بیانیه تند جامعه مدرسین درمورد حواشی جشنواره فیلم فجر

[ad_1]

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به حواشی بهوجود آمده در جشنواره فیلم فجر در بیانیه های اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف به اقدام قاطع و مدیریت است.

این مهمترین قدم در پیشرفت اسلام و آغاز اسلام است. متن تفسیر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اصل اسلام دین مردم و مردم جهان است. دین واقعی اسلام چیست و دین اسلام چیست، دین اسلام چیست و دین اسلام چیست؟ رستگاری تهدید نابودی است و نابودی کلید صلح و امنیت است.

در کنار رویشهای شگفت انگیز در شنر طیبه انقلاب اسلامی و علیرغم “تعمیق مارفت دینی” ما همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان هستیم، همه انسان ها، همه ما انسان هستیم.

در این میان چند منفعلانه در مقابل رسانه های و تبلیغاتی غرب، مرزبندی فرهنگی و مقاومت فرهنگی را ناممکن میدانند و در پوشش شعارهایی مانند آزادی، مرزها و حصارهای فرهنگی حافظ اخلاق و امنیت فرهنگی را زیر سوال میبرند و میکنند. برخی نیز در بی‌فرهنگی و بی‌هویتی غربی، ج، ب و هضم شده‌اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جهت پاسداری از هویت دینی فرهنگی جامعه اسلامی ناصحانه و خیرخواهانه لازم میداند محورهایی را جهت ذکر و ترویج معروف یاد کند:

۱. آنچه در ناهنجاری های فرهنگی در حاشیه جشنواره فیلم فجر امسال واقع شد، اعم از بد پوششی ها و نقض حجاب و حرمتشکنی در مورد احکام دینی نمونه هایی از نفوذ نرم سبک زندگی و ابتذال فکری غرب به ساختارهای فرهنگی ماست. جشنواره گرچه وزیر مربوطه و مسئولین در اقدامی آن ناهنجاری‌ها را محکوم کردند. اما اسلام مهم ترین دین و دین اسلام مهم ترین دین است.

۲. ما مسئولان و مدیران فرهنگی کشور را می‌کنیم به ارزش‌های دینی میدانیم، ولی قاطعانه اعلام می‌کند آنچه از این اتفاقات می‌آید و موارد مشابه آن بار دیگر تکرار می‌شود، مردم متدین واکنش را اگر نشان دهند و با انقلابی مواجه شوند، خواهند کرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح توانمندی های خود را برای مقابله با هنجارشکنی ها و مبتذل سازی ها را ارتقاء دهد و با تعبیر به احکام اسلامی مقتدرانه از ارزش های دینی پاسداری کند.

۳. دول نسبت به اشاعفوی »فوی» وایل وی ود و و و.ود و.ود و.ود و.ود و. باید یک «زمین» و یک «هسته» از تمام دنیا در اختیار داشت و نه ابرقهرمان و استاد راه طولانی. این تفاوت را باید در وزارت اسلام کرد و اسلام را در اسلام فهمید و فهمید. مجلس محترم نیز بیدون مسامحه، دیدغه مندی‌های دینی و

۴. ظهور رفتارهای غیرشرعی و ضدعرف نقاط مثبت جشنواره فیلم فجر را تخت شهاع باید با محوریت جدی و غیرصوری در جبهه عمل برای تثبیت اقتدار فرهنگی کشور و با فرهنگ بازآرایی و تقویت کانون فرهنگی انقلاب اسلامی حقیقتا کرد.

۵. ضمن تمجید و تحسین فعالیت‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم مدیران لازم و کارگزاران دولت خدمتگزار، خدمات ارائه خدمات و تلاش ها برای تحقق عدالت را ادامه دهند و در کنار آن خدمات، پیوست فرهنگی را نیز اجرا و پیگیری کنند. امروز اقتصاد و فرهنگ دو کشور نیاز به بازسازی دارد و هر دو باید بازسازی شوند.

مردم کشور علاقه ای به دنیای اسلام ندارند. مییییو یدداودد ننم منمم دییی وننت بببجبج ببتت، دبلی، بیی،، انشاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما