرده اند ، به شما کمک بزرگی می کند. همراهی خانواده و مشاورین و همچنین فراهم کردن محیطی آرام، همه از مواردی هستند که می توانند به داوطلبان کمک کنند تا موفق شود. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در خرم آباد، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند. البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. درک کردن ۶۰ درصد از مبحث یک درس در کلاس رخ می دهد؛ اما با شیوع ویروس کرونا، حضور تمام وقت در مدارس امکان پذیر نیست.

مشاور کنکور سنندج

استفاده از برنامه ریزی درسی عمومی برای تمام دانش آموزان، مثل استفاده از یک رژیم غذایی خاص برای چاق یا لاغر شدن همه افرادیست که به متخصص تغذیه مراجعه میکنند. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید.

علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. حتماً نگاهی به این مقاله بیندازید تا با فرمول از هدف تا هدف دورخیز، طعم شیرین موفقیت را بچشید. من سعی میکنم در این گفتار که فایل صوتی آن منتشر شده و من آن را بصورت نوشتاری درآوردم به بخش زیادی از سوالات منتخب داوطلبین عزیز درباره انتخاب رشته کنکور سراسری پاسخ بدم. تو این پست سعی میشه به همه سوالاتون راجع به برنامه ریزی کنکور پاسخ داده بشه.خب برنامه ریزی کنکور یه سری پیش نیازا و اصول داره. پس از برنامه ریزی بلند مدت، نوبت به برنامه ریزی کوتاه مدت میرسد. نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی آنلاین و رایگان صدای مشاور به این صورت است که داوطلب اطلاعاتی از قبیل نام رشته ، نوع سهمیه شامل سهمیه های آزاد- مناطق، مربیان و ایثارگران و… واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. حال می توانید به صفحه اول سامانه بازگردید و مجددا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور سراسری “ کلیک کنید.

سلام من دانشجوی ترم ۳ مترجمی زبان انگلیسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هستم ورودی ۹۹. تفاوت مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد در تعداد واحدهای ارائه شده می باشد. رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد خرم آباد در چهار مقطع دانشگاهی می باشد.رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل:رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد،رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد،رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. با سلام. با توجه بر مستندات موجود در دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ در صورت ارائه رشته مورد نظر می توانید انتخاب رشته نموده و در صورت قبولی وارد دانشگاه شوید. جهت انتخاب رشته کنکور تبریز حتما باید از روش اصولی و درست استفاده کرد لذا توصیه می کنیم به منظور اخذ بهترین نتیجه با کمترین هزینه ممکن با رتبه های تک رقمی کنکور در مرکز مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ایران تحصیل تبریز در ارتباط باشید. و خوشبختانه مشاهده میکنیم که این اتفاق به وقوع میپیونده و نظرات دانش آموزانی که ایشون مشاور کنکور اونها بوده این موضوع رو کاملا تایید میکنه.نکته مهم بعدی که باعث تمایز مهندس فلاح از سایرین و انتخاب ایشون بهعنوان مشاور ارشد کنکور موسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا و شناخته شدندش بهعنوان یکی از بهترین مشاوران کنکور در تهران شده، چیزی که امروزه در خیلی از جلسات مشاوره کنکور (مرجع) موسسات مختلف به اسم “انگیزه دادن” به دانش آموز میبینیم، شامل مقداری حرفهای انگیزشی تکراری هست که تو ویدئوهای انگیزشی یوتیوب و آپارات هم به رایگان پیدا میشه و در اکثر مواقع باعث توهم های بیهوده در دانش آموز می شود .

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما