ترکیبی از 10 رنگ عالی برای لباس شب 2022

[ad_1]

اگر افراد بتوانند لباس های خود را با رنگ های جذاب و شیک تزیین کنند، لباس هایشان زیباتر به نظر می رسد. این ست و هارمونی زیبا بسیار مهم است، زیرا به طور مستقیم بر روحیه و اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد. رنگ آمیزی لباس می تواند چهره شما را زیباتر کند و انتخاب رنگ های نامناسب چهره شما را خراب می کند. بنابراین طبیعی است که در نصب رنگ های جدید کمی دقت کنید.

در سال 2022، رنگ سال توسط موسسه پنتون آبی-ارغوانی انتخاب شد. این رنگ شما را جسور و هوشیار نشان می دهد و می توانید با استفاده از رنگ های مکمل آن در مهمانی ها بیشتر بدرخشید. در این مقاله به 10 ترکیب رنگ عالی برای لباس شب در سال 2022 می پردازیم.

  • ترکیبی از سبز و زرد

ترکیب رنگ های سبز و زرد به شما حس تازگی و طراوت می دهد و احساس تازگی خواهید داشت. افرادی که در مناطق استوایی زندگی می کنند از این رنگ ها برای احساس خنکی استفاده می کنند. این دو رنگ در لباس زنانه باعث ایجاد هیجان و جوانی در زنان می شود. پس با انتخاب کیف زنانه سبز می توانید استایلی منحصر به فرد داشته باشید. این یک تغییر بزرگ در پوشش شما خواهد بود. می توانید یک لباس ابریشمی یا نخی سبز را با شلوار زرد یا کفش زرد ترکیب کنید. مدل جدید کفش ها از حریر، نخ یا نخی ساخته شده است و همچنین می توانید از کفش های بلند با گل های سبز و سفید یا ابرو و چکمه مشکی استفاده کنید.

ترکیب قرمز و آبی یکی از گزینه هایی است که همه را مورد توجه قرار می دهد. به عنوان مثال، برای یک مهمانی سال نو، می توانید شلوار جین، ژاکت قرمز و کفش های پاشنه بلند بپوشید تا استایل خود را تکمیل کنند. این ترکیب غیر رسمی است اما ظاهر زیبایی دارد. برای ترکیب این رنگ می توانید شلوار جین و کت چرمی قرمز را ترکیب کنید. ما به شما برند Maral Leather را پیشنهاد می کنیم که محصولاتی در رنگ های مختلف مشکی، قرمز، عسلی و … دارد. برای خرید مانتو یا پالتو از برند مارال چرم باید بدانید که این برند نمایندگی دیگری دارد. خرید آنلاین گزینه خوبی برای خرید آنلاین با قیمت های حتی بهتر است زیرا می توانید از تخفیف های فصلی و جشنواره ها استفاده کنید.

  • آبی روشن و صورتی

رنگ هایی مانند صورتی پاستلی برای روزهای گرم سال مناسب هستند و از آنجایی که فقط صورتی بی روح است، می توانید از آبی برای نشان دادن انرژی و جذابیت خود استفاده کنید. ترکیب این رنگ ها یادآور یاس و بوی بهار است. برای هر دو مدل پاییز و زمستان مناسب است. برای این ترکیب می توانید یک بلوز یا ژاکت بافتنی آبی و یک ژاکت صورتی نصب کنید. این ست با صندل یا کفش پاشنه بلند تکمیل می شود.

ترکیبی از 10 رنگ عالی برای لباس شب 2022

ترکیب نارنجی و آبی در سال 2022 یک رنگ منحصر به فرد خواهد بود، به خصوص اگر بخواهید شلوار آبی زنانه را با تاپ یا کفش نارنجی ترکیب کنید. برای ترکیب متفاوت این رنگ ها می توانید نارنجی شرابی را با بنفش ست کنید. انتخاب کفش به صورت ترکیبی نیز مهم است و بهتر است رنگ های کرم یا سایر رنگ های روشن داشته باشید. به یاد داشته باشید که نکات انتخاب کفش یکی دیگر از مسائل مهم است.

  • کرم سیاه و خرما

برای این ترکیب رنگ ها می توانید تاپ یا بلوز کرم و کفش پاشنه بلند قهوه ای را انتخاب کنید. این رنگ ها ترکیبی عالی برای پاییز و زمستان هستند. این ترکیب استایلی شیک و شیک برای مهمانی ایجاد می کند.

انتخاب رنگ های تیره و سایر رنگ های خنثی ظاهر شما را کسل کننده و نامرتب می کند، اما اگر بتوانید آن را با رنگ های تیره مانند قهوه ای ست کنید، بسیار شیک خواهید بود. می توانید بافت و رنگ را با هم ترکیب کنید تا این ترکیب جذاب شود. مثلا دامن مخملی با روپوش ساتن بپوشید.

این ترکیب رنگ یک ترکیب روشن و منحصر به فرد است. در واقع، استفاده از رنگ نارنجی در ترکیب با مشکی می تواند به برجسته تر شدن رنگ مشکی کمک کند. برای این کار می توانید یک کت مشکی و یک لباس سفید را با شلوار نارنجی روشن ترکیب کنید تا استایلی منحصر به فرد و منحصر به فرد به دست آورید. گاهی اوقات یک پوشش مشکی کامل با یک روسری نارنجی یا کیف نارنجی تضادی ایجاد می کند که شما را در یک مهمانی جذاب نشان می دهد.

رنگ مرجانی معمولاً در رژ لب استفاده می شود، اما اخیراً از آن در صنایع دیگری مانند پوشاک استفاده می شود. رنگ مرجانی برای هر رنگ پوستی مناسب است و استفاده از رنگ بنفش در کنار آن تضاد رنگی زیبایی ایجاد می کند. می توانید رنگ مرجانی را با کیف نارنجی یا لوازم دیگر مانند طلا و جواهرات ست کنید.

رنگ سفید را می توان با هر رنگ دیگری مشخص کرد و با بنفش بسیار جذاب است. این ترکیب رنگ ها پوست شما را نرم و جوان می کند. برای جذابیت بیشتر در این ترکیب می توانید از اکسسوری هایی مانند طلا و نقره نیز استفاده کنید.

  • صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری نیز در سال 2022 ظاهر خواهند شد. با این ترکیب می توانید ظاهری منحصر به فرد در مهمانی داشته باشید. برای مثال می توانید شلوار خاکستری را با تاپ صورتی کمرنگ ترکیب کنید و از اکسسوری هایی مانند کلاه طوسی لبه پهن یا صورتی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

نویسنده: وحیده امینی

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما