تا 3 درصد تخفیف برای خرید فوری سوپرمارکت

[ad_1]

همچنین ممکن است به این واقعیت عادت کنید که به جای صرف چند ساعت وقت برای خرید اقلام و اقلام، همه خریدها بدون خروج از خانه یا محل کار و کمتر از چند دقیقه از یک سایت یا اپلیکیشن انجام می شود. خرید روزانه یا ماهانه سوپرمارکت ها (مانند برنج یا گوشت و مرغ) معمولاً آسان نیست. هنگام خرید آنلاین از سوپرمارکت ها، علاوه بر صرفه جویی در زمان، می توانید به راحتی هر کالایی را بدون نیاز به حمل آن سفارش دهید. یکی از خدمات سوپراسنپ امکان سفارش و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی می باشد.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از بدو تاسیس به صورت خوداشتغالی فعالیت می کند و در مناسبت های مختلف فضای هوایی و تجاری تخفیف های متنوعی را ارائه می دهد. این بار سوپرمارکت اسنپ شما را به یک سوپرمارکت دعوت می کند تا همه کارکنان از تخفیف های هیجان انگیز برخوردار شوند. بنابراین برای مدت دو هفته اسنپ بازار مهمان با 3 درصد تخفیف هستیم.

تا 3 درصد تخفیف برای خرید فوری سوپرمارکت

سوپرمارکت برای همه
میثم ملاشریفی، دستیار گروه بازاریابی اسنپ، درباره خدمات سوپرمارکت می گوید: «ویژگی هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی کسب و کار، همکاری با فروشگاه های زنجیره ای، تنوع محصولات و دسترسی آسان به رقابتی ترین سوپرمارکت ها. از سوی دیگر گروه در حال ساخت اسنپ نیز به کمک این سرویس آمده است تا توصیه هایی را به بهترین مدیریت ممکن ارسال کند.»

ملاشریفی درباره آخرین سرویس اسنپ سوپرمارکت بازاریابی توضیح می دهد: «پارت اسنپ بازار در تاریخ» به «بهمن» و همچنین «بهمن تا بهمن» در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج ارومیه و یزد. و تا 5 درصد تخفیف داده می شود. در این کمپین تمام تلاش خود را کرده ایم تا خرید را با قیمت مناسب و تحویل سریع به کاربران تسهیل کنیم.

اگر در یکی از این شهرها زندگی می کنید، ممکن است بخواهید برای دو هفته آینده 3 درصد تخفیف برای این اقلام پیشنهاد دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت های اسنپ سرعت بالاتر در حمل و نقل و قیمت پایین تر به دلیل تخفیف های ویژه است. برای اینکه خریدی راحت و با تخفیف داشته باشید، سوپر اسنپ را باز کنید و وارد سرویس «سوپرمارکت» شوید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع خدمات ارائه می دهد: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر».

با گزینه “تحویل فوری” می توانید اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت ها و فروشگاه های اطراف سفارش دهید و در کمتر از 1 دقیقه تحویل بگیرید. SNP همچنین در این بخش با سوپرمارکت‌ها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف مانند هایپر استار، ساید، رفاه، لایف، گندم، هایپر فامیلی و حتی فروشگاه‌های محلی همکاری می‌کند که در نتیجه تنوع زیادی در انتخاب مشتریان برای مشتریان ایجاد می‌شود.

اگر بیش از نیم تخفیف دارید، می‌توانید گزینه «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید تا نظر خود را در مورد نزدیک‌ترین هایپراستار پیشنهادی دریافت کنید. هنگام سفارش گزینه “تخفیف بیشتر” کالای مورد نظر خود را برای تحویل کالا انتخاب کنید تا خریدهای شما به همان بازار ارسال شود.

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، مجموعه ای از اقلام مانند لبنیات، دستمال، شستشو، نوشیدنی، ترانسفر، محصولات پروتئینی، آجیل و سایر مزایا وجود دارد که باعث راحتی بیشتر محصولات شما در هنگام سفارش می شود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما